Lin Jarvis o situaci kolem Rossiho, Lorenza a Spiese

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
koolja (134) napsal 04.08.2010 v 23:03

AKRO:nebyl to podvod a znovu opakuju-NEBYL TO PODVOD.Bylo to dusledne vyuziti danych pravidel.Jestli jsi presvedcen o tom,ze pouzival technologie z jine dimenze,pak uz ho i ty povazujes za p... c. u.. i na vr... od s...y.

ChenziiR1 (158) napsal 04.08.2010 v 23:00

tak DN o nejhorší motorce nenapsal ani "ň" a bavíme se o rocích 07,08,O9 ,kdy se s pneu nedalo vydrbat ani omylem.Tvoje reakce Akro je úplně mimo.takový útok slepého psa.

koolja (134) napsal 04.08.2010 v 22:57

DN:Moto2 pro me neni mistrovstvi sveta v pravym smyslu.JEDEN MOTOR s jednim ladicem nezarucuje to nej na okruzich v dane tride.PRO oko divaka,pripoustim, jsoun to supr zavody,ale to se dostavame na uroven ruznych capu.Je tu moznost volby ramu,ale kdyz ram stoji skoro jak cela motorka-kam se podel cely ucel akce?

AKRO (-498) napsal 04.08.2010 v 22:53

DN - Ty jsi skutečně pravý Rossík! Podle tebe byl Rossi vždy chudák s nejhorší motorkou viď? Jen jeho genialita a schopnost vyhrát i na vratech od stodoly atd,atd! Co když si zase já myslím, že měl vždy tu nejlepší techniku ze všech a ještě dělal podvody se speciálními pneumatikami???

ChenziiR1 (158) napsal 04.08.2010 v 22:48

DN:něco takovýho jsem chtěl naznačit...

DN (57) napsal 04.08.2010 v 22:35

Jako velky fanda Rossiho musim rict asi toto: v roce 07 byl nejrychlejsi Stoner, v roce 08 taky Stoner a v roce 09 Lorenzo. Ani v jednom pripade Rossi na ty dva darebaky rychlostne nemel z ruznych duvodu (v roce 07 byla Yamaha fakt tragicka!). Jenze pouzival hlavu a bohate zkusenosti a proto byly 2 tituly.. Taky bych moc rad, aby se vratila vyrovnanost stroju a rozhodoval vice um jezdce, alespon z poloviny jako v Moto2. Tahle trida je nehorazna zpatlanina (myslim skladbu motorek), ale zavody jsou to asi nejlepsi co muze tahle planeta nabidnout. Muj nazor!

koolja (134) napsal 04.08.2010 v 22:12

Max57:prvni vec-hlavne co nejdriv a dobre serizenej ,pokud budes chtit,vypadni z luzka.Litry taky nedokazu komentovat,mozna je to cesta k vetsi konmkurenci-min nakladu a moznost konkurovat tovarne.K te Aprilii bych se vratil.To byla dlouhodobe podarena motorka-jak Rosak,tak Lorenzak ji dotahli k titulu.Ale byla to doba,ktera bezprostredne nasledovala po BIAGIM v nizsich kubaturach.Neverim,tomu ze by se chtel Max vratit do kolotoce motoGP,spis vidim aktivitu tovarny a jeji chut se na vysluni motoGP vratit.

ChenziiR1 (158) napsal 04.08.2010 v 22:01

to martin1: já si jen myslím, že letos už to otřepané "Vale by vyhrál i na Simsonovi" neplatí... a možná to trochu "
Max57:""přeženu, ale řekl bych, že Vale měl letos s tím svým zraněním vlastně štěstí, protože Lorenzo je letos prostě (nej)lepší a takhle z toho Valentino nevyjde tak pošramoceně...""

Skoro ti to sedí,ale v roce 2008 taky dotahoval ZATRACENĚ rychlého všemi favorizovaného Caseyho Stonera - jak to dopadlo víme všichni dobře

Max57 (5) napsal 04.08.2010 v 19:05

to Toupek: Lorenzo byl rychlej vloni a je i letos, ale jestli bude i dalších 10 let, to nikdo neví, to máš pravdu... ale určitě je pravděpodobnější, že následujících 10 let bude Lorenzo rychlejší než Rossi, vzhledem k věku. A to je MOŽNÁ i jedna z úvah u Yamahy, proč Rossimu nepřistoupili na ultimátum "Lorenzo nebo já"...
to Kryšpín: pod to se podepisuju. V té době byla šance vítězit i na netovárních motorkách a souboje byly mnohem divočejší - a hlavně byly! Ale přesto mi v té době tak nějak připadlo, že jde Valemu všechno na ruku, nemusel se nikdy prokousávat ze satelitního týmu, Michelin mu vycházel vstříc jak mohl... No zkrátka, neměl jsem ho v té době ale vůbec rád Zrovnatak jako Lorenza v 250, o kterém jsem si myslel, že není nic moc jezdec a vítězí jen díky Aprilii, protože v té době v 250 to byl bezkonkurenční stroj. A musím přiznat, že mi zavřel hubu
Ještě k tom přechodu na litry - nemyslím si, že to bude pro jezdce, kterým se na litrech dřív dařilo (Hayden, Melandri) nějaká výhra. Současné 800cc mají 230-240hp, takže minimálně to, co měly tehdy litry. A nezapomeňme, že díky reglementu Dorny to nebudou litry jako tehdy (jsou přesně dané parametry motoru jako je počet válců, vrtání, zdvih,...) - takže žádný 5válec Honda apod. Já si myslím, že těmto jezdcům "uškodila" elektronika, poněvadž v té době nebyla tak vychytaná a oni zkrátka uměli (a určitě ještě umí) ovládat motorku plynem. Kdežto současná špička - Jorge, Pedrosa, Casey - umí jezdit za pomoci elektroniky, umí ji využít na 100%... což je určitě taky obdivuhodné... No a naučil se to i Vale
to Kryšpín: máš recht, ležet uprostřed sezóny v nemocnici místo toho, abych závodil, je fakt blbost... ale jedno z mých "želízek" v nohách chtělo prostě za každou cenu už ven

Toupek (4) napsal 04.08.2010 v 13:44

Ono se to stejne zas vsechno změní v roce 2012 jak budou 1000ccm.Takze se tady muzem dohadovat jak chcem a ono to bude za dva roky jinak.Pochybuju že továrny nějak usilovně vyvýjí motorky na příští rok,takže příští rok to možná bude vyrovnanější,ale další rok zas někdo bude krok napřed a bude to o ničem,to je muj nazor:)

Kryšpín (7) napsal 04.08.2010 v 12:48

Max57: S tím, že Rossi taky začínal ve špičkovém týmu samozřejmě souhlasím. Akorát v té době byla podle mě konkurence v 500 ccm daleko větší, i satelitní týmy dokázali vyhrávat, bitvy byly o každé místo na bedně, pokud si vzpomínám, daleko větší. Teď jsou během pár kol několikasekundové rozestupy a jak říka AKRO krouží se a kdo nespadne, tak dokrouží do cíle. Takže to Rossi možná měl o malinko těžší než dnes Lorenzo. Ono to nejde moc srovnávat, prostě byla jiná doba, jiné podmínky. Každopádně je faktem, že Rossiho čas pomalu končí, zatím se sice pokaždě dokázal vrátit na trůn, ale jednou to skončí (jako všechno). Každpádně tobě přeju, ať se ti pobyt ve špitále zdárně krátí, je léto, ležet ve špitále je přeci blbost, ne?

AKRO (-498) napsal 04.08.2010 v 12:47

Toupek - Zase přijde někdo rychlejší! To je život!

Toupek (4) napsal 04.08.2010 v 12:41

Lorenzo je možná teď rychlejší,ale bude tak rychlej i dalších 10 let??Uvědom me si že Vale jezdí už 15 let a 15 let se s ním pořád počítá na nejvyšší příčky a to je něco co by si měli uvědomit všichni,kdo říkají že Vale na Jorgeho už nemá,dobře nemá,letos ne,ale co další roky??

Marex (2571) napsal 04.08.2010 v 12:39

Max: Který zranění Rossiho máš na mysli? To rameno, nebo tu nohu? Podle mě nestačil kvůli tomu rameni. Rád bych, aby oba zůstali a oba ve zdraví odjeli příští sezonu. Ať se ukáže.

Max57 (5) napsal 04.08.2010 v 11:26

to martin1: já si jen myslím, že letos už to otřepané "Vale by vyhrál i na Simsonovi" neplatí... a možná to trochu přeženu, ale řekl bych, že Vale měl letos s tím svým zraněním vlastně štěstí, protože Lorenzo je letos prostě (nej)lepší a takhle z toho Valentino nevyjde tak pošramoceně... ale jen diskutujeme, jo?
Já osobně se nějak nemůžu rozhodnout, co bych raději. Nikdy jsem Valemu nefandil - sedl na Hondu, kterou předtím Doohan naučil vyhrávat (kdybych parafrázoval Kryšpínova slova ) a měl vdycky to nejlepší. Přechodem na Yamahu, která v té době hodně ztrácela, v mých očích stoupnul. A to, samozřejmě, i proto, že moje srdce má na sobě vypálené tři ladičky Takže bych jednak rád, aby zůstal u Yamahy, protože toho pro ni spoustu udělal (ale to spousta jiných jezdců pro různé továrny před ním taky, tak to prostě je a nedá se tím donekonečna ohánět) a předpokládal jsem, že svou kariéru dokončí "u nás"... Na druhou stranu, pokud půjde k Ducati, tak GP tím bude určitě zajímavější a třeba Lorenzo bude mít šanci ho porazit na jiném stroji. Ikdyž, oni se zase najdou jedinci, kteří budou tvrdit, že Jorge může za všechno vděčit Valentinovi, protože tu motorku "zkonstruoval" on a Burgess.
A ještě drobnost k Burgessovi: To je mechanik a ne inženýr a nebo konstruktér motorek! On se snaží nastavit stroj tak, aby co nejlíp vyhovoval naturelu jezdce a jeho jízdnímu stylu... a společně s jezdcem definují chování podvozku a motoru za určitých jízdních podmínek, což je jeden ze střípků, které potom dostanou na stůl inženýři a na jejichž základě pak konstruují nové a nové verze motocyklu.
Trochu jsem se rozkecal - ale co už chcete jíného na nemocničním pokoji dělat, že jo...?

Kryšpín (7) napsal 04.08.2010 v 07:22

No, nechci se zastávat Rossiho, ale on přišel k Yamaze a naučil ji vyhrávat. Lorenzo nastoupil do rozjetého vlaku na špici. Ale to nijak nesnižuje jeho velký jezdecký potenciál, v současné situaci na něho asi opravdu nikdo nemá. Uvidíme příští rok, uvítal bych, kdyby Rossi odešel k Ducati - jednak by tím uvolnil místo pro Spiese, který by tak dostal šanci "jít dál", pomohl by i Ducati - jak zde bylo řečeno, kde je Rossi, tam jsou kamery, což určitě pomůže celému týmu (sponzoři, peníze, motivace a tah na výsledek atp.). Byl bych rád, kdyby sednul přestup Stonerovi k Hondě a aby se mu vrátila forma (když jí má, tak mu taky nikdo nestačí). Kdo by pak byl příští rok nejlepší? Tak to nevím, ale vím, že by to byl velkej mazec...

Marex (2571) napsal 03.08.2010 v 22:27

martin1 (658) napsal 03.08.2010 v 22:24

clekem se se divil v mugellu 06 když jen při tréninku ukázali na obrazovce valeho řev jak prase a na marca a capirexe ticho, láká mně to tam a vale na dukně brrr, a sebou chci madmaxe a aukra

martin1 (658) napsal 03.08.2010 v 22:20

i v tom je jeho síla, všichni řeší v GP 2 věci Valeho a ten zbytek

DN (57) napsal 03.08.2010 v 22:01

Marex: presne tak, mam stejny pocit.

Marex (2571) napsal 03.08.2010 v 21:50

Jinak se vůbec nedivím, proč chtějí všechny týmy 46 do klubu. Mluví se o něm všude a stále. I když nevyhrává, jsou ho plné noviny a internet. Každá diskuze se nakonec stočí k němu a to jak pozitivně, tak negativně. Když někdo jiný vyhraje, hned se řeší, co bylo s Rossim, proč mu to nejelo... VAU!!!

martin1 (658) napsal 03.08.2010 v 21:49

Max57-proč bych ti neodpověděl?odpovím-jsi ze znojma, jezdíš Yamahu, závodíš.Hele každýmu je sympa někdo jiný,dálší závody ukáží pravdu.Lorenzo mně nebyl sympa už ve 250,pro vývoj Yamahy v novodobé historii zamakal Vale, bylo jen otázkozu času kdy na ni někdo sedne a klapne mu to, Lorenzo dospěl a jde mu to-umí to motku dokonale s přehledem využít.Bossy z továren zajímají výsledky body i chování jezdců je jasné jestli Vale má hovadský požadavky tak mu to baštit nebudou 1 mají/99/spes de nahoru a mají tým jak prase,valemu fandím ale když to posere 3 dny nepláču
s tou Duknou to je výzva tak do toho 46

desmo69 (638) napsal 03.08.2010 v 21:48

Akro, no tak je trošku rozdíl že se ho ujal Doohan, kterej mu dohodil techniky, než si je zase nějakou svou vychcaností vybrečel. Prostě už byl dobrej tenkrát, tak dostal ty nejmenší..co tě zas na tom se*e?

Marex (2571) napsal 03.08.2010 v 21:47

Pity: Určitě by ta zeď zmizela. Dali by tam pletivo s ostnatým drátem a elektřinou se silovým polem, takže by se na ni nikdo nesměl ani podívat... jinak!!!...

PityGPX (949) napsal 03.08.2010 v 21:37

46VRJabličko46VR46: NO, netlačí, Lorenzo nezávodí jen s Rossim, soupeří i s Pedrosou, s Dovim, a se Stonerem. To, že Pedro spadne před ním není lorenzova chyba. :) Prostě lorenzo má náskok a jezdí ted hlavou, nemusí vyhrávat stačí dojíždět na druhých pozicích a stejně získává další a další body navíc :o) Byla by prdel jak všichni očekávaj Rossiho na ducati a už tady píšou názory na příští rok, kdyby rossi oznamil prodloužení smlouvy s yamahou na tři roky hehehehe. To by asi celá itálie z toho nevzpamatovala
no je to zajimave, ze rossi pude bez burgesse do ducati. S kym pak asi bude pracovat? Mohl by pracovat s Pupullinim, tj typek kt. delal s Carlosem v roce 05, ital! Pokud odejde rossi z yamahy, myslite, ze z Fiatu zmizne ta zed mezi Lorenzem a Benem připadně?? Konec zdí v MGP?

AKRO (-498) napsal 03.08.2010 v 21:34

Desmo69 Ono bylo tenkrát Rossimu něco přes dvacet let, nevím jestli si to pamatuješ, ale už tenkrát měl popularitu skoro stejnou, jako dnes, mluvilo se vlastně pořád o něm a nikdo nepochyboval, že po přestupu z 250tek bude vládnout i v tehdejších pětistovkách! Takže si mohl dovolit dost a navíc se ho po skončení kariéry ujal Doohan, který mu dohodil i svého technika Burgesse. Tenkrát to ještě nevedl SPZka a třídy 125 a 250 měly jestě docela slušné renomé a mluvilo se o nich hodně a nikdo je tenkrát nepovažoval za něco podřadného. Dorosteneckou přípravku ze 125tek a podřadnou třídu z 250tek udělal svou snahou vytvořit z MGP něco jako Formuli 1 až ten Španělský debil a blbec! Takže Rossi měl od začátku vynikající podmínky a mohl si dovolit hodně a s přibývajícími tituly už skoro všechno. Ještě okolo roku 2000 jezdily motorky i v nejvyšší třídě dost vyrovnaně, ty nesmysly, jako satelity, aby mohli vyniknout SPZkovi koně, přišly až později.

MartenK85 (1) napsal 03.08.2010 v 21:20

Já věřím tomu prostě že Rossi chce v Brně vyhrát

MartenK85 (1) napsal 03.08.2010 v 21:19

DaliboRR - Ano umí to ,ale nikdo na něho netlačí viš Počkej až bude mít Rossi formu ,pak tady bude zase každej plácat něco jinýho... Jenom ted začal Lorenzo vyhrávat bez soubojů a každej ho zná a fandí mu .. lol to se mi líbí

DaliboRR (1) napsal 03.08.2010 v 21:17

46VR46>No to je přece dobře když nefandíme všichni jednomu jezdci.Já teda nemusím Lorenza,ale umí to se musí nechat.

Marex (2571) napsal 03.08.2010 v 21:14

Desmo: Tak ta podobnost Ducati s Yamahou... to je teda v podstatě jako v Moto2?




TOPlist