Michka a Engela zrychluje unikátní česká technika
Text: Petr Šour | Zdroj: ORION – Moto Racing Group | Foto: ORION – Moto Racing Group | Zveřejněno: 9.1.2021 | Zobrazeno: 3 676x
Text: Petr Šour | Zdroj: ORION – Moto Racing Group | Foto: ORION – Moto Racing Group | Zveřejněno: 9.1.2021 | Zobrazeno: 3 676x
PR jak prase. Jenže ono vlastně není čemu.
Ještě mohli napsat, že speciální lak od lakovny Špricka snižuje odpor vzduchu a snižuje možnost poškození motorky při pádu. Nebo tak něco.
Nelze říci nic jiného než
a udržte tempo do konce.
Ty stížnosti na rychlost moc nechápu. V dakarskych ozvěnách uváděli hodnoty dosazenych topspeedu:
Michek 168
Engel 165 (je těžší)
Fabriky podle váhy jezdce 168 až 174.
To zase takový rozdíl reálně není. Pujde spis i o rychlost dosažení tě maximální rychlosti.
Stejně mají můj obdiv za takovou rychlost na nezpevnenem povrchu.
1 reakce
Znova článok od tohto tímu ktorý je plný rozporov. Po jednej etape sa sťažovali ako im to nejde a strácajú 15min. Tu zas vychovávajú výfuk ktorý ladia priamo na motor. Tak prečo im to nejde a strácajú na rovinách?
Je to len PR a prezentácia výrobcov ktorý im dodávajú materiál. Nemajú nič zázračné na motorkách - aj keď to tak prezentujú.
Jazdcom sa darí a Michek dnes strata iba 8m na prvého. Super výsledok. Nech sa darí aj naďalej.
1 reakce
Martin by zajel dobře i na vratech od stodoly! Držím palce jsou to střelci ????
Vodeodolná sedačka je na Dakare unikátna technika! To si nikto neuvedomuje, že núti jazdca, by neoddychoval v sedačke, ale makal v stupačkách. Jak totižto sedí v tých teplotách na vodeodolnej sedačka, parí sa mu prdel a bolí to.
Už sa teším, že Goldfren budem mať špeciálnu sadu doštičiek, edícia "Dakar". Veď aj na to sú tie rely súťaže, nie? Namiešajú na Dakar, otestujú a šup do série pre bežného zákazníka.
Detto reťaze. Snáď CZ nevyrobí len špeciálnych 50 metrov na Dakar a nič. Kúpiť si takú reťaz nemôžem.
To sa pán Krajčovič sťažuje, že KTM dodá síce kvalitný, ale "len" sériový výfuk? Ale veď motorka je tiež sériová, tak aký výfuk by mali k nej dostať? Nesériový? To by chcel kúpiť nenaladenú (reálne rozladenú) motorku?
Nefabrický jazdci sa sťažujú, že im motorky idú cca 15km/h pomalšie. Nedosahujú tie špičky, ako fabrický jazdci. Bude to asi tým, že majú motorky "Relly Replica" a nie "Relly", ako fabrický jazdci. A Repliky budú asi trocha slabšie... Takže je jasné, že ak Replicu chcem vyladiť na vyšší výkon, potrebujem k tomu vyladiť aj výfuk - a teda, sériový nemôžem použiť.
No, tohle je dost zvláštní článek. Výfuk od Roberta Pokorného, řekl bych, že více známé to bude asi pod názvem RP Tuning. A řetězy ČZ, myšleno jako klasické sériově vyráběné řetězy tohoto výrobce, nebo něco speciálního? Vždyť sériové řetězy od ČZ snad používá i BMW na svých řetězových strojích, a něco mi říká, že snad i právě KTM. Opravte mě, jestli se pletu. A ta voděodolná sedačka, to už zmínil TDM. Článek tedy podezřelý, nicméně to nic nemění na tom, že celému týmu držím palce a přeju co nejméně problémů, co nejvíce štěstí a hlavně ať to ve zdraví dokončí. Je radost to sledovat!!!
Ta vodeodolna sedačka mě teda zarazila. Ony se dělají i takové, které nejsou? Borci si tam asi moc neposedi a v dešti se asi taky nesvezou...
Tak asi to je jen poděkování firmě, která jim to dodává nebo ne?