Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Yamaha prodali motorárnu Minareli Fanticu. Teď Fantic koupí závodní offroad divizi i s jezdci 8). Ale ono by stačilo nabídnout XEF 450 rally hobbíkům a máme novou levnou značku na Dakaru. Tak snad nezruší malle moto.
Drsný. Na druhou stranu je chápu. Dřív na Dakaru závodily téměř sériové motorky, který si mohl zákazník koupit. Dávalo to smyl. Viděl v TV a na plakátech starý tenerky, biga, afriky atp. A šel a koupil si to. Dnes, je to závod defacto prototypů a kdo si takovou mašinu na hobby amatérské ježdění koupí? Tovární týmy mění pomalu co dvě etapy motor a tak... Osobně by mi bylo sympatictější, kdyby se jelo na upravených seriovych moto, bez výměn klíčových komponent. Dakar ztratil svoje kouzlo. Kdo si taky vybaví vítěze Dakaru tohoto roku a roky před tím. Není to tak marketingově zajímavé.
Docela by mě zajímalo, jaké ty náklady pro továrnu jsou. Obecně se ví, že účast na špičce je stále dražší, ale zírám, že je to taková pálka, že se jedna s předních značek v kategorii terénních motocyklů ani neúčastní, škoda .
Vidim to jednoduse, prisla ostra tuzka do financi a marketingu, spocitala naklady na jednotlivy oddeleni a nekdo musel z kola ven. Tentokrat to vyslo na offroad zavody.
"Naši off-road zákazníci nyní mají jiná očekávání a hledají jiné produkty."....??? tak netusim ktorych zakaznikov myslel. Ak tych co si kupuju cestne motorky s nalepkou adventure, to je uplne ina skupina a s offroadom to nema nic spolocne. Yamaha zrejme dlhodobo straca v predajoch jednovalcov motocross a countrycross lineup ale za to si mozu sami svojou hlupostou a neschopnostou. Konkurencia ukazuje ze stale je nieco nove co sa da ponuknut. Ale to by muselo vedenie v Yamahe trosku vytriezviet a dat si dole tie ruzove okuliare..
No škoda to je, ale na motorech už toho není tolik co vyvíjet a podvozky už taky supr fungují ... 450 si koupí kdo? A náklady jsou určitě raketa. T7 je fajn, ale je potřeba ji očesat a snížit váhu, ideál na cca 165 kg suché.
Yamaha prodali motorárnu Minareli Fanticu. Teď Fantic koupí závodní offroad divizi i s jezdci 8). Ale ono by stačilo nabídnout XEF 450 rally hobbíkům a máme novou levnou značku na Dakaru. Tak snad nezruší malle moto.
1 reakce
Drsný. Na druhou stranu je chápu. Dřív na Dakaru závodily téměř sériové motorky, který si mohl zákazník koupit. Dávalo to smyl. Viděl v TV a na plakátech starý tenerky, biga, afriky atp. A šel a koupil si to. Dnes, je to závod defacto prototypů a kdo si takovou mašinu na hobby amatérské ježdění koupí? Tovární týmy mění pomalu co dvě etapy motor a tak... Osobně by mi bylo sympatictější, kdyby se jelo na upravených seriovych moto, bez výměn klíčových komponent.
Dakar ztratil svoje kouzlo. Kdo si taky vybaví vítěze Dakaru tohoto roku a roky před tím. Není to tak marketingově zajímavé.
2 reakce
Docela by mě zajímalo, jaké ty náklady pro továrnu jsou. Obecně se ví, že účast na špičce je stále dražší, ale zírám, že je to taková pálka, že se jedna s předních značek v kategorii terénních motocyklů ani neúčastní, škoda
.
Pro značku, jako Yamaha je 4. a 8. místo jednoznačně neúspěch. Nejsou výsledky, nejsou peníze. Toť vše.
Vidim to jednoduse, prisla ostra tuzka do financi a marketingu, spocitala naklady na jednotlivy oddeleni a nekdo musel z kola ven. Tentokrat to vyslo na offroad zavody.
1 reakce
"Naši off-road zákazníci nyní mají jiná očekávání a hledají jiné produkty."....??? tak netusim ktorych zakaznikov myslel. Ak tych co si kupuju cestne motorky s nalepkou adventure, to je uplne ina skupina a s offroadom to nema nic spolocne. Yamaha zrejme dlhodobo straca v predajoch jednovalcov motocross a countrycross lineup ale za to si mozu sami svojou hlupostou a neschopnostou. Konkurencia ukazuje ze stale je nieco nove co sa da ponuknut. Ale to by muselo vedenie v Yamahe trosku vytriezviet a dat si dole tie ruzove okuliare..
2 reakce
Velká škoda,tak snad ví co dělají
No škoda to je, ale na motorech už toho není tolik co vyvíjet a podvozky už taky supr fungují ... 450 si koupí kdo? A náklady jsou určitě raketa. T7 je fajn, ale je potřeba ji očesat a snížit váhu, ideál na cca 165 kg suché.
Tak to skoda..Yamaha tam patri. Vlastne dakar bude o Ktm. A par hondach . A T7 idu rozvijat ako ?
To je veliká škoda...takze je to jen mezi Hondou a KTM vč. prevlečených KTM