Info
|
O kombinéze PSI jsem přemýšlel už delší dobu, jelikož při okruhových radovánkách není o pády nouze proto již v loňském roce jsem byl poprvé v PSI Plzeň na zkoušce jak mě padne u PSI konfekční velikost. Bohudík mě konfekce byla a zároveň sem dostal informace, že v roce 2018 se rozjede série kombinéz PSI s airbagem. Již odzkoušeno Abájou, Ježurou a Indim.
Jak bylo řečeno tak se stalo jen s tím, že Abjája atd má Dainese Air a nově je PSI jako certifikovaný prodejce a servisní partner Alpinestar. No takže v červnu nebylo co řešit.
Další zkouška a informace co a jak.
Následující týdny jsem si dotvořil svoje barvy a loga, všech sponzorů a kamarádů aby to bylo ultra racing i když jezdím závody pro radost a žízeň o poslední místo. Specifikace extra výbavy jako camel bag, kevlarová nit, potisk kůže pod zipem s krevní skupinou, jménem atd atd ...
Den objednání - no bylo to náročné protože mě bylo změřeno opravdu vše na těle a to co nebylo změřeno matematicky podle tabulek vyjde ! Nakonec úprava na míru jsou lýtka protože jsem to přehnal v posilce ale je to nejběžnější úkon u PSI :) z náměrů konstruktérům vyjde velikost vesty a páteřového chrániče - jeho délka
Barvy log, chráničů na ramenou atd ... byl sem horší jak ženská v obchodě s kabelkama !
Délka výroby na konci sezony byl měsíc a kousek ... no lepší jak čekat na jaře :D
U převzetí jsem jako malé dítě, protože kombinéza je fakt boží. Měl jsem za dobu ježdění na motocyklu již několik kombinéz ale tohle je jiný level a ta vůně :)
Teda převzetí bylo celkově delší protože: vložení a připevnění airbag vesty a propojení kabeláže, školení jak na to, nastavení chráničů jako to sedí, instruktáž na diody a co dělat když , funkce takové makové, registrace airbagu u Alpinestar na webu, list pro přepravu v letadle atd. Návod na airbagvestu je opravdu dlouhý takže po večerech čtu:)
Race mód nastaven jako primární, přes rozhraní PC a programu se dá přepnout do street režimu. Délka cca 5 min ale pro mě nebude potřeba. street mód = pouze jedna aktivace a servis ! RACE mód má dvě aktivace takže dva pády :) samozřejmě na malé klouzání alá lowside v pomalém vinglu pokud nedojde k rotaci a jednoduše jedete po prdeli tak airbag nebude aktivován :)
Airbag jsem chtěl a uvažoval jsem o Dainesse ale tím, že PSI airbag oservisuje tak jasné plus. Cena ve srovnání s Dainessem je srovnatelná v řádu pár procent ceny. U mě rozdíl je v grafice a tisku log proto výsledná cena taková jaká je :) ale na zdraví se nemá šetřit
|
BTW: mel by si sem pridat zkusenost s crashtestem
Kuk Tak dodatečně gratuluju k Egonovi A jsem zvědavej na porovnání s Karlem
No konečně, po létech(!), znovu vidím tu RG500Gammu páně Hubíka,
co okrašluje jeho plzeňskou filiálku .
Předtím , ještě s motorem na díly na ponku jednoho z posledních
mistrů mechaniků-dvoutaktářů a plasty už v barvách Barryho
Suzuki Heron týmu ...
Parádní... až škoda s ní lehnout
Tak ať ti ty původní patróny vydrží co nejdýl