Seznam deníků k motorkám
Nalezeno 198 záznamů

• Přespolní

Přespolní motovýlet na závěr sezony 2007. Tenkrát jsem měl ještě Jawu 350/360 ... [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Sbsm8DbhMh4[/youtube]...

Vloženo: 10.11.2009
  • Motořádění,

Sestřih motovýletů a fichtlení z let 2008-2009 s pozadím AC/DC - Shoot To Thrill ... Jawa 50/21, Yamaha YBR 125, Jawa 350/638, Kawasaki EN 500, Kawasa...

Vloženo: 10.11.2009
  • Držiaky na brašne

Viacerí ste mi písali aby som Vám poslal detaily uchytenia tých držiakov... sorry že tak neskoro...

Vloženo: 29.10.2009
    Vložil: cazzo
    Město: Nové Mesto nad V
  • Český kras,

Po dlouhé době se ukázala celkem solidní předpověď počasí na víkend, ale opět se přidal pouze Vacourek s Kawasaki ER-5. Měli jsme k dispozici celé odp...

• Severozápad,

Víkend přede mnou a já pro něj nemám náplň. Obvolal jsem pár kámošů a jako jediný se chytil Vacourek se svou Kawasaki ER-5. Tak jsme vyrazili z Poděbr...

• Severovýchod,

Prázdniny v plném proudu, počasí akorát na cestování na motorce. Sjeli jsme se tedy v sestavě Jawa 350/638, Honda CBR 125, Suzuki GS 500 a já. Vyrazil...

Město: Poděbrady
  • Budu muset vyměnit olej (servisní interval je 3000km, což bych měl mít teďka. Ale musím zavolat původnímu majiteli, jestli měnil i filtr nebo jen olej...

Vloženo: 24.10.2009
    Typ: Odborný servis
    Město: Velké Hoštice
  • Nějak jsem neaktualizoval vyjížďky, jelikož na EseLéru jezdím každou chvíli.Ale jsem si řekl, že teď tam nějakou vyjížďku šoupnu.Na motce jezdím poměr...

Vloženo: 20.9.2009
    Vložil: Matess727x
    Město: Tábor 1
  • Někdo po mě nedávno chtěl, jestli bych nenatočil nějak zvuk těch mých "otevřených" konců na EseLéru.Není to sice ono,...je to točené na malou kamerku ...

Vloženo: 15.9.2009
    Vložil: Matess727x
    Město: Tábor 1
  • řidítka

dorazily řidítka, tak je zítra nahodím. + gripy +závažíčka + chrániče páček... a už mám na tacháči 14000;)

Vloženo: 4.9.2009
  • Drach nach Osoblaha

Jsme si v neděli udělali výlet s přítelkou do Osoblahy na poslední letošní jízdu úzkokolejky. Vyšlo počasí, program, prostě pohoda. Jen jsem neměl boh...

Vloženo: 2.9.2009
    Město: Velké Hoštice
  • Letos jsem byl s ní akorát na srazíku v Opavě na sádraku teď před týdnem. Ale snad stihnu zajet s pepanicou na moravu.

Vloženo: 26.8.2009
    Typ: Sraz
  • Nástřik

Tak jsem po 4 týdnech konečně s nastřikanou motkou... nejprve jsem to měl u kamarádova otce, ale ten nebyl schopný ani po 3 týdnech nástřik udělat, ta...

Vloženo: 26.8.2009
  • 1Rumunsko

Nedalo mi to a dává k dobru ještě nějakou tu fotku z Rumunska.

Vloženo: 9.8.2009
  • Sovinec

Jeli jsem na výlet na hrad Sovinec, kde byl nějaký celodení program. fajn akce. stihli jsem to akorát než začlo pršet. cestou jsme míjeli bouračku, kd...

Vloženo: 25.7.2009
  • Upgrade

Tak jsem sinechal vyrovnat nádrž sousedem, autoklempířem. Prý že to zvládne (měl jsem už domluvene borce z Brna) no a zvládl to tak, že udělal dírku d...

Vloženo: 25.7.2009
  • Rumunsko

Kouknul jsem se zase do Rumunska. A zase paráda. Tentokrát nás bylo devět a nejmladší měl dvacet a nejstarší přes šedesát. Přesto že tento různorodý k...

Vloženo: 13.7.2009
  • Ukrajina

[b] 11[/b] Noha stuhla a končíme. Volám domů Alešovi pro pomoc. V sobotu ochotně přijíždí, vše naložíme a v neděli ráno, to je ve tři hodiny vyjí...

• Ukrajina

[b] 10[/b] A tím končí pohoda a vlastě i dovolená. Takřka devět kilometrů za Koločavou na díravé a kamením poseté cestě z kopce pád. A je z toho dos...

• Ukrajina

[b] 9[/b] Opouštíme hotel Kamjanka.K jezeru Synevyr se dostanete za 3 hrivny my ho, ale neviděli. Jen jsme se tam projeli. Dál směrem Usť-Čorna, ale...

• Ukrajina

[b] 8[/b] Večer byly taky krásné výhledy. Motorky máme v kotelně, strážný jinak nedal.

• Ukrajina

[b] 7[/b] Na kopci, než se sjede do Synevyru je hotel kde jsme si dopřáli jednu noc za 350 hriven - za ten hýhled to stálo. V ceně byla samozřejmě sní...

• Ukrajina

[b] 6[/b] Jedeme směrem na na Užgorod. Zhruba po 25 km jsme minuli Javorov a nic netušíc jsme se blížili k hranicim mezi kraji. Čekala tam na nás záv...

• Ukrajina

[b] 5[/b] Večeře vypadá skvěle a taky tak chutná.

• Ukrajina

[b] 4[/b] Na trhu jsem koupil půl litru vodky a šel nabídnout hospodáři. Ten rozdělal oheň a že bude dělat rybu. Za chvíli otevřel další vodku a všic...

• Ukrajina

[b] 3[/b] A je tu další den a vypadá krásně, nemluvě že jsme se krásně vyspali. Jsme pozvaní na trh v Sabiru, kde má majitel srubu Volodja obchod s ...

• Ukrajina

[b] 2[/b] Tak a jedem dál. V Sanoku udbočíme (cesta č. 84) a na hracice schází asi 47 km. Hranice, zážitek sám pro sebe - nějaké vypisování a postupn...

• Ukrajina

[b] 1[/b] [b]Zakarpatská Ukrajina[/b] 20-28.6.2009 Chtěli jsme vyjet v pátek, ale vzdali jsme to. Téměř bezezměn počasí jsme vyrazili v sobotu pře...

Město: Ostrava - Slezsk
  • "Odborně" jsem vyměnil řetězovku:) přední 15z kolco, zbytek standard. Přišel mi však řetěz o článek delší, tak mi to kua teď ukazuje i s novou řetězov...

Vloženo: 25.6.2009
    Typ: Odborný servis
  • Zjištění

Smutné zjištění, že si na dálnici papla 6,5 litru. Ale není se co divit, řetězovka je po smrti (už mám novou o víkendu nahodím) a chce to i pročistit....