Macháček: Bylo to skutečně mé loučení se čtyřkolkami
Text: Petr Šour | Zdroj: kmracing.cz | Foto: kmracing.cz | Zveřejněno: 9.1.2012 | Zobrazeno: 5 629x
Text: Petr Šour | Zdroj: kmracing.cz | Foto: kmracing.cz | Zveřejněno: 9.1.2012 | Zobrazeno: 5 629x
zajímalo by mě jestli i jiní závodníci mají na čtyřkolkách jiný motory a jestli pan Macháček má scválenej stroj do provozu i s tímto motorem. Každopádně to vše stojí obrovský prachy, a když bych tam byl, tak bych si ten závod v jiný kategorii odjel(aspoň kvůli sponzorům). Ale do zákulisí asi nikdo z nás nevidí a je mě jasný, že riziko zranění je obrovský.
Je to velká škoda...
a původní smysl ztrácí, ostatně v "ozvěnách z Dakaru" to zaznělo ikdyž jen nepřímo.
bohužel mě to utvrzuje ve faktu, že z Dakaru se stala zase jen klasická dojná kráva
Prostě původní duch je dávno ten tam
to Zx-10RCarlos : Co jsem pochopil já,tak quad je v pohodě,problém byl v administrativě a i to je divné,protože předchozí Dakary mohl v pohodě jet. Quad je serie z úpravami a motor v něm je seriová Yamaha TDM,samozřejmě taky z nějakými úpravami , protože původní motor by to nedal ... to je tak asi obecně vše. Kdysi to nikomu nevadilo,jenže ted' už jsou v těch qudech asi těžké zákulisní tlaky ..
To, co se letos stalo, byl hnus. Jsem ale rád, že nezahořknul a chce bojovat na Dakaru dál. Škoda, že Laskawiec taky nedojede... Byla to jediná šance jak prokázat kvalitu konstrukce Macháčkových quadů.
Tak to v tom pripade by mel neuspech na zavodech ulatnovat na vyrobci zadni napravy ktery ji nedokaze poradne vyrobit.
Myslim, ze to bylo kvuli zadni naprave,kterou posilil oproti serii, protoze mu loni praskla.
taky jsem to tak nejak nepochopil,bud jsem spatne cetl nebo nevim
Nějak jsem ale nikde nenašel která součastka nebo činnost Macháčka diskvalifikovala.
achjo