První motorka na čerstvý papíry v 16ti, pokud nepočítám moped.
První dojmy - Na první dojem to parádně jelo, skvěle brzdilo a vůbec na tom při tý váze bylo hodně srandy. Už tehdy sem nebyl žádnej prcek a z RS šel pocit takový větší motorky; byla na svou třídu relativně velká, takže oproti CBR125 sem na tom nevypadal jak vosa na bonboně.
Motorku bych doporučil pro - Pro začínající jezdce s vlastní dílnou.
Recenze
Pro výběr motorky v 16ti letech byl hlavním důvodem pro výběr pochopitelně design. To se italům povedlo. Jízdní vlastni vlastnosti a fakt, že se to bude sem tam srát, sem docenil až později.
Asi po roce sem začal zjišťovat, že to nejede jak by mělo. Byla to omezená verze z německa, takže chyběla přívěra a v laufu byla navařená retsrikce. To byla první investice, která se ale vyplatila. Další investicí bylo řešení začínajícího přidírání a taky výměna karburátoru, kterej prostě jen tak odešel a nezachránilo ho ani ultrazvukový čištění.
Ta motorka z vás udělá buď mechanika nebo závodníka. Nebo oboje. Pomalá jízda na tom nebyla moc zábavná, 2T se musí točit a řvát. Podvozek super, aprilka jela jak po kolejích, zatáčky byly radost a dovolila mi první kolena. Motor úžasnej, pokud zrovna běžel. Když neběžel, nábízel skvělou průpravu v rozebírání, skládání a opravování jednostopých vozidel. Brzdy byly vzhledem k hmotnosti motorky taková jistota, s tím nešlo nezastavit.
Jinak klasickej 2T závoďák: jede to, žere to, na cestování to neni.
2010 s těžkým srdcem prodáno už ani nevim kam.