GP ČR – V Lokti vyhrál Herlings s Pradem, Kovář třetí v EMX300
Text: Petr Czyž | Foto: Michal Kohout | Zdroj: mxgp.com | Foto: mxgp.com, KTM | Zveřejněno: 22.7.2018 | Zobrazeno: 3 829x
Text: Petr Czyž | Foto: Michal Kohout | Zdroj: mxgp.com | Foto: mxgp.com, KTM | Zveřejněno: 22.7.2018 | Zobrazeno: 3 829x
Croos: Cairoli jezdí na tvrdším podvozku a naopak Herlings na mekčím. Každý preferuje něco jiného. Funguje to oběma.
Sirr - naprostý souhlas, trať v Lokti je úzká, uskákaná nepřehledná a nebezpečná!
croos: Jo, to bylo videt hodne, jak se to Herlingsovi ani nehne. Ale nevim jestli je to strojem, umenim si to nastavit, nebo stylem jizdy. Treba z toho kopce dolu bylo krasne videt, jak moc je dulezita volba stopy. Ale ja se v motocrossu moc nevyznam.
Tak za posledních 8 let se v Lokti stali 2 smrtelné úrazy, proto se po loňsku ten skok přes cestu zrušil! I když spíš než skok přes cestu zato mohl plán rozjížděk...
V Lokti mi vadí nepřehlednost traťě pro diváky a řek bych že je to až moc uskákaný a celkem i dost v některých místech úzká trať s nebezpečnejma mantinelama ... pro pořádání GP...no nevim...
croos : rozdílnost motocyklů může být, ale v žádném případě né tak zásadní, jak popisuješ...
Herlings je asi nejrychlejším pilotem, a vyhraje téměř na čemkoli..., dokázal to už v r. 2012 na MXON v Lommelu, kdy ve 3tí jízdě ještě na 250 z posledního místa dojel 2hej těsně za Tondou...(stáhnul naněj okolo 2min tuším)...
Tonda ještě nedávno závodil na 350 a co start to holešot..., prostě odtoho je trestování a tovární team ušije motorku přesně takovou, jakou si pilot požaduje! V USA mají v pravidlech že jezdec musí startovat na stroji dostupném na trhu, proto KTM prodává motorky jako Masquin, Dungei edice ...
Jinak V.Kovář chtěl určitě vyhrát, ale pokud neodstartuje ... tak toho asi nikdy nedosáhne...3 místo pro něj asi slabá náplast...
R.Šikiňa zalítnul fantasticky a snad prolomil tu smůlu , P.Polák je talent s chutí, tak snad se máme v budoucnu naco těšit
Ať svěří MS v motokrosu DORNĚ a ta určitě sníží KTMce a Cairolimu s Herlingsem otáčky jako to udělala Kawasaki v SBK a rázem nebudou vyhrávat o 30-40 vteřin, ale budou rádi jestli sem tam vůbec něco vyhrají!
Všimnul jste se někdo o kolik funguje Herlingsovi motorka líp než Cairolimu?Konkrétkně pérování.Když jeli za sebou,bylo krásně vidět,jak to s Herligsem v dírách ani nehne a s Tondou to tam mlátilo o dost víc(stejně jako se zbytkem startovního pole).Pak se neni čemu divit,že s nim udrží tempo pár kol a pak odpadne.Schvalně jsem se na to soustředil,protože už dřív jsem slyšel,že Herlings jede na nějakým novým prototypu s úplně předělaným rámem a pérováním.
Je to trochu zvláštní co se v Red Bull KTM děje.Že je tým rozdělenej na dvě půlky,co se navzájem moc nemusí,neni nic novýho,ale to s tou motorkou mě překvapilo.Přijde mě to jako docela rána pod pás(pokud je to skutečně pravda),zvlášť po tom kolik pro ně vyhrál titulů.
Nijak se nesnažim schazovat Herlingsovo umění,je opravdu neskutečný jak letí,ale myslim si,že za rovnocenných podmínek by to bylo daleko zajímavější.
Aha, tak to jsem nevedel, ze je zranenej. Tak to klobouk dolu, v druhym zavode se drzel fakt dlouho. Nez Herlings zacal tahat, no...
Ciaroli má zraněné záprstní kůstky .Proto ho to dost omezuje, ale přesto letí jak drak.. Taky má nějaký věk oproti Harlingsovi.
Proc zrusily ten skok pred tim kopcem, to nechapu. To bylo nejhezci na ty trati, to byl masakr, a rekl bych i atrakce pro lidi.
zmizením "cesty" z tratě zmizelo to nejkoukanější já jí sice nedával ale sledovat je jak letí... lidí milion a jako největší prasata se tam chovali NL a B...závody pěkné, hlavně MX2, Herlings jiná liga, šup s ním do USA...
Palec hore.
Myslím si, že je tohle správné místo a chvíle vyzdvihnout již víceleté usílí týmu JD 191 Gunnex racing. Loni se dokonce Járovi Romančíkovi podařilo bodovat v Lokti. Letos se bohužel rozhodl ukončil motokrosovou kariéru, ale i tak asi nikdo před několika lety nečekal, že Jára, ten frajer, co brouzdí MX Kanadou a koupe se v ledové popelnici , bude bodovat ve světě. Byl u něj v loňském roce vidět progress, a klobouk dolů, hodně zdarů v enduro světě.
Zbytek týmu v čele s Richardem Šikyňou, Tomkem Wysockim a Petrem Polákem si zaslouží pochvalu za závody v Lokti, ačkoliv asi sami čekali více v dosavadních závodech sezóny, tak snad si to v Lokti vynahradili a doufám, že budeme mít v MS motokrosu pravidelný tým (v evropských GP) i v příštím roce.
Jinak se přidávám k Honzovi-K s tím, že je celkem MXGP "nuda", ale v MX2 i pro naši špičku je možnost na nepískových tratích dráždit TOP15. Možná by stálo za to, zkusit pro příští rok koncentrovat více sil spíš do dvěpade, ale samozřejmě jezdí se ty třídy, které si zaplatí sponzoři... Jako v každém odvětví motorsportu.
Zní to hrozně, ale MXGP je v podstatě nuda. Jede se o druhý, častěji spíš třetí místo...
Oproti tomu MX2 parádní podívaná, oba závody.
Jak vysoká byla návštěva?
Nepěkná trať, ale závody vynikající!
Byl jsem tam: Cairoli jede mnohem vyšší ligu, než ostatní... jenomže tu nejvyšší letí Herlings!