Grand Prix v Aragonii nebyla pro Willirace Racing úspěšná

Letos třetí závod na divokou kartu absolvoval v mistrovství světa silničních motocyklů český tým WilliRace Racing v kategorii Moto2 s jezdcem Sheridanem Moraisem. Bohužel ani ve Španělské Aragonii neměli šanci usilovat o zajímavé umístění, jelikož pro ně závod skončil krátce po startu kvůli ztrátě výkonu pohonné jednotky. Víc už v tiskové zprávě týmu.

Nedělní den pro nás nebyl tím nejšťastnějším. Stále se nedařilo najít ideální nastavení a v zahřívacím tréninku se ani nepodařilo zajet lepší čas než v sobotu. Závod byla kapitola sama pro sebe. Už při příjezdu na grid Sheridan zmínil, že motorka jako kdyby nejela na plný výkon. Ještě na gridu mechanici změnili nastavení motorky na sobotní, ani to však nemělo žádný výsledek.

Ze závodu šestistovek Sheridan odstoupil po dvou kolech a to z důvodu ztráty výkonu motoru. Po ukončení závodu byl motor vrácen technikům IRTA a Dorny s žádostí o přezkoumání. Technici zkoumali technický stavu motoru a data z telemetrie porovnávali s předchozími dny, nepotvrdili však žádnou závadu.

„Den závodu byl pro nás velkým zklamáním,“ uvedl Sheridan Morais. „Počínaje warm upem, kde jsme zkoušeli další změnu v nastavení, která ale fungovala opačným směrem. Do závodu nám nezbylo nic jiného než opět změnit nastavení motorky. V zaváděcím kole motorka zpomalovala, proto se ještě kluci na gridu snažili zjistit co se děje.“

„I když vrátili sobotní nastavení, po odstartování závodu problém stále přetrvával. Snažil jsem se zajet první kola s nadějí, že mohu ještě závodit, ale ztrácel jsem příliš mnoho jak na rovinkách, tak při výjezdu ze zatáček. Děkuji týmu za tvrdou práci a úsilí.”


Manažer týmu Josef Kubíček po závodu v Aragonii uvedl: „Na závody jezdím sedmatřicet let a takovou kuriózní věc jsem, věřte mi, nikdy nezažil. Nevím co k tomu dál dodat. Prezentovali jsme se jak jsme nejlépe mohli a tým z toho vyšel naprázdno. Po sobotním pozitivním dopoledním tréninku to vypadalo trochu nadějně, ale dál se progres zastavil. Nikdo nedokázal říct co je špatně a Shez měl stále problémy s prokluzem motorky.“

„Děkujeme firmě Kalex a také Öhlins GP staff za pomoc a asistenci které bylo opravdu hodně. Dále také IRTA a Dorna Sports za to ,že můžeme být u toho. Dále děkujeme všem partnerům za podporu a za to, že jsou s námi. Chtěli bychom letos stihnout ještě na nějaký závod, ale to bude řešeno v následujícím týdnu.“

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

Autor článku obdržel prémii 4 Kč od 2 uživatelů.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
masi přispěl 2 Kč
skinny přispěl 2 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist