Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ať Vás,kamarádi,mým"vymejšlením"votravuju jak chcu,musím
ještě(jedenkrát)navázat na ten problém DVOUtaktní MOTOCYKLY
v.s. "NAFŤÁKY" - zvlášť ty mladší ročníky z Vás by "těm
RAKOVINOTVORNÝM!!!SAZÍM" měly nejmíň aspoň dopřát sluchu
a později třeba něco pro řešení tohoto problému dělat
Co mě pohnulo k pokračování mýho"traktátu" z 19.10./17.33 ?
Článek "NOVÁ OSSA NA SILNICI" v ČMN, které vyšly dnes :
jedná se SAMOZŘEJMĚ o motocykl poháněný DVOUtaktním motorem,
objemu 272,2ccm, KTERÝ MÁ ( "NASTOJTE"!!! ) ,
cituji článek S I L N I Č N Í HOMOLOGACI ...
A PAK ŽE TO NEJDE - STAĆÍ CHTÍT !!!
Jak je vidět, tento ŠPANĚLSKÝ výrobce nejen chtěl, ale asi
taky pochopil, že se dá vyrábět I LEVNĚ
No hlavně, Pruso, že nebude v první sezoně JEDINEJ "dodava-
tel"motorů,jako tomu bylo v Moto2 - to byl ale byznys,doho-
zenej Dornou (NE-JME-NO-VAT! ).
Ještě že budou omezený max.otáčky! V opačným případě by vý-
vojáři"zabrali" a z těch"probouranejch karterů" by byla
oleje "plná trať" asi dost často
"Vyhrožoval" jsem,že až i ve "dvácách"/Moto3 přestanou jez-
dit DVOUtakty, že se na"to" přestanu dívat..., ale zvědavost
mně asi nedá. Zvlášť jestli jich bude přes třicet jako
letos!Taky bude zajímavý srovnávat časy na 1 kolo a průměrný
rychlosti v celým závodu
Tak jak platí zlatý pravidlo(u sériovek) - "Objem ničím ne-
nahradíš!", tak(nejen v tomto případě!)bude platit u Moto3
- "Dvoutaktní zvuk ničím nenahradíš!"
Ty "starý zlatý"časy stavebnicové konstrukce 125ccm=1válec,
250ccm=2x"ten ze 125ccm" a 500ccm= 4x "ten ze 125" ,
se už(100x bohužel!)nevrátí Byly holt MOC LEVNÝ !!!
Jen mě vždycky nas..., když se i v současnosti "objeví" ně-
jakej nově postavenej DVOUtakt, že teda splňuje ty debilní
emisní normy(EU)!???
A miliony "nafťáků",osobáků i náklaďáků, zločinně vyfukují
24hodin denně RAKOVINOTVORNÝ SAZE
a toto nikoho nezajímá
No jak todle můžeš říct, Marexi!??
"Pekelně drahý", když to má být první stupeň závodění na
světový úrovni a LEVNÝ, jak pravil... (JÁ už ani nemusím
psát KDO ! ).
To Bubrak ZX 10R - Tak to by asi nemohli. Podle reglmentu této třídy musí každý dodavatel motorů zajistit min 15 motorů. Pokud se jedná o novou firmu, tak minimálně 8. Což, při vší úctě, by asi FGR nezvládla. Alespoň ne teď.
Ale hraje, Majlo, hraje ! To člověk vidí,když kamera prochází po gridu před startem: Ital má"někdy" italskou
kombi a přilbu, Francouz zase Furygan-kombi, atd.
Ať Vás,kamarádi,mým"vymejšlením"votravuju jak chcu,musím
ještě(jedenkrát)navázat na ten problém DVOUtaktní MOTOCYKLY
v.s. "NAFŤÁKY" - zvlášť ty mladší ročníky z Vás by "těm
RAKOVINOTVORNÝM!!!SAZÍM" měly nejmíň aspoň dopřát sluchu
a později třeba něco pro řešení tohoto problému dělat
Co mě pohnulo k pokračování mýho"traktátu" z 19.10./17.33 ?
Článek "NOVÁ OSSA NA SILNICI" v ČMN, které vyšly dnes :
jedná se SAMOZŘEJMĚ o motocykl poháněný DVOUtaktním motorem,
objemu 272,2ccm, KTERÝ MÁ ( "NASTOJTE"!!! ) ,
cituji článek S I L N I Č N Í HOMOLOGACI ...
A PAK ŽE TO NEJDE - STAĆÍ CHTÍT !!!
Jak je vidět, tento ŠPANĚLSKÝ výrobce nejen chtěl, ale asi
taky pochopil, že se dá vyrábět I LEVNĚ
Ivan 10:37: Jo. Tak sorry!
17:33: Nafťáky já taky moc rád. Každej tvrdí,že jemu to nekouří. Možná to myslej jinak než já,ale já myslím jejich auta.
No hlavně, Pruso, že nebude v první sezoně JEDINEJ "dodava-
tel"motorů,jako tomu bylo v Moto2 - to byl ale byznys,doho-
zenej Dornou (NE-JME-NO-VAT! ).
Ještě že budou omezený max.otáčky! V opačným případě by vý-
vojáři"zabrali" a z těch"probouranejch karterů" by byla
oleje "plná trať" asi dost často
"Vyhrožoval" jsem,že až i ve "dvácách"/Moto3 přestanou jez-
dit DVOUtakty, že se na"to" přestanu dívat..., ale zvědavost
mně asi nedá. Zvlášť jestli jich bude přes třicet jako
letos!Taky bude zajímavý srovnávat časy na 1 kolo a průměrný
rychlosti v celým závodu
Tak jak platí zlatý pravidlo(u sériovek) - "Objem ničím ne-
nahradíš!", tak(nejen v tomto případě!)bude platit u Moto3
- "Dvoutaktní zvuk ničím nenahradíš!"
Ty "starý zlatý"časy stavebnicové konstrukce 125ccm=1válec,
250ccm=2x"ten ze 125ccm" a 500ccm= 4x "ten ze 125" ,
se už(100x bohužel!)nevrátí Byly holt MOC LEVNÝ !!!
Jen mě vždycky nas..., když se i v současnosti "objeví" ně-
jakej nově postavenej DVOUtakt, že teda splňuje ty debilní
emisní normy(EU)!???
A miliony "nafťáků",osobáků i náklaďáků, zločinně vyfukují
24hodin denně RAKOVINOTVORNÝ SAZE
a toto nikoho nezajímá
to I2T: jasně, pekelně drahej a výrobně složitej dvoutakt už potřeboval vyměnit To se budou dělat generálky v depu ns koleni
No jak todle můžeš říct, Marexi!??
"Pekelně drahý", když to má být první stupeň závodění na
světový úrovni a LEVNÝ, jak pravil... (JÁ už ani nemusím
psát KDO ! ).
To Bubrak ZX 10R - Tak to by asi nemohli. Podle reglmentu této třídy musí každý dodavatel motorů zajistit min 15 motorů. Pokud se jedná o novou firmu, tak minimálně 8. Což, při vší úctě, by asi FGR nezvládla. Alespoň ne teď.
No tak sláva! FGR se skutečně snaží. Bude to ale pekelně náročný... hlavně finančně! Jsem zvědavý na jezdce.
Bubrak: zpět v... "hotelích po jejím papá" - už ji to
"blbý závodění" přestalo bavit
To je skvělá zpráva pane Felgr, děkujem už nejen za toho dvaapůllitra.
Já budu fandit jako blázen
Koukam MATTEONI je neznicitelnej
Jsem zvedavej jak to vse bude?!
jo a kde je Paris Hilton???
FGR skoda jeste by mohli mit svuj motor kurnik
Felgr go
Já mám radost pane Flégr
Ale hraje, Majlo, hraje ! To člověk vidí,když kamera prochází po gridu před startem: Ital má"někdy" italskou
kombi a přilbu, Francouz zase Furygan-kombi, atd.
Jestli může Popov...???
Český team by chtěl českýho jezdce, vím že na to se dneska moc nehraje, ale jsem tak nějak vlastenecky založenej.