Rossi chce desátý titul, syna a na závěr sezony 2015 jen tak nezapomene

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
CBR-rr (-4) napsal 01.03.2017 v 21:49-2

Desaty titul? Jak to chce udělat?
A syna? Už mu někdo řekl jak přichazeji děti na svět?

dejf. (1341) napsal 01.03.2017 v 21:46

sleeper> hele, ze ty rossiho nemas rad, vid¨? :D

Ok, kazdej je na svy kone trochu zaujatej, ale ty ses nejak az nezdrave moc. Sorryjako

Edit: A pritom by clovek rek, ze sis ty "doctory" za posledni dny oblibil:)

Fullgas1 (764) napsal 01.03.2017 v 20:27

Každý máme kus pravdy. Jazdci ktorí sa dostali do Motogp sú naozaj tý top na svete. To nemôže nikto poprieť.
To že som poukázal na sporné momenty Rossiho kariéry neznamená že Marquez je svätý.
A k tomu prestupu na Yamahu, motiváciou neboli náhodou peniaze ktoré mu Honda neponúkla?
Ale jednoducho vedel možnosti využiť pre seba, pre svoj prospech. To sa musí nechať.

bpun (242) napsal 01.03.2017 v 19:03+3

SLEEPER

V ledasčem máš pravdu,ale nenapsal jsi tu nic co by nikdo nevěděl...jenže ono to tak jednoduché taky není, Rossi at už byl protěžovaný si své výsledky nakonec musel vybojovat sám a někdy ani ta nejlepší technika nestačí...
Vem si jen jeho souboje s Gibernauem, podle mého měl Španěl v sezoně 2004 docela reálnou šanci získat titul,ale nedokázal to, na konci závodu to bylo mezi ním a Rossim vždy těsné,ale nakonec to byl VR kdo většinou projel cílem těsně první..., navíc jak tu bylo psáno Rossi at je jaký chce, tak alespoň ve své kariéře značku vystřídal, Doohan nevystrčil "zadek" z Hondy, Pedrosa bohužel taky ne a MM se dost možná taky z Hondy nehne...někdo to připisuje "věrnosti", já tomu říkám sázka na jistotu...proč odcházet ze špičkového týmu že ?
A k té technice, vzpomínám že např. opjevovaný Biaggi na Repsol Hondě nic kloudného nikdy nezajel, to už veterán Barros předváděl na sklonku kariéry mnohem víc, čili někdy ani ta špičková technika nemusí vždy stačit.
Stoner to byla jiná káva, pan jezdec-eso, Stonerovi hodně zvedla kredit zkutečnost že uměl na Ducati, resp. on na ní uměl i Capirossi zajet s ní uměl i Bayliss když zrovna nespadl , ale např. třeba Melandri na ní krutě vyhořel, přitom na netovární Hondě Melandri jezdil možná i lépe než Stoner...
Stoner a Ducati bych přirovnal k Rosemayerovi a Auto Union ve 30 letech , prostě jezdec a stroj kteří si sednou,ale pozor, to ještě nutně neznamená že je opravdu nejlepší jezdec ze všech jenom proto že mu zrovna sedne stroj na kterém zajede málokdo.
Ono také strávit léta na japonských strojích a pak přesedlat na Ducati je jiné než po jednom roce na netovární Hondě sednout rovnou na tovární Ducati navíc z nejsilnějším motorem sezony 2007 a dobrých pneu...

SuperSic58 (1308) napsal 01.03.2017 v 18:59+2

motocyklový fenomén a král králů, MotoGP je hlavně o Doctorovi, a můžou se hateři třeba stavět na hlavu

Carom (185) napsal 01.03.2017 v 18:35+1

Rossi se choval tak, jak mu dovolili. Že na to honda přistoupila, její věc. Dycky tady byly i jiný značky. Yamaha, Suzuki, atd. mohli mít své jezdce a tituly.
Markéz má dneska daniho jako dvojku a nikomu nevadí markézova exkluzivita? Tak to prostě je vždy a všude, proč by měl bejt rossi výjimka?

technasia (1937) napsal 01.03.2017 v 18:18+2

kdyby zůstal celou dobu u Repsol Hondy(jako zaprděnci Doohan,Marquez,Pedrosa) tak těch 10 titulů už má dávno.pro mě je větší frajer s 9

SLEEPER (1002) napsal 01.03.2017 v 18:16-8+3

Ano Rossi je v motoGP leganda, jen namatkou:

V. r.2002 podepsal s hondou jen za pominek, ze konkurence (West point) dostane RC211V az na konec sezony, aby jej nikdo nemohl ohrozit a tak se taky stalo. Ovsem jen co dostal Alex Barros stejne naradi i hned zacal Valeho porazet a to se 4T 990cc mel velmi malo zkusenosti.
Michelin leta pekl dle Valeho dat a tak neni divu, ze byl ve finishi zavody tak silnej, kazdej jezdi lehce jinak a to naposlednich 2-3 kol je znat.
Zed v boxu, to taky nemelo v historii GP obdoby. Poprve nemel Vale nosice vody a hned delal vse proto, aby naaahodou nemohli mechanici stejneho tymu nekde neco "opsat". \

Ono je toho vic, ty jeho nejen novinarske utoky na jezdce, dokonce se chtel i pro r. 2015 soudit. Hlavne keep smiling a Valentinko je buh.

VR46 je od sameho zacatku dobre promyslena a zaplacena marketingova znacka. Figurka vzdy s nej materialem, podminkami a show pro divaka, to proste musi fungovat a pozdeji vydelavat.

Pro porad fnuka pro r. 2015, vzdy Jorge ho porazil ve vsem co slo: kvaldy, nejrychlejsi kola v zavode, vitezstvi a v neposledni rade v poctu bodu. O co mu porad jde?
A za riskovani zdravi a konec kariery soupera Marca, zaslouzil minimalne cervenou do dalsiho podniku. Tohle neni sranda a motorky jsou velmi nebezpecna hra.

Opravdovy mistr je pro me Stoner. Jiste vy ho krajne nesnasite, ptz dokazal to, co Vale nikdy ne.
Jenze ten kluk prisel z chudy rodiny, kdy tata hakoval ve 3 pracich, aby mu platil zavodeni. Nikdy nemel vyslapanou cesticku, jak spanelsti nebo italsti jezdci a presto se sam dokazal dostat od beckovych privatnich tymu az k tovarne a mohl tak tatovi zaplatit vlozene investice do nej.
A to, ze neni pred kamerou sasek a bere tento cirkus jako povolani? Tak at, je to profik a rozhodne lepsi jezdec, nez Rossi.

Samozrejme je totalni blbost rikat, ze Vale neumi jezdit, to on umi a velmi dobre, ale zkuste se nekdy na jeho karieru podivat bez zlutych bryli.

Capirossi jednou prohlasil velkou pravdu. Minimalne prvnich 6 jezdcu GP dokazi ze stroje dostat naproste maximum, zbytek je jen o technice, financich a celem cirkusu.
Vale je proste takovej principal a je v tom hodne dobrej, vsak u od malicka pomaha (pomahal) Graciano s Burgesem, coz je pochopitelny.

Ono mozna i Kaja Abraham by zajel stejne casy, mit stejne podminky, kdo vi...

PS: Mluvilo se tu o zmene pravidel u novacku. Rossi a nebo dalsi dnesni borci jako nemeli tovarni material hned u prestupu? A ano, Nostro Azzuro byla tovarni honda.

IvanDvoutakťák (5087) napsal 01.03.2017 v 17:47

No a já jsem, Matessi, myslel, že to jeho lakonické
"Legenda" adresoval Kika 20 té jeho parádní profilovce...

Trejsíč (17) napsal 01.03.2017 v 17:47

Opravdu je věčná škoda, že se proti VR spikli prakticky všichni a dělali a dělají vše pro to, aby této legendě (bez jakéhokoliv pejorativního smyslu, protože Vale JE skutečná a nesmrtelná LEGENDA) překazili jeho vytoužený 10. titul. Takový mistr, jako je VR nemá potřebu fňukat, anebo se dopouštět nějakých nečestných kroků, ale vybojuje si ten svůj desáty na trati - sám a navzdory všem. No a ty kecy kolem? Asi nemají vůbec žádnou cenu, protože za pár měsíců bude i v tomhle opět jasno ... Vale držím Ti palce .

JollyJoker (1004) napsal 01.03.2017 v 17:00+2

Musí se snažit v obou případech,ale nebude to mít lehké. I když u toho syna by nemusel mít takovou konkurenci,jako na dráze

Matess18 (93) napsal 01.03.2017 v 16:52

Jo a ještě, dle mého nejvýstižnější dnešní komentář k tomuto jezdci je úplně ten první od kika20 v 10.05 a stačilo mu na to jen jedno slovo!!!

Matess18 (93) napsal 01.03.2017 v 16:41

Já si myslím, že jediní "nezaujati diskutéři", kteří by to zde spravedlivě rozsoudili už mezi námi bohužel nejsou a to (Akro a jeho pobočník Ogg) možná si to teď a tady spolu čtou a smějou se nám poddaným z Hradu a říkají si "měli jsme to ty roky vůbec za potřebí se tady hádat!!!?" A tak nám bohužel nezbývá nic jiného, než řešit dohady jestli je sklenice vody s půlky plná či s půlky prázdná! Prostě neverending Story!!! Jinak Valemu ten desátý titul ze srdce přejí, ale moc v něj nevěřím. A na dítě bude času ještě dost! Podívej se na Džegra!

Sefo (59) napsal 01.03.2017 v 16:18-1+1

Říkejte si co chcete, ale až jednou Rossi skončí, tak na to fakt už asi čumět ani nebudu...to tam budou jen jezdit všichni za sebou a nic z toho...

kp5 (139) napsal 01.03.2017 v 16:07

Farage: ...čobolskej net, druhýho maďara... Čo si zač?

Marťan81 (140) napsal 01.03.2017 v 15:50

technasia: ok to není, ale MM jasně ukázal, že to pravidlo byla chujovina a je dobře, že je zrušené.

Jacek_18 (40) napsal 01.03.2017 v 14:59

Letos má hošík smůlu , titul bude mít Viňáles ...

bpun (242) napsal 01.03.2017 v 14:45+2

No je fakt že mě Marquez také připadá falešný, připadal mi tak už dávno před incidentem z Malajsie 2015.
Jestli Rossi získá 10 titul nebo ne není podstatné, mohl ho získat už dávno, stačilo kdyby v posledním závodě sezony 2006 nespadl. Hayden se tak stal hodně "náhodným" mistrem světa a svůj výkon pak už nikdy nepotvrdil...
Jinak těch nepěkným momentů má Valentino na svém hrbu také hopdně,ale to patří ke každému velkému závodníkovi, nicméně Lagunu 2008 bych mu nevyčítal, ten závod mu určitě nevyhrál ten výlet mimo trat,ale to že Stoner nedobrzdil a šel do štěrku, odvolávat se na zkrácení tratě nemá smysl.

Mad_Max (71) napsal 01.03.2017 v 14:33-2+3

No né, jaké překvapení - zloděj křičí chyťte zloděje

A Ùčo by teda měl vysadit prášky

technasia (1937) napsal 01.03.2017 v 14:21

Fullgas že se kvuli MM měnilo pravidlo(nováček moto gp nesmí jet v továrním týmu) ti přijde ok?

Davekiller (34) napsal 01.03.2017 v 14:13

Jop...Capirossimu pomohli, to jest pravda...ale stále je to jediný jezdec, který získal titul v 125 ccm v prvním roce působení...

Davekiller (34) napsal 01.03.2017 v 14:09

IvanDvoutakťák absolutní souhlas... klobouk dolů před tvými názory...jedny z mála věcných tady...

omg (1418) napsal 01.03.2017 v 13:49-1

Fullgas1 Skrátenie trate pri závode 2008 v Laguna Sece (jak psal Virago ), skrátenie trate v Assene pri boji s Marquezom (jak psal Dejf ), vytlačenie Gibernaua v Jereze (to samé udělal MM nejednou a to i Lorenzovi ), potajme dohodnutý odchod od hondy no coment , prepustenie Burgesa atď.(nemá právo měnit mechanika ??? ) Je toho za jeho kariéru dosť.( u MM ještě víc-posílá lidi do špitálu ) Nevyšla mu psychologická vojna, rupli mu nervy a ani Dorna ho nepodržala ako si on myslel. ...zato MM pěkně podržela jen co je pravda

Dablicek200Mph (298) napsal 01.03.2017 v 13:40

Kdyby to v roce 2015 nepodělal, tak by byl desátý titul doma. A tím nemyslím to, co udělal/neudělal Marquezovi, ale ten monster fail, co předvedl na osychající dráze doma. Tady ten titul si posral už v Misanu. A loni jeden závod prosral úplně stejně, jak přes kopírák. Tolik zkušeností a takový dětský chyby.
Měl by být nasranej hlavně na sebe.

Jsem zvědavý na tuhle sezónu, desítku bych mu přál, ale bude to mít chlapec moc těžký.
Budu držet palce, ale myslím, že titul spíš urve Maverick.

1100Virago (3057) napsal 01.03.2017 v 13:25

V Laguně si tehdy Rossi trať zkrátil, ale protože ho Stoner zase předjel, nedošlo k "získání výhody" a proto nepřišel žádný trest.

Ale Valentino by měl kouknout na Phillip Island 1990, kdy banda Italů ve stopětadvacítkách prasila Holanďana Spaana, jen aby titul získal jejich krajan Capirossi. A nebyli to jen Lorisovi stájoví kolegové. A jak píše deep-sk, Rossi sklidil co zasel. V domění, že se Marquez zalekne, aby nebyl v podezření, že pomáhá Lorenzovi, ho před kamerami nařknul - a vyvolal pravý opak. Marquez po něm šel jak slípka po flusu a psychicky to neustál Rossi.

dejf. (1341) napsal 01.03.2017 v 13:10

fullgas> V assenu 2015 si nezkratil trat, naopak byl vytlacen marquezem a nic jinyho mu nezbylo. 08 na Lagune si sice trat zkratil, ale to i Marquez o par let pozdeji pri stejnym manevru na rossiho:) A taky pohoda...Udelalo to tam uz vic lidi.
Vytlaceni SG tenkrat nerozporuju. To nebylo pekny.

IvanDvoutakťák (5087) napsal 01.03.2017 v 13:09

Jan26 (10:40) - ještě naposledy "zopakuju" : hvězdným projektem
*mistrem světa italský jezdec konečně zase na italském stroji (Ducati)*
ztratil (!!) VR dvě sezóny, ale především dva JEHO roky, kdy byl ještě ve
vrcholné formě a navíc mu přibylo několik kvalitních soupeřů ...
Těžko "soudit" devítinásobného mistra světa, ale o kýžený desátý titul
se připravil sám .

blackblues (1511) napsal 01.03.2017 v 13:09

10.titul je jen snem,který se jen těžko splní,svoji šanci propásl a ta už se opakovat nebude,třeba se pletu o to víc budu čumět a řikat si přestřelil si kámo,no zachvilku je to tady a budeme hned moudřejší.

Mann (1525) napsal 01.03.2017 v 13:03

Och Bóóóže tady bude zase mela

gresini (4496) napsal 01.03.2017 v 13:03

Syna už mohl mít dávno a lepší by bylo mít alespoň dva,už pár let mohli jezdit a možná ho mohl i některý pomalu zastoupit! 10 titul- to bude o mnoho těžší!




TOPlist