Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vazeny, toto je MOTO REVOLUCIA V CECHACH, treba to riadne uchopit a ovladnut svet! V skorsich vyhlaseniach sa uvazovalo o pocte 100 KS, teraz pocujem ze 500 KS... ja hovorim preda sa este viac!, treba to rozbehnut vo velkom a dostat sa na cenu okolo 300-400000 korun ceskych! nieco lahke a superdrave s vyzorom napriklad ako triumph speed triple, poriadny tuhy a lahky priestorovy ram aby sa to nevlnilo, dozadu neaku nizkoprofilovu 230-ku, dopredu 2 HID cocky xenony... a vsade ostane len cierna cmuha na asfalte... B-kingovia ostanu v smutku, new V-max sa pripravuje ale objem 2,5L nebude mat urcite... Takze neobjavovat ameriku kopirovanim 400 kilogramovych MAMUTOV nemeckych a podobnych neohrabanych tazko-tonaznikov ale lahky streetfighter s minimom zbytocnosti, cize stavba pre solo jazdca: motor, ram, kyvka, 2 kolesa, jeden budik, 2 cocky (cca 220kg komplet), zalejeme to neakou tou dotaciou s fondov EU + lacne ceske zlate rucicky = priazniva cena!!!...
protoze pokud vim tak mondial nemel zadnej jinej sortiment jen skorozavodni nesmysl za mega kdyby do toho fachcil treba jeste nejaky kindercykly jako 125 tak ma z neceho prijem...<br />
jinak ja maaaaaaaam staryho japonce ale dvacet ji jeste neni je to takova skoro uz pubertacka)))
Sukin<br />
Jojo jak pise jezatec a spol, kazdej tady placa o sestce a litru, ale kdbyby ji tu nekdo vyrobil tak si ji stejne nekoupite protoze polovina tech kecalku tady na ni stejne nebude mit... podivejte se na vetsinu malejch tovaren v evrope co vyrabej exkluzivky: Bimota, Voxan, Mondial..... to je jedina cesta pro evropsky tovarny, Japonce a Cinani neuhonis. A navic setsek a litru je tu jak maku presycenej trh...
to sou ale plky nikdo evi o co gou ani ja ne a uz kritizujete hlavne ze vy jste takovy skveli s know how a proto kydate hnuj u vas na dedine a vubec nova motorka bude stejne ovladatelnejsi byt s 2,5 kdyz ji dobre spocitaj nez ty vase(nase) 15let stary mrchy...
"bajk někde na urovni bimoty"<br />
Si děláš srandu?Bimota váží celá to co bude vážit jen ten motor...<br />
Nemyslím,že exluzivita je nutně o obsahu,možná by se podařilo prorazit i za jiných podmínek...<br />
Ale nebudu chválit dne před večerem,třeba se podaří...
2,5 v6 mam v aute klidne si ho necham libit i v masine)))Drzim palce vsemu ceskemu i kdyby to byl kec par jedincu to vzdycky vyhecuje viz tahle diskuse....
Nevím,jaké jsou prodeje těchto mastodontů,ale osobně bych taky vsázel na něco "normálnějšího".Na druhou stranu,lepší než třeba Agónie Jawy,lepší než nic.Držím palce,velmi rád bych byl vlastenec,a koupil něco českého.Třeba se časem dopracují i k tomu "normálu"...
Jezatec: dvě promile?? To víš nebo střílíš od boku? To by znamenalo, že při prodeji jediného kusu v Česku by se těchto mastodontů muselo vyrobit 500 kusů... což mi připadá hodně. Nicméně je každýho věc co bude vyrábět, FGR fandím na okruzích, takže bych přivítal kdyby se jejich veškeré úsilí a píle nadále soustředili tímto směrem.
Pokud je to fakt V6ka ze superbu , tak proc ty vznesena slova o vyvoji "ceskeho motocykloveho motoru". Muzeme sice diskutovat je li motor ze superbu cesky , ale Superb jako motorka <br />
Myslim ze by 1,2HTP se v nahaci by daval docela smysl urcite vetsi nez ve Fabii ani cena by nemusela byt silena
parada , nevim proc tu vsichni resi, ze to nemuzou utahnout a proc to vubec delaj. asi to maj promysleny a myslym, ze jen tak penize z okna vyhazovat nebudou. je super, ze se alespon o neco snazi. az vystuduju tak bych v nejaky takovy firme rad pracoval
Nechapu- vlastni motor, stavba dle poradavku klientu tj. rucni custom vyroba ... Jaka asi bude cena aby celou tu srandu pokryla? Nebo spolehaji na vlastenectvi zbohatliku jako ze misto A8 nebo Carrery vrazi prachy do ryze Ceskeho Premotorizovaneho Biku ...No nevim nevim.<br />
Kezby nekdo vyrobil neco ve stylu F800Gs nebo LC8 - komponenty nechat udelat v Cine a smontovat v Cechach a udrzet cenu na cca.polovicni hodnote...To by byla bomba <br />
Jinak ulitlych biku na trhu je az az
reknu to asi takhle stejne se to u nas prodavat moc nebude takze to vidim jako dobrej napad vetsina odbytu pujde do zahranici stejne jako u blaty, myslim ze jim nejakej nazor pepiku z motorkaru muze bejt uplne ukradenej...
Mě tato zpráva nechává naprosto chladným, protože nic hyperovladatelného to nebude, motor bude těžkej jako kráva, motorka celkově bude mít přebytek výkonu , brzdit to budou tak asi radiální šestipístky na 330mm kotoučích, na piedestal dobrý, do provozu, nedej bože na okruh, naprosto zbytečný... A degradovat motorku na výklad do obýváku, aniž by si s ní člověk užil nějakou zábavu, mi přijde docela smutné a zbytečné.<br />
<br />
Jak už někdo řekl dole... Pokud chce někdo udělat úspěšnou českou motorku, tak se mu to určitě nepovede s 2500 V6 motorem, ale s něčím konvenčnějším... A i když si FGR tuctové prodeje za cíl neklade, tak mě jako českého výrobce motocyklů by těšilo, kdybych uvedl do provozu něco kvalitního, ovladatelného, dostupného a následně u českých pilotů oblíbeného a rozšířeného!
Vazeny, toto je MOTO REVOLUCIA V CECHACH, treba to riadne uchopit a ovladnut svet! V skorsich vyhlaseniach sa uvazovalo o pocte 100 KS, teraz pocujem ze 500 KS... ja hovorim preda sa este viac!, treba to rozbehnut vo velkom a dostat sa na cenu okolo 300-400000 korun ceskych! nieco lahke a superdrave s vyzorom napriklad ako triumph speed triple, poriadny tuhy a lahky priestorovy ram aby sa to nevlnilo, dozadu neaku nizkoprofilovu 230-ku, dopredu 2 HID cocky xenony... a vsade ostane len cierna cmuha na asfalte... B-kingovia ostanu v smutku, new V-max sa pripravuje ale objem 2,5L nebude mat urcite... Takze neobjavovat ameriku kopirovanim 400 kilogramovych MAMUTOV nemeckych a podobnych neohrabanych tazko-tonaznikov ale lahky streetfighter s minimom zbytocnosti, cize stavba pre solo jazdca: motor, ram, kyvka, 2 kolesa, jeden budik, 2 cocky (cca 220kg komplet), zalejeme to neakou tou dotaciou s fondov EU + lacne ceske zlate rucicky = priazniva cena!!!...
no, vypadá to zajímavě.. jsem zvědavý na spotřebu <br />
Jinak, šťastný nový rok 2008!
Nechám se překvapit
protoze pokud vim tak mondial nemel zadnej jinej sortiment jen skorozavodni nesmysl za mega kdyby do toho fachcil treba jeste nejaky kindercykly jako 125 tak ma z neceho prijem...<br />
jinak ja maaaaaaaam staryho japonce ale dvacet ji jeste neni je to takova skoro uz pubertacka)))
Jen se priznejte kolik z vas jezdi na 4íňanech enbo na 20 let starejch olitanejch Japoncich????
Sukin<br />
Jojo jak pise jezatec a spol, kazdej tady placa o sestce a litru, ale kdbyby ji tu nekdo vyrobil tak si ji stejne nekoupite protoze polovina tech kecalku tady na ni stejne nebude mit... podivejte se na vetsinu malejch tovaren v evrope co vyrabej exkluzivky: Bimota, Voxan, Mondial..... to je jedina cesta pro evropsky tovarny, Japonce a Cinani neuhonis. A navic setsek a litru je tu jak maku presycenej trh...
to sou ale plky nikdo evi o co gou ani ja ne a uz kritizujete hlavne ze vy jste takovy skveli s know how a proto kydate hnuj u vas na dedine a vubec nova motorka bude stejne ovladatelnejsi byt s 2,5 kdyz ji dobre spocitaj nez ty vase(nase) 15let stary mrchy...
"bajk někde na urovni bimoty"<br />
Si děláš srandu?Bimota váží celá to co bude vážit jen ten motor...<br />
Nemyslím,že exluzivita je nutně o obsahu,možná by se podařilo prorazit i za jiných podmínek...<br />
Ale nebudu chválit dne před večerem,třeba se podaří...
KONEČNĚ SNAD POŘÁDNÁ ČESKÁ MOTORKA
2,5 v6 mam v aute klidne si ho necham libit i v masine)))Drzim palce vsemu ceskemu i kdyby to byl kec par jedincu to vzdycky vyhecuje viz tahle diskuse....
Nevím,jaké jsou prodeje těchto mastodontů,ale osobně bych taky vsázel na něco "normálnějšího".Na druhou stranu,lepší než třeba Agónie Jawy,lepší než nic.Držím palce,velmi rád bych byl vlastenec,a koupil něco českého.Třeba se časem dopracují i k tomu "normálu"...
Jezatec: ja jim fandim. cesi sou prilis konzervativni a pesimisticti-proto je tu tolik negativnich nazoru
Jezatec: dvě promile?? To víš nebo střílíš od boku? To by znamenalo, že při prodeji jediného kusu v Česku by se těchto mastodontů muselo vyrobit 500 kusů... což mi připadá hodně. Nicméně je každýho věc co bude vyrábět, FGR fandím na okruzích, takže bych přivítal kdyby se jejich veškeré úsilí a píle nadále soustředili tímto směrem.
Sukin<br />
V cmn byl typek co mel postavenyho takovyho polodragstera na znackach a mel tam 12-ku tatru..
Navrhuju použít 12-ti válec z Tatry !!! To pak bude "českej" stroj. A budou ještě v Guinessovce
uz se tesim az to nekde uvidim. Muze to bejt mazec to musi mit kroutak jak hovado
Jsem rád, že se v ČR něco děje, ale radši bych, kdyby postavili nějakou 125ku do provozu, to by se dobře prodávalo...
2,5 L. Není to málo??? To takovej Tomahawk má motor z Vipera
Já tomu fandím Normálně použitelný stroj na cesty to asi nebude, ale už teď ho vidím jak se vyjímá na závodech dragsterů
Nebyl Superb 2.5 V6 náhodou jenom turbonafťák?
Pokud je to fakt V6ka ze superbu , tak proc ty vznesena slova o vyvoji "ceskeho motocykloveho motoru". Muzeme sice diskutovat je li motor ze superbu cesky , ale Superb jako motorka <br />
Myslim ze by 1,2HTP se v nahaci by daval docela smysl urcite vetsi nez ve Fabii ani cena by nemusela byt silena
parada , nevim proc tu vsichni resi, ze to nemuzou utahnout a proc to vubec delaj. asi to maj promysleny a myslym, ze jen tak penize z okna vyhazovat nebudou. je super, ze se alespon o neco snazi. az vystuduju tak bych v nejaky takovy firme rad pracoval
Nechapu- vlastni motor, stavba dle poradavku klientu tj. rucni custom vyroba ... Jaka asi bude cena aby celou tu srandu pokryla? Nebo spolehaji na vlastenectvi zbohatliku jako ze misto A8 nebo Carrery vrazi prachy do ryze Ceskeho Premotorizovaneho Biku ...No nevim nevim.<br />
Kezby nekdo vyrobil neco ve stylu F800Gs nebo LC8 - komponenty nechat udelat v Cine a smontovat v Cechach a udrzet cenu na cca.polovicni hodnote...To by byla bomba <br />
Jinak ulitlych biku na trhu je az az
reknu to asi takhle stejne se to u nas prodavat moc nebude takze to vidim jako dobrej napad vetsina odbytu pujde do zahranici stejne jako u blaty, myslim ze jim nejakej nazor pepiku z motorkaru muze bejt uplne ukradenej...
Mě tato zpráva nechává naprosto chladným, protože nic hyperovladatelného to nebude, motor bude těžkej jako kráva, motorka celkově bude mít přebytek výkonu , brzdit to budou tak asi radiální šestipístky na 330mm kotoučích, na piedestal dobrý, do provozu, nedej bože na okruh, naprosto zbytečný... A degradovat motorku na výklad do obýváku, aniž by si s ní člověk užil nějakou zábavu, mi přijde docela smutné a zbytečné.<br />
<br />
Jak už někdo řekl dole... Pokud chce někdo udělat úspěšnou českou motorku, tak se mu to určitě nepovede s 2500 V6 motorem, ale s něčím konvenčnějším... A i když si FGR tuctové prodeje za cíl neklade, tak mě jako českého výrobce motocyklů by těšilo, kdybych uvedl do provozu něco kvalitního, ovladatelného, dostupného a následně u českých pilotů oblíbeného a rozšířeného!
Nechápu, proč na něčem takovém vůbec dělají, ale jestli z toho něco bude, tak jsem na to velmi zvědavý. Asi jako všichni.
Až to pojede na silnici , uvěřím !
Tak nezbývá nic jiného,než si počkat,jak se jim motorka povede
Ja jsem rad snilek, a velky.
silvestr bude prece az za 5 dni