Zlatý kahanec už má svého adresáta, Červený byl třetí v IRRC

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
vitara (9) napsal 19.07.2019 v 17:16

Co se týká foukání při nájezdu na start,tam kontrolovali všechny.A v sobotu měl INDY i kontrolu na mariánku.

JEFFzx13 (489) napsal 18.07.2019 v 22:16

yamaha99

yamaha99 (1119) napsal 18.07.2019 v 19:48+2

jo tohle je opravdu maštal! za 3700 českých peněz jet 2x20 minut. no zlatý agentury!!! sice dáš cca šestku, ale jezdíš celej den a máš toho plný zuby... když se vezmou ještě náklady a čas na to tam dojet kempovat a riskování nejen klokaní kůže, tak za rok bude jezdit v tomhle podniku cca 15 jezdců ... Na druhou stranu budou moct jet všichni v jedný kategorii, tak budou moct kroužit dva dny v kuse

KARING (245) napsal 18.07.2019 v 14:18+1

Petridas - Ale ona to nebyla vina jezdců, že jim zrušili závody! Ono to ty jezdce co přijeli s mechaniky a vybavením, stálo mnohem víc než jen startovné a toto bylo opravdu dost drahé kempování!

petridas (275) napsal 18.07.2019 v 07:45

Tak , myslim si ze uleva na start pristi rok by byla super.
Ale rekli jim ze elektrika, voda, nejake misto apod taky neco stoji takze nedodtanou nic.
Jedna clenka doprovodu jim pak napsala. Ze prijeli zavodit a ne kempovat

KARING (245) napsal 18.07.2019 v 00:55

Romanko - Tak nakonec startovné v IRRC je ještě levnější, než chtěl pořadatel na jezdcích jiných tříd! Těch 3 700 Kč je fakt hodně a Petridas měl samozřejmě pravdu, když pořadatelům říkal, že to startovné hodně jezdců odradí. Ono někdy méně znamená více! Ale to, že pořadatel nevrátil jezdcům, kteří díky počasí nebo neschopnosti pořadatele nemohli ve svých třídách startovat, je skutečně nenažranost a svinstvo! Pak se nikdo nemůže divit, že se na závody na Těrlickém okruhu příští rok hodně jezdců vykašle, ať už kvůli nevrácenému startovnému za neodjeté závody nebo kvůli vysokému startovnému!

Romanko (1214) napsal 17.07.2019 v 18:12

Pro porovnání v IRRC se platí 1300€ (x 26 = 33800 Kč) za třídu na 6 závodních víkendů (=12 závodů), t.j. víkend za 5633, resp. 2817 Kč závod. Dvě třídy 2 x tolik a k tomu cesty, ca. 10000 km za sezónu (jen na závody IRRC).

petridas (275) napsal 17.07.2019 v 15:11+1

Karing, startovne bylo 3700kc. pro vsechny tridy krom IRRC. Ja poradatelum rikal ze za techto podminek nedorazi.

PinkPanther (844) napsal 17.07.2019 v 10:01+1

Yamaha99:
To stejný Vranov u Brna, motokros se tam jezdí min. 50 let a ti debilové co si tam postavili nový baráky teď chcou aby se tam přestalo jezdit že je tam prach a hluk. Tak proč si tam ty baráky do prdele stavěli ?

Romanko (1214) napsal 17.07.2019 v 09:21

Jestli se nepletu tak 3700 Kč. +/- něco pokud se pletu. Nevím to přesně neb IRRC se platí jiné peníze před sezónou. a pokud ji pak neodjedeš či jen malou část toť tvůj problém. Někteří kluci ze tříd, co se vůbec nejely, zkusili požádat o vrácení aspoň části, ale bez úspěchu. . Prostě jako v podnikání. Investuješ a nic z toho? Holt to se stává. No a tak mistr ČR na přírodních okruzích v kat. Supertwin bude vyhlášen po dvou odjetých závodech... Asi bude potřebná změna v systému. Ale to je věc AČR.

KARING (245) napsal 16.07.2019 v 23:00-1+2

Yamaha99 - To startovné jako příčina neúčasti jezdců mě docela překvapilo, já myslel, že nejeli hlavně kvůli počasí! Kolik chtěl pořadatel za start v jednotlivých třídách? Ono to chce od pořadatele závodu, aby nebyl moc nenažraný, protože jim pak stejně startuje málo jezdců. Jezdce by si měl pořadatel předcházet a hýčkat a ne je odrbat o co největší startovné!

KARING (245) napsal 16.07.2019 v 22:47+1

Yamaha99 - Se vším souhlas! Šťovček a Smržové to nějak moc dobře nevedou.

yamaha99 (1119) napsal 16.07.2019 v 21:39+2

je to bída!!! Pak si má někdo koupit motorku kvuli českýmu mistráku. Např R1 za půl míče, 100 do toho ještě vrazit a to vše kvůli 2 závodům v roce a jeden se ani neodjede .. Kdy konečně spojí součty bodů u ACR Camsu? jinak to spousta lidí nechá plavat a můžou se poplácat po ramenou a veškerý závody zrušit... Držet doma závodní bajk a odjet dohromady cca 200 km za sezonu se fakt vyplatí... O českym mistráku na okruzích nemá smysl ani mluvit, když se nejede ani jeden závod v čr. a když už se pojede most, tak tam zase vysíraj náplavy s limitem hluku... hned bych jim řekl, chcete aby jste to neslyšeli? NASRAT!!! a nebo se odstěhujte! okruh tu byl dřív... Zasraný čapí hnízdo prodá pozemky za 10x víc peněz kvuli stavbě obchvatu a pak se stavět nebude, protože by tam měli hluk? Tak proč si někdo u okruhu staví barák, když ho to nebaví??? Chytil bych je za držku a vzal je do Imoly! sundáváme tam ráno nahřejváky a místní na nás koukaj z balkonu a pijou kafe a nikdo nic neřeší, že je barák 30m od trati! Ale mi né, my jsme v kocourkově! A u nás ve městě se můžou psát petice, že Hrabiš vypouští svinstva do vzduchu a nepoužívá filtry a nikoho to nezajímá! a ani nazajímalo, když tady fabriku stavěli v blízkostech domů... Sem se zas nasral

petridas (275) napsal 16.07.2019 v 17:35

klasici meli jet ale 125sp mely jet dohromady s gp a 250. takze zavodu by bylo strejne.
co se tyka neprijeti jezdcu , kteri byli prihlaseni tak je to tim ze nejdriv byla prihlaska a az pote vlastne zverejnil poradatel vysi startovneho a ostatni veci.
od pocatku bylo jasne ze jezdci za techto podminek nedorazi. ted pisu pro tridu 125 sp.

KARING (245) napsal 16.07.2019 v 15:46

RadimK - Jo, to je fakt, oni měli jet ještě klasici... To by se sotva stihlo i kdyby se nemuselo přerušovat! Letos neuvěřitelně vyšly Hořice, 8 závodů, málo pádů ani jeden nepřerušený závod, vynikající počasí, prostě vše vyšlo až neuvěřitelně! Na Těrlicku asi odradila předpověď počasí dost jezdců!

DOMINATOR (1260) napsal 16.07.2019 v 11:27

No co ja vím tak se porvali dost važně nějaci dementi na trati a policie to musela vyšetřovat a ještě nějaké male ditě pry cera od zavodnika v jeho depu strčila do pusy hadr s louhem

RadimK (22) napsal 16.07.2019 v 10:47

A to si vemte, že původně byli v plánu i klasici. Pro nízký zájem jezdců údajně zrušeno. No i kdyby jely všechny třídy klasiků dohromady jeden závod, tak i tak bych to viděl na noční závod s čelovkami Spíš si ale myslím, že si pořadatelé včas uvědomili, že se tam nikam (časově) nevejdou a i uzavírka trati má svá dohodnutá časová omezení.

KARING> V poslední době taky sleduji nárůst počtu závodníků, kteří jsou přihlášení, ale nakonec ani nepřijeli. Viz. SP - přihlášeno 31, na startu 14, v cíli 12.

gorkin (4485) napsal 16.07.2019 v 07:20+1

JEFFzx13 (166) napsal Dnes v 00:02

Gorkin-v Radvanicich mona jeli.nejeli twiny a 600..ale jinak dik
********************
Sorry máš pravdu...Mona jeli v Radvanicích solo závod

JEFFzx13 (489) napsal 16.07.2019 v 00:10

karing-to jsou ruzove bryle.u tak nabiteho programu musi vse klapnout bez problemu aby se to stihlo.kdyz je jeden velkej pad,popr.kdyz nekomu bouchne motor a pochcije olejem kus trate tak uz je to hoodne nasponovany.nemluve o pocasi jake panovalo.jak rekl gorkin,co se podelat mohlo se podelalo.

KARING (245) napsal 16.07.2019 v 00:05+1

Proč vlastně pořadatel vypisuje tolik tříd, když to pak nezvládá? A ještě jsou hladoví a ani ten kahanec nikomu nedali! Hodně špatná práce pořadatelů

JEFFzx13 (489) napsal 16.07.2019 v 00:02+1

Gorkin-v Radvanicich mona jeli.nejeli twiny a 600..ale jinak dik

KARING (245) napsal 16.07.2019 v 00:00

Hodně prořídlé startovní pole! Většinou nejelo ani 15 jezdců ve třídách, to je docela mizérie a to se to ještě ani nedojelo...

Cendajenda (295) napsal 15.07.2019 v 20:53

Co sem videl to sem videl, proste na roadracingu by meli foukat vsichni. Pro bezpecnost vsech. Nerikam ze kazdej je nalitej, ale par jich ma minimalne zbytkac.
Program bych nechal na organizatorovi, ten ma mit predstavu o pocasi, poctech jezdcu..., a podle toho menit program. Proste poucit se a zlepsovat se.

gorkin (4485) napsal 15.07.2019 v 20:51+3

co se v neděli pokazit dalo tak se pokazilo... hlavně mě je líto kluků co se táhli fůru kilometrů pro to aby si zajeli jen 2 tréningy (Twiny a volná nad 600) a to nepočítám že ty Twiny a mona nejeli ani v Radvanicich,..
jinak k dýchání...dýchá se všude... jen už nee do balónků ..doba už tak nějak pokročilá
Road Racingu ZDAR

RadimK (22) napsal 15.07.2019 v 16:54-1+3

Víc přitlačit na podmínky mimo depo by znamenalo zakázat stánky s pivem a každý návštěvník by musel být lustrován, zda si nenese z domu své, nebo rovnou flašku. A to bychom asi nechtěli... Z fotek je vidět, že i letos se "foukalo" a není to jen pro legraci, viz. loňský ročník, kdy jednomu frantíkovi byla vystavena stopka...

Za mně bych spíše být pořadateli pouvažoval, zda je vhodné mít nabitý program od rána až do téměř 18:00, kdy by tento termín i za bezproblémového průběhu bylo obtížné dodržet. A když se ráno začne dojížděním neplánovaných tréninků z předchozího dne, tak je jasné, že bude problém. Navíc vidět 3x závod 600 a 3x závod 1000 je už docela únavné.

P.S: to nemohli ten kahanec strčit někomu z šestek...??? Vždyť to mají v ustanovení, že kahanec získá někdo z kat. do 600, nebo nad 600, vyjma IRRC!

JEFFzx13 (489) napsal 15.07.2019 v 16:08

cendajenda..kde jsou nality polaci tam je vzdy problem.VŽDY!!!

Cendajenda (295) napsal 15.07.2019 v 15:33

Zavody s takovou tradici.
Pocasi beru, i trat zasvinenou po padu, ale rvacka, zranene dite a dalsi pikanterie. Je mi stoho smutno.
Urcite o silneho fanouska roadracingu (moje malickost) min. A zrejme nejen o jednoho.
Organizatori by mneli pritlacit na podminky v depu i mimo nej. Jo a co me nesmirne mrzi, co sem videl, tak bych dal kazdemu jezdci pred zavodem foukat do balonku. Urcite by jich par neproslo!!!




TOPlist