Předběžná startovní listina Moto3

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5114) napsal 20.10.2011 v 15:40

Ať Vás,kamarádi,mým"vymejšlením"votravuju jak chcu,musím
ještě(jedenkrát)navázat na ten problém DVOUtaktní MOTOCYKLY
v.s. "NAFŤÁKY" - zvlášť ty mladší ročníky z Vás by "těm
RAKOVINOTVORNÝM!!!SAZÍM" měly nejmíň aspoň dopřát sluchu
a později třeba něco pro řešení tohoto problému dělat
Co mě pohnulo k pokračování mýho"traktátu" z 19.10./17.33 ?
Článek "NOVÁ OSSA NA SILNICI" v ČMN, které vyšly dnes :
jedná se SAMOZŘEJMĚ o motocykl poháněný DVOUtaktním motorem,
objemu 272,2ccm, KTERÝ MÁ ( "NASTOJTE"!!! ) ,
cituji článek S I L N I Č N Í HOMOLOGACI ...
A PAK ŽE TO NEJDE - STAĆÍ CHTÍT !!!
Jak je vidět, tento ŠPANĚLSKÝ výrobce nejen chtěl, ale asi
taky pochopil, že se dá vyrábět I LEVNĚ

Marex (2575) napsal 19.10.2011 v 21:44

Ivan 10:37: Jo. Tak sorry!
17:33: Nafťáky já taky moc rád. Každej tvrdí,že jemu to nekouří. Možná to myslej jinak než já,ale já myslím jejich auta.

IvanDvoutakťák (5114) napsal 19.10.2011 v 17:33

No hlavně, Pruso, že nebude v první sezoně JEDINEJ "dodava-
tel"motorů,jako tomu bylo v Moto2 - to byl ale byznys,doho-
zenej Dornou (NE-JME-NO-VAT! ).
Ještě že budou omezený max.otáčky! V opačným případě by vý-
vojáři"zabrali" a z těch"probouranejch karterů" by byla
oleje "plná trať" asi dost často
"Vyhrožoval" jsem,že až i ve "dvácách"/Moto3 přestanou jez-
dit DVOUtakty, že se na"to" přestanu dívat..., ale zvědavost
mně asi nedá. Zvlášť jestli jich bude přes třicet jako
letos!Taky bude zajímavý srovnávat časy na 1 kolo a průměrný
rychlosti v celým závodu
Tak jak platí zlatý pravidlo(u sériovek) - "Objem ničím ne-
nahradíš!", tak(nejen v tomto případě!)bude platit u Moto3
- "Dvoutaktní zvuk ničím nenahradíš!"
Ty "starý zlatý"časy stavebnicové konstrukce 125ccm=1válec,
250ccm=2x"ten ze 125ccm" a 500ccm= 4x "ten ze 125" ,
se už(100x bohužel!)nevrátí Byly holt MOC LEVNÝ !!!
Jen mě vždycky nas..., když se i v současnosti "objeví" ně-
jakej nově postavenej DVOUtakt, že teda splňuje ty debilní
emisní normy(EU)!???
A miliony "nafťáků",osobáků i náklaďáků, zločinně vyfukují
24hodin denně RAKOVINOTVORNÝ SAZE
a toto nikoho nezajímá

Prusa-#94 (90) napsal 19.10.2011 v 15:20

to I2T: jasně, pekelně drahej a výrobně složitej dvoutakt už potřeboval vyměnit To se budou dělat generálky v depu ns koleni

IvanDvoutakťák (5114) napsal 19.10.2011 v 10:37

No jak todle můžeš říct, Marexi!??
"Pekelně drahý", když to má být první stupeň závodění na
světový úrovni a LEVNÝ, jak pravil... (JÁ už ani nemusím
psát KDO ! ).

mamba54 (1340) napsal 19.10.2011 v 10:09

To Bubrak ZX 10R - Tak to by asi nemohli. Podle reglmentu této třídy musí každý dodavatel motorů zajistit min 15 motorů. Pokud se jedná o novou firmu, tak minimálně 8. Což, při vší úctě, by asi FGR nezvládla. Alespoň ne teď.

Marex (2575) napsal 19.10.2011 v 08:55

No tak sláva! FGR se skutečně snaží. Bude to ale pekelně náročný... hlavně finančně! Jsem zvědavý na jezdce.

IvanDvoutakťák (5114) napsal 19.10.2011 v 08:35

Bubrak: zpět v... "hotelích po jejím papá" - už ji to
"blbý závodění" přestalo bavit

zzzmrzlinar (471) napsal 19.10.2011 v 08:11

To je skvělá zpráva pane Felgr, děkujem už nejen za toho dvaapůllitra.

Já budu fandit jako blázen

jan26 (3714) napsal 19.10.2011 v 00:45

Koukam MATTEONI je neznicitelnej

jan26 (3714) napsal 19.10.2011 v 00:45

Jsem zvedavej jak to vse bude?!

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 18.10.2011 v 22:56

jo a kde je Paris Hilton???

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 18.10.2011 v 22:54

FGR skoda jeste by mohli mit svuj motor kurnik

Pastell (112) napsal 18.10.2011 v 22:51

GSXJarda (274) napsal 18.10.2011 v 21:47

Felgr go

VIZI (1428) napsal 18.10.2011 v 21:31

Já mám radost pane Flégr

IvanDvoutakťák (5114) napsal 18.10.2011 v 20:53

Ale hraje, Majlo, hraje ! To člověk vidí,když kamera prochází po gridu před startem: Ital má"někdy" italskou
kombi a přilbu, Francouz zase Furygan-kombi, atd.

JollyJoker (1004) napsal 18.10.2011 v 20:52

Jestli může Popov...???

majlo (368) napsal 18.10.2011 v 20:47

Český team by chtěl českýho jezdce, vím že na to se dneska moc nehraje, ale jsem tak nějak vlastenecky založenej.




TOPlist