Bitva o titul vicemistra to nebude, reálné je čtvrté místo, předvídá Rossi

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Honza-K (838) napsal 18.08.2018 v 09:37

Pano jo, to je zase odborníků...

Nuvolari (2329) napsal 18.08.2018 v 08:05+1

Nikdo: kdyby Yamaha chtěla v týmu šaška, tak by si najala Tebe, lepší volba nemůže být.
Time To Say Shut Up.

Majki (698) napsal 18.08.2018 v 07:52

Blackblues Technasia: Tak samozřejmě. Máme otevřený trh, každý si koupí co se mu líbí, ať sporta, choppera, enduro atd. Každý výrobce tu svou motorku staví jinak Že fároš nemá na BMW či Ducati? To ani není jeho záměrem, jeho přednosti jsou jinde. Tuhle vlastnost má ostatně každá motorka. No a šestky jsou už celkově v jakési recesi, výrobci tady asi nic velkého neplánují.

gusangbum (310) napsal 18.08.2018 v 07:34-1+1

Nesmyslné výmluvy na Pedrosu ohledně jeho váhy... kolik myslíte že váží Marquez?? 90 kg ?? Zajímavé že v minulosti DP vyhrával s přehledem a letos ještě nebyl ani na bedně, nedokážete si přiznat že Honda podobně jak Ferrari jede na 1 jezdce s to je to čeho by se měl Lorenzo obávat...aby si tam po boku toho protekcniho jezdce nezazdil kariéru která u Ducati chytla druhý dech

KARING (245) napsal 18.08.2018 v 00:13-1

Vale nějak zeskromněl, možná kdyby netýral a neotravoval techniky neustálými žádostmi o vylepšení elektroniky a nenutil je k experimentům tak to možná Yamaze jelo lépe! Pedrosa je zvláštní případ, jeho mini postava s 50 kily váhy neumožňuje na hodně okruzích pro Pedrosovu malou váhu pořádně ohřát gumy a podle toho vypadají výsledky!

Rosička (982) napsal 18.08.2018 v 00:00

blackblues: tak jsem to včera četla, že nyní k tomu nemůže víc říct až za 2-3 roky, už je tam nějak naštvanej

blackblues (1517) napsal 17.08.2018 v 23:35

Rosicka:jak na 2-3 roky tajne ?

Rosička (982) napsal 17.08.2018 v 23:30

To je hrozný tady, pořád jenom Honda, tam se evidentně jede na jednoho, zapoměli jste na Pedrosu, ten se teď vyjádřil, že jeho podmínky nebyly akceptovány, zatím je to na 2-3 roky tajné.

Na výměnu motoru tu nikdo neodpověděl nevadí. Teď na testech i v Silwerstonu bude mít Yamaha kouzelníka Gaddu, tak věřím že na tom budou už lépe On je od loňská u WDM a Lowese a jak pěkně porychlili

blackblues (1517) napsal 17.08.2018 v 23:26

Ja tusim,ze Honde uz davno nejde o to mit nekompromisni komercni specialni silnicni moto na vrcholu konkurence,umeli by to vyrobit hrave ne ze ne,ale ani to vlastne uplne nepotrebuje viz super reklama v motogp marecek a jini jezdci prednim,takze prodeje z casti zajistuje reklamou a muze vyrobit motorku ne tak tvrdou a relativne privetivejsi k zakaznikum a oslovit tim vetsi okruh=vetsi prachy do kapsy z vetsich prodeju.
Navic vehlas spolehlivosti stroju Honda a to jak drzi a funguji po letech je vyhlaseny a taky ji dost prodava mimo jine.
Ja bych se za starsiho farose (tohle co ted delaji se me nelibi ) vubec nestydel .
Jinak Panigale a RR jsou nadherny motorky a jezdi asi rychleji

Vale.Doctor (351) napsal 17.08.2018 v 23:23+5

Vyroky nekterych jedincu tady jsou opravdu smesne, proste fanousci Biaggiho a Lorenza, ktery i kdyby Vale dal ted titul, porad by tu psali stejne trapne detinske komentare, chci videt kde budou Lorenzo a Marquez v jeho veku, uz davno skonci, Vinales dostava celou sezonu, zatimco Vale se drzi druhy, ikdyz je videt, ze Honda a Ducati jsou nyni vykonostne uplne jinde, ale skoda slov, to nekteri videt nechtej.

technasia (1981) napsal 17.08.2018 v 22:46

Křtitel,Majki-to jak je Honda úspěšná v moto gp tak sériovky pro nás smrtelníky teda nic moc.Fireblade-např. na Bmw 1000rr,Panigale nemá ani omylem.600cbr se už nedělá navíc jí vždycky kosila R6tka

JollyJoker (1016) napsal 17.08.2018 v 22:20+1

Tady je to samej expert a vizionář. Příští závod může být vše úplně jinak.

Sharkjd (347) napsal 17.08.2018 v 22:16+4

V Yamaze mohou být za Rossiho ještě rádi. Jinak by na té plečce nebyli druzí nyní.

Kain666 (43) napsal 17.08.2018 v 21:52+1

Křtiteli ty to píšeš jak kdyby si jebal v HRC sekretářku ředitele

blackblues (1517) napsal 17.08.2018 v 20:43

A uplne nesouhlasim s tou velikosti s prodeji a uspechy.
Za me se =penize=vyvoj=jsi nadevsemi a mas moznosti.
Je to vsechno provazane a prachy =potence a zaklad zavodniho uspechu a samozrejme zajem neceho dosahnout a to Honde asi nechybi a Markovi taky ne
A plne souhlasim,ze Honda si tu zavocni spicku vzdy zaplati jak pises,protoze si spocitaji ze velka 1+ velka 1...jsou silne 2!!
Japonci nejsou vubec blbi co

blackblues (1517) napsal 17.08.2018 v 20:33

krtitel:no vzdyt na to jsem narazel mimo jine,ze maji i ty nejlepsi jezdce a to co pises dava smysl a je pravdou.
A ja netvrdim,ze maji vzdy nejlepsi motorku cilene jsem to nenapsal jen nekam moji myslenku smeroval.Nicmene od roku cca 1994 co jsem si dohledal ,tak konkurenci titulove drti a ja vidim kombinaci dokonaleho stroje a schopnosti teamu lidi v Honde udelat na miru urcitemu jezdci dostatecne kvalitnimu o titul bojovat.
A vzdy plati rovnice ze jezdce na titul najdes vzdycky v nadsazce receno,ale motorku a team na titul ztezi tedy prim hraje a bude hrat v zavodech motorek technika a jeji schopnost ji nastavit a prizpudobit jezdci,podminkam a to v prve rade a v dalsi hraje svoji dulezitost jezdec a jeho schopnosti.
Pro tvoji dusi :ano vidim Marka nad vsemy umem a vidim ho jako hlavni clanek jeho uz ted veleuspesne a nevidane kariery v Gp tride,ale historie se jen upakuje ci je lepsi,ale Honda i bez Marka kdybych ho vymazali ze sveta pojede na titul i bez neho viz doba minula.
Proste dva faktory ne jen technika ale i jezdec a u me vetsi vahu uspechu prinasi technicky komplet a kvalita teamu a kdyz jeste zaplatis kvalitu jezdeckou,tak neni co resit.

SennaAyrton (546) napsal 17.08.2018 v 20:20

Ještě se uvidí, stačí nějaký pád a je to hned jinak, navíc vždycky je lepší předvídat 4 místo a pak být příjemně "překvapený" než naopak...

křtitel (175) napsal 17.08.2018 v 19:36

uz jsem dlouho necetl, ze rossi nejdriv vyvinul hondu pak yamahu a kdyz presel na ducati, tak sla yamaha hned do kopru

Jirikh75 (947) napsal 17.08.2018 v 19:28

Motorku vymýšlejí inženýři a ne jezdci. Rossi i Vinales určitě jezdit nezapomněli. Škoda toho pravidla, že nemůžou dělat změny v motoru. Tyhle omezující pravidla jsou nanic. Sice možná závodění zlevňují, ale brzdí vývoj.

Majki (698) napsal 17.08.2018 v 18:57+1

Blackblues:

křtitel (175) napsal 17.08.2018 v 18:56

blackblues- to, jak je fabrika velka, jakou ma historii nemusi v motorsportu vubec nic znamenat, pokud nemaji skveleho jezdce. To ze honda byla vzdy mezi nejlepsima nevidim ani tak v tom, ze maji nejlepsi motorku ale v tom, ze meli vzdy nejlepsi jezdce a to z toho duvodu, ze maji tolik penez ze si toho nejlepsiho mizou dovolit zaplatit a taky proto, ze na honde chce kazdy jezdit protoze je to proste pojem a kdyz se k tomu prida jeste repsol, tak si honda muze vybirat a pro prumerny jezdec nema sanci se na takovy bike dostat.

blackblues (1517) napsal 17.08.2018 v 18:44

Patolog Slavicek spise
Kuk

Paulo (2647) napsal 17.08.2018 v 18:40

CBR-rr:

CBR-rr (-4) napsal 17.08.2018 v 18:31+1

Pane Doktore, vy jste se v tom zase vrtal, že jo ?

Nikdo (127) napsal 17.08.2018 v 18:22-4+1

Time to say good bye!
Tato sezona naplno ukazuje, ze stary pes uz vyvoj neutahne a brzdi i ostatni. Uz jsem tu psal mnohokrat, ze Yamaha se rozhodla mit v tymu radsi saska nez mistra sveta. Ale jde o prachy, ty umi sasek pritahnout.
Zacatek sezony dobry, ale pak prestali stihat ve vyvoji, uprednostnili nazory stareho psa a i Vinales se trapi, skoda ho. A rozlouceni se satelitem po 20 letech je dle zakulisnich reci take hra stareho psa...
Skoda, mohlo to byt napinavejsi...

SLEEPER (1001) napsal 17.08.2018 v 18:21-1+4

Vale se v tom zase šťoural?

zdenyrr (778) napsal 17.08.2018 v 18:18

Co se to děje se skvostnou M1?? Škoda.. člověk pořád nějak doufal.. ale jsou to jen závody😉

CBR-rr (-4) napsal 17.08.2018 v 18:12

...na te Yamaze je něco špatně... Tak ať to sundaji a bude to zase dobry Jenom pokus o žert
Ma to Rossi za potřebi se takhle trapit? Chapu, že ho bavi zavodit, ale ... Mohl odejit jako velky frajer a my jsme se tady mohly hadat kolik mohl mit ještě titulu. Takhle se jenom potvrdi, že přijdou mladši a bude v...po titulech.

PawelZX (168) napsal 17.08.2018 v 17:59

myslím, že to bude zajímavý, yamaha to natrenuje a zbytek roku budou bitvy! rossi je neskutecnej tahač, tosamí dovi,lorik a marque! kdyby do toho tak zasahla ještě suzuki a další! tam je potřeba potahat

blackblues (1517) napsal 17.08.2018 v 17:58

Faktem je ,ze Honda je fabrikou na prvenstvi a tituly a staci se podivat zpetne.
Jde v prve rade o jejich know how, co do toho davaji,maji nejvetsi potencial ve vsech smerech a kdo jezdi hondu a ma neco vice nez ostatni jede na titul.
Tak to proste je a Mrkva je jen dalsim v poradi a kdyby ho nemeli ty experte,tak sedi na tom nekdo jinej,kdo by jim ty tituli vozil sice ne v takovem poctu to zrejme ano ,ale vozil viz historie.




TOPlist