Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Přilba mi jako jediná seděla na hlavě (a nevážila 1800 gramů...AGV...). Ale kupovat to znovu, připlatím si a jdu radši do G500, u které je zpracování zase o něco výš a hlavně v ní není takový hluk.
Plusy
Karbon-Kevlar, 1250g(M)
Vyjímatelné plexi
Max Pinlock
Antibakteriální výměnný vnitřek
Aerodynamická
Předpřipraveno pro strhávačky
Mínusy
Hlučnější
Bolí uši, není prostor pro brýle
Občas zazlobí plasty
Vnitřek je na omak velmi umělý
Dvě (tři) polohy plexi, přičemž použitelná je jen "zavřeno" a "úplně nahoře". V pozici "uprostřed" je plexi ve výšce očí a není vidět.
Fotky
Hodnocení
Nákupní cena
6290
Hlučnost
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Komfort
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Výhled
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Kvalita zpracování
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Dostupnost náhradních dílů
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Ventilace
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Prostor pro brýle
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Celková známka
3
Informace o zboží
Výrobce
Airoh
Druh přilby
Integrální
Vestavěná sluneční clona
Ano
Typ zapínání
D-kroužky
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Hledal jsem něco pěkného s logem Ducati a na Araiku bohužel nějak chybělo dalších 10 - 15 litrů, takže jsem sáhnul po Airohu v barvách Doviho. Sice le...
Model S5 jsem pořídil po S4ce, generační posun je velký, PIN lock, druhé kouřové plexi, aerodynamika značně vylepšena kdy při otočení hlavy vítr helmu...