PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZXR 400 (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník SpaceManCRX
Vloženo 5.5.2015
Aktualizováno 2.10.2017
Zobrazeno 4 502x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 02.01.2017, Uskutečněno: 05.08.2016, Stav tachometru: 41611 km, Zhlédnuto: 24x


Benzina - Verva 100
Verva 100 NENÍ 98 oktanový benzín. Je to 100 oktan vozený z Rakouska a doaditivovávaný na čerpacích stanicích modrý aditivem. Moje zkušenost s ním je jedna z nejlepších. Motorka po něm jela o dost víc, než s klasickým N95. Tankuji ji taky do všech aut i motorek přes zimu, protože neobsahuje biosložky.
- moje hodnocení: 4 z 5

MOL - Evo Natural 100+
Relativně nové palivo v našich luzích a hájích. Opět by se mělo jednat o 100 oktanový benzín. Z počátku jsem měl pocit, že oproti Vervě to není zase takový rozdíl. Nicméně dojezd se na tenhle benzín oproti Vervě zvětšil cca o 30km. Zajímavé je, že oproti Vervě má úplně jinou vůni. Takovou "tlumenou". Co se týče projevu motorky, tak je srovnatelný s Vervou.
- moje hodnocení: 5 z 5

RobinOil - SuperPlus 98
Měl jsem tu čest se s ním potkat jen jednou a tahle zkušenost je asi nejcennější. Tankoval jsem ji večer jako nouzovku na Vysočanské radiále ve směru na Prosek. Motorka s tímhle benzínem úplně ztratila výkon. Jako by někdo za motorku přidal obrovskou železnou kouli. Motorka se točila točila, ale výkon nepřicházel. Po druhé už jsem to neriskoval, tak nemůžu hodnotit dlouhodobě. Hodnocení tedy je poněkud zkreslené jednou zkušeností.
- moje hodnocení: 1 z 5

Shell - V-Power Nitro+ Racing
Narazil jsem na tenhle benzín u Shellky na Průmyslové. Když jsem si na stojanu přečetl, že se nejedná o aditivovanou 98 jako u V-Power Nitro+, tak jsem říkal, že za zkoušku nic nedám. Natankoval jsem tedy do plné, když předchozí tankování bylo u MOLu jejich Evo Natural 100+, takže 100 oktan ku 100 oktanu do nádrže. Musím, říct že skoro nebyl cítit (nebo já mám rýmu), na projevu motorky to bylo poznat ihned. Motor se tak nějak ztišil, jde velmi snadno do otáček, velmi ochotně akceleruje i z nižších otáček. Řekl bych, že tam, kde jsem po Praze jezdil na 4 mohu teď v klidu na 5. Podruhé jsem jej ještě netankoval, tak nemůžu hodnotit dlouhodobě. Hodnocení tedy je poněkud zkreslené jednou zkušeností. Za to velmi pozitivní. Bohužel sráží ho cena, ale u 16 litrové nádrže motorky do které tankuji jednou až dvakrát za měsíc mě to vůbec netrápí. Úsměv
- moje hodnocení: 5 z 5

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
smartin1 (55) napsal 03.01.2017 v 19:50

borja1975 (0) napsal 03.01.2017 v 16:19

díky za inspiraci- není benzín jako benzín - taky vyzkouším něco jiného než N95 , na pár litrech ten cenový rozdíl je zanedbatelný
jinak pokud budeš mít víc poznatků, určitě sem přidej


Nejnovější záznamy v deníku
  • Zánovní olejový chladič + o-kroužky

    Původní olejový chladič je prasklý, takže jsem koupil zánovní a nechal jej vyměnit

    Typ: Oprava
    Vloženo: 04.09.2017
    Uskutečněno: 07.08.2017
    Tachometr: 46232km
  • Výměna oleje a filtru

    Klasika 300Včko a kvalitní filtr

    Typ: Údržba
    Vloženo: 04.09.2017
    Uskutečněno: 07.08.2017
    Tachometr: 46232km
  • Vyčištění nádrže

    - vyndát kohout z nádrže, vyčištěny a promazán mechanizmus - vyndán zámek nádrže, rozebrán, vyčištěn, profouknut, promazán zámeček i západky

    Typ: Údržba
    Vloženo: 24.04.2017
    Uskutečněno: 23.04.2017


TOPlist