Info
|
Rozhodoval jsem se mezi ní a ARAI Tour X4 a rozhodně nelituju, že jsem nakonec šel do KLIMky. Hlava si v ní hoví jak v pokojíčku, o kšiltu do 130km/h vůbec nevíš a ani při vyšších rychlostech nebo bočním větru to není vůbec špatný a samozatmavovací plexi je taky super. Na to, že je to helma s kšiltem je i překvapivě tichá. Přední bradový větrání je prostě obrovský, zato horní by klidně mohlo být i větší. Co mě vždycky dostane je systém magnetickýho zapínání. Na papíru nebo displeji monitoru to vypadá děsivě, ale ve skutečnosti to mají kluci vychytaný a zámek drží za všech okolností. Jeho obrovskou výhodou je, že ho zapneš/rozepneš jednou rukou v rukavici... Vnitřní výstelky jsou kompletně vyjímací a pratelný. Lícnice má po cele rubové straně suchý zip, takže si ji v helmě umístíš přesně tam, kde ti to bude nejlíp vyhovovat a s tím souvisí i pro některé podstatná věc, kterou jsou dioptrický brýle uvnitř helmy. Prostě si vnitřek upravíš tak, aby nikde netlačil nebo nepřekážel případným nožičkám brýlí. Pokud jde o motokrosový brýle - lze je použít i bez demontáže plexi a dokonce jde plexi zavřít i když je máš zrovna na očích - je na to upravený a nikde se nic nešprajcuje a neláme. Pokud jse o interkom - díky tomu systému uchycení lícnic si sluchátka nacpeš kam budeš chtít. místa kolem uší je dost. já používám Cardo Pactalk Bold JBL, který má sluchátka oproti jiným interkomům poněkud vyšší a i ty se tam vejdou a nikde nepřekáží.
Za mě je jedinou pihou na kráse cena. Když jsem ji kupoval, byl jsem z ní trochu na rozpacích a hodně mi pomohlo, že jsem si prostě jen "chtěl udělat radost", ale od té chvíle nelituju jedinýho okamžiku, že jsem helmu koupil. Na druhou stranu je na helmu nadstandardní záruka a když se někde vysypeš a přijdeš k prodejci s papírem od policajtů, vymění ti rozbitou přilbu za úplně novou...
|
SOUHLASÍM