Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
nepoznám zlé gumy, alebo sa viem prispôsobiť. Ale čakal som od Karoo 3 viac, či je to uýž preto, lebo som mal obuté cestné radiálky, alebo preto, lebo som v teréne zvyknutý na Mitas e10 to možno neviem posúdiť. Metzeler spravili skvelý kompromis diagonálnej gumy pre ťažké endurá. V porovnaní s Mitas e10 majú dlhšiu životnosť, na suchej off-ceste minimálne rovnaký grip na on-road je trošku horší grip, teda ak nie grip minimálne čitateľnosť gumy. Možno trošku lepšia voľba na cestu ako TKC80 alebo e10 pričom treba počítať s tou neistotou pri preklápaní pričom motorka je tiež nervózna pri rýchlostiach nad 170 km/h najmä pri predku 90/90-21. zákruty do 70km/h úplne s prehľadom ako každá iná guma, rýchle zákruty na stupačku nad 100km/h sú len o odvahe a nádeji.
Foto pneu po 7.000 km jazdenia 20:40:40 diaľnice/on/off
Plusy
nové Karoo 3 majú dobrú životnosť
dobrá priechodnosť terénom
dá sa jazdiť veľmi slušný offroad
Mínusy
stabilita pri prudkom preklápaní na ceste
vybrzdenie/odskákanie prednej gumy pri prudkej jazde na ceste
Fotky
Hodnocení
Koupeno jako
Nová
Nákupní cena
2000
Nejčastěji nahuštěno na
2.2
Nejčastější použití
Enduro
Použito na
Zadek
Rychlost sjíždění
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Rychlost zahřátí (km)
20
Sjetá po vyřazení
1,6mm
Celková stabilita
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stabilita při brzdění
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stabilita při zrychlení
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stabilita v zatáčkách
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stav vzorku při koupi %
100
Styl jízdy
Více zatáček do 200 km/h / Ostřeji jeté polňačky
Většina jízd se spolujezdcem
Ne
Výdrž km
10000
Celková známka
3
Informace o zboží
Výrobce
Metzeler
Kategorie
Enduro
Šířka pneumatiky (mm)
150
Průměr ráfku v palcích
17
Poměr výška / šířka v %
70
Rychlostní index (SI)
R (170)
Duše
TL/TT
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Ahoj, mám je jako zvláštní výbavu no novém GS 1250 R, zakoupeného 9.4.2021. Guma hrozně hučí a drnčí, čím více v náklonu, tím více drnčení a vybrací. V terénu (pískovna, lehounké bláto, tráva, polní cesta a brod), dobře drží v přímém směru a při brzdění, GS ale předek stejně hned utrhne, v písku a blátě to plave. Na silnici mě naopak překvapila, co snese v náklonu - 43 stupňů na obě strany, docela s tím proháním ostatní mašiny, ale mám stažené půlky. Při výjezdu pod plynem se zadek snadno utrhne. Asi jak píšeš, nejhorší je to na dálnici nad 160, motorka pluje jak na moři a je silně neklidná. Ale dle navigace snesla už i 215 km/hod, akorát nevím, zda jsem ještě jel po asfaltu, nebo se vznášel. Najeto 5500 km, zadek už zralý na výměnu a to jsem na gumy dost šetrný. Protože poměr ON/OFF je u mě tak 90/10 příště vyzkouším něco více asfaltového.
Za mně zatím celkově 2: myslím, že jsou lepší pneu (teď mám pirelli scorpion trail II). Výhodou tyhle je dlouhá životnost, na druhé straně míň sedí na...
Za mně zatím celkovo 2: myslím, že jsou lepší pneu. Výhodou tyhle je dlouhá životnost, na druhé straně míň sedí na silnici (smýká). Jezdil jsem 98% si...
Ahoj, mám je jako zvláštní výbavu no novém GS 1250 R, zakoupeného 9.4.2021. Guma hrozně hučí a drnčí, čím více v náklonu, tím více drnčení a vybrací. V terénu (pískovna, lehounké bláto, tráva, polní cesta a brod), dobře drží v přímém směru a při brzdění, GS ale předek stejně hned utrhne, v písku a blátě to plave. Na silnici mě naopak překvapila, co snese v náklonu - 43 stupňů na obě strany, docela s tím proháním ostatní mašiny, ale mám stažené půlky. Při výjezdu pod plynem se zadek snadno utrhne. Asi jak píšeš, nejhorší je to na dálnici nad 160, motorka pluje jak na moři a je silně neklidná. Ale dle navigace snesla už i 215 km/hod, akorát nevím, zda jsem ještě jel po asfaltu, nebo se vznášel. Najeto 5500 km, zadek už zralý na výměnu a to jsem na gumy dost šetrný. Protože poměr ON/OFF je u mě tak 90/10 příště vyzkouším něco více asfaltového.