Valentino Rossi další dva roky oficiálně za Ducati

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
DaliboRR (1) napsal 16.08.2010 v 06:43

Já to říkal už dávno a nevěřilo se mi To samé se Stonerem a Hondou a tak před měsíce jsem psal,že to vypada na brzky odchod Suzuki z MotoGP a ejhle už se o tom otevřeně mluví.Takže jestli chce někdo čísla do sportky...no problemos! Teď vážně...Rossiho odchod k Ducati je ještě větší pecka než můj odchod od Hondy k Aprílii

lucky99 (11) napsal 16.08.2010 v 01:27

Mad_max: kazdopadne nechci radit, ale bylo by dobre aby sis vyhlidl nejakeho dalsiho jezdce po Lorenzovi, kterymu fandit, pac uz to ma jisty ... fakt nechapu tydle lidi, co fandi kazdej rok nekomu jinymu a jeste si dovoli poucovat, ja fandim Valemu uz od 125cek...

AKRO (-498) napsal 16.08.2010 v 00:14

No tak chlapi!? Abych tady ještě já krotil vášně! Přece jen by se tady mělo mluvit o faktech - Ještě před necelými dvěma roky tady minimálně polovina lidí tvrdila, že má Rossi nejhorší motorku až dvě třídy horší než Stoner, hlavně proto, že si vůbec nikdo nedovedl představit, že by někdo dokázal geniálního Valeho porážet. Jeho nimbus a hlavně kecání reportérů a pisálků mu udělaly obrovskou reklamu! Já jsem tenkrát tvrdil, že má naopak motorku nejlepší a jako vynikající jezdec dovede využít všechny výhody a to jsem tenkrát ještě nevěděl o jeho podvodech s pečením gum podle dat tréninku, kdy získal proti ostatním neoprávněnou výhodu, kterou využil ke zisku několika titulů. Rossi si byl dobře vědom, že rozdíly mezi jezdci jsou nepatrné a záleží hlavně na motorce! Pak přišel Lorenzo a najednou mu stačil i přes přednostní nové díly pro Rossíka a znemožnění přístupu Lorenzových techniků k Rossiho datům. Lorenzo a jeho technici si i tak dokázal poradit a Rossi který si dobře uvědomil, že jde Lorenzo přes něho, tlačil na Yamahu, aby Lorenza propustili a dali mu za parťáka neškodného Edwardse. Tady nechápu tvrzení Rossíků, že Lorenzo zneužil toho, že údajně Rossi vytáhl Yamahu na vrchol a on ho teď na ní poráží! Čeho zneužil, když se k datům nedostal a navíc přece podle Rossíků je Valentino takový génius, že by si měl s nějakým Lorenzem bez problémů poradit!? Rossíkův odchod k Ducati je celkem logický! Myslím si, že s ním půjde Burgess, který má na většině titulů stejnou zásluhu jako Rossi. Jak jim to půjde uvidíme příští rok!

SoulTrain21 (753) napsal 15.08.2010 v 23:43

madmax aha ach ty komplexy

tony_ul (0) napsal 15.08.2010 v 23:41

přišel k yamaze, pomohl vytvaret vyteznej stroj, udelal s ni ctyri tituly, dovedl ji k dokonalosti,pak ho zacal porazet tomovej kolega a tak se vydava hledat novou vyzvu. tesim se na to jak bude zase "neporazitelnej" vyhravat :))

ChenziiR1 (158) napsal 15.08.2010 v 23:40

to Med Ucmrndávač:ČTI POZORNĚ:Rossi bude tak o stopět procent inteligentnější než ty...LOSERE

Tom68 (50) napsal 15.08.2010 v 23:39

To Mad_Max: Jen jsem si trochu rýpnul, tak sorry. Já Maxe uznávám, jenom má prostě smůlu, že závodí v době Rossiho (to stejné zažívali ale asi i borci předchozích generací, když závodili proti Surteesovi, Hailwoodovi nebo Agostinimu, prostě se to dá porazit, ale ne porážet). Věřím, že v roce 2012 pojede Aprilia s Maxem proti Ducati s Valem. V itálii se v pondělí nebude makat protože si borci dají po závodě do huby.

SoulTrain21 (753) napsal 15.08.2010 v 23:38

tom23:25: souhlas Stím autem je to jasná věc,už se natom maká

Mad_Max (71) napsal 15.08.2010 v 23:37

SoulTrain21: Biaggi vede šampionát, proto zcela oprávněně bere v SBK ze všech nejvíc, narozdíl od nějakýho lůzra sboristy, co v motogp šmidlá nějaký pátý housle

ChenziiR1 (158) napsal 15.08.2010 v 23:35

SoulTrain21 v 23:26:Max si to přece zaslouž.Tam totiž nemá konkurenci a taky,za co by žil v monaku a podobně na vysoké noze...

ChenziiR1 (158) napsal 15.08.2010 v 23:31

roby v 23:20: a Rossi už vůbec ne

ChenziiR1 (158) napsal 15.08.2010 v 23:29

to šílený ucmrndávač:určitě nebudu první,kdo ti říká něco podobnýho.Ale Rossi bude tak o stopět procent inteligentnější než ty ,cmrndale a proto asi ví co dělá když se loučí s Yamahou a Lorenzem.
Ty se raději tak zarputile věnuj svým neuspěchům-bude ti to určitě užitečnější.

SoulTrain21 (753) napsal 15.08.2010 v 23:26

edit:To,že bere Vale mu vadi...

Mad_Max (71) napsal 15.08.2010 v 23:26

Tom68: hm, pán je znalec, nějaký Biaggi na té údajné herce 2x zvítězil a skončil jako vicemistr!

SoulTrain21 (753) napsal 15.08.2010 v 23:26

To,že bere Vale mu navadí ale to,že MAxík si ve WSBK hrabe nejvěic ze všech,mu navadí.Nojo to jsou ty komplexy

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 15.08.2010 v 23:25

Kdyby jezdil za Kawu, tak vyhrava s Kawou, je to proste borec.

Tom68 (50) napsal 15.08.2010 v 23:25

To SoulTrain21: Schumi byl vždycky jezdecky dobytek (teď to docela poznal ten Rubens), ale když se v takovémto sportu chceš prosadit, tak to asi občas jinak nejde (viz Vale - Sete v Barceloně, teď nevím rok, ale ty si vzpomínáš. Taky se zaklínal, jak bylo všechno O.K.). Ayrton senna byl ještě horší. Mimochodem - pokud Mercedes postaví nové auto podle Schumiho potřeb, tak zase začnu sledovat (alespoň častěji než teď) F1.

roby (0) napsal 15.08.2010 v 23:20

Mad max, ale mi za to nemúžem že máš malýho

Tom68 (50) napsal 15.08.2010 v 23:19

To Mad_Max: Furt nevidím problém. Jak to teda vidím v kostce já: Rossi přišel k Yamaze před 7 (doufám, že to tak je) lety, když to byla úlná herka (neškodné rýpnutí - vyvíjel to jako jezdec nějaký Biaggi). Kluci japonský od Yamahy nejsou úplní varioti a na korunu taky nejsou bolaví, takže z toho udělali vítězící mašinu. Po dvou letech jim to přestalo jít (řekl bych i ztráta motivace) a dvakrát prohráli (mimochodem Ducati 08 se Stonerem byla podle mně nejsuverénnější mašina posledních let). Přišel Lorenzo jako schopnej chlapík i jako součást motivace a znovu získali dva tituly (mimochodem - určitě jsi nezapomněl, jak loni Vale odrovnal Jorgeho v souboji už tehdy jezdecky rovných šancí). A dál ho přestalo bavit vyvíjet mašinu pro Lorenza - nepochybně měl do teď hlavní slovo Vale a Jeremy Burgess, tak si našel novou výzvu. Peníze bych do toho vůbec netahal, Rossi se nikdy netajil tím, že má svou cenu a zadarmo jezdit nebude. Mimochodem, tímto přístupem zajistil solidní gáže i svým soupeřům - sport je sledovaný, vítěz chce nějakou sumu, když chceš jezdce, který s ním bude bojovat, musíš ho odpovídajícím způsobem zaplatit. Tak to funguje v golfu, fotbale i dalších oblastech (např. filmu). Tkže ze to, že se Vale nestydí říct o peníze, by mu ostatní měli líbat ruce. Kam takovéto šroubování nákladů povede je druhá věc, ale když dávají (platí), tak bere Vale, Jorge i Casey.

ChenziiR1 (158) napsal 15.08.2010 v 23:18

ps:z celé motoGP znáš asi jen Rossiho a nyní už vlastně i Lorenza-trapas

ChenziiR1 (158) napsal 15.08.2010 v 23:16

ŠÍLENÝ UCMRNDÁVAČI,TY MUSÍŠ BÝT NEJSPÍŠ STRAŠNĚ HLOUPÝ ČLOVĚK...

SoulTrain21 (753) napsal 15.08.2010 v 23:09

tom,:Když už jste tady nakously tu formuli Co se Schumachera týče,tak faktem je,že jeho monopost je na nic a je to vlastně rok starej BrawnGp,kterej je udělanej hlavně pro Buttona.Jasný je,že i ta puza hraje roli,pač Rosberg ,je schopnej jezdit lépe.Příští rok bude Schumacher silnější,pač se podílí na vývoji na monopost pro rok 2011 a mercedes do toho cpe nemalé částky respect kněmu sice taky mám ale od dob co koukám na formule,což je cca 9 let ještě jako malej klučina jsem fandil MClearenu konkrétně Coulthardovi a Häkkinenovi sice jsem ztoho vtěch letech ještě neměl rozum a moc si toho nepamatuju ale strašně jsem jako malej žral knightridera(ten seriál),kterej byl černej a proto jsem fandil mclarenu,pač byl taky černej ,jsem Schumachera nikdy moc nemusel,hlavně potom vtěch letech,kdy už jsem dostaval trošku rozum a viděl,jakej dokáže být na trati prasák

Tom68 (50) napsal 15.08.2010 v 23:02

To Marex: Jojo, máš pravdu u Šumíka je dle mně největším problémem ta přestávka, ony se věci přece jenom za tu dobu posunuly. s Valem , věřím, to bude jiné.

Mad_Max (71) napsal 15.08.2010 v 22:59

Tom68: Proč mu motivaci musel začít hledat až po tom, co ho začal pravidelně porážet Lorenzo, který ukázal světu a hlavně Yamaze, že Rossík JE nahraditelný?! Myslíš, že Yamaha by Rossíkovi snižila plat a nechala ho tak odejít, kdyby vedle něj jezdil neškodnej nosič vody typu Edwardse? Nebo proč Rossík, když teda závodí jenom z lásky k svým fans a nééé kvůli gáži, nehledal výzvu už před příchodem Lorenza, když bral titul za titulem?

Marex (2571) napsal 15.08.2010 v 22:58

Tom: Fandím Weberovi...už moc dlouho a Schumi neudělal to, co od něj očekávali všichni zasvěcení...totiž, že udělá to, co udělal 46, že bude vyhrávat i po přestupu na horší značku...

AKRO (-498) napsal 15.08.2010 v 22:57

Grassel - Já mám jiný názor! Tvrdím, že díky Rossíkovi dramatičnost nejvyšší třidy naopak upadla! Svého času byl příliš suverénní a "kazil" závody!

Reeken (1) napsal 15.08.2010 v 22:57

to Mad Max: Jsi opravdu realista,co?Až budeš odcházet z tohoto fóra,nezapoměň si vzít bábovičku.Kolik Ti je realisto,kolik?

Marex (2571) napsal 15.08.2010 v 22:56

Akro: Kauza Burgess...u Yamahy to mohlo být štěstí. Když to spolu zvládnou i u Duc, bude to jistota!

Tom68 (50) napsal 15.08.2010 v 22:55

to Marex, bassett: musím dohnat ten počet.
Ale Vale má tuším 31 a neměl přestávku jako Schumi, takže si myslím, že bude na špici. Jinak do Schumiho se všichni trefují, ale jestli po třech letech v jeho věku a s jeho reputací do toho šel, tak má závody fakt v krvi a jak jsem ho nikdy moc nemusel, tak má můj respekt.

AKRO (-498) napsal 15.08.2010 v 22:53

Ale! To je dnes křiku! Co to do vás vjelo? Vždyť to bylo jasné už dva měsíce! Jen by mě zajímal ten Burgess! Ale myslím si že odejde s Rossíkem!




TOPlist