BMW F 800 ST (2007)

Vloženo 21.10.2014
Aktualizováno 25.4.2023

Vloženo: 12.06.2016, Uskutečněno: 12.06.2016, Zhlédnuto: 13x

Jelikož jsme se dnes se ženou neshodli, to včera zase jo, leteckej den v Ml.Boleslavi byl super, řekl jsem asi v 15 hod, že pro vajíčka nejedu, jedu na motorce, ať jede se synkem pro ty vajíčka a pokecá si s kámoškou...
Vyrazil jsem na sever, na Vlkavě jsem natankoval u Eurooilu a razil se podívat kolem Mladoboleslavského letiště, jestli tam ještě nebudou nějaký letadla z 2sv.války a akorát odlétal Polikarpov PO 2 a ještě nějaký stařičký americký průzkumník...já stihnul akorát cesnu, která rolovala na start asi s parašutistama. dále jsem jel přes Debř, Podhradí, Bakov nad Jizerou, Malá Bělá, Bělá pod Bezdězem, Č.Lípa, Nový Bor, kamenický Šenov až do Děčína, pak Hřensko, krz Hřensko a v něm doprava podél Kamenice a teď už jsem jen vzpomínal, jak jsme s manželkou spali v kempíku ve Staré Olešce, chodili jsme tam ve vsi na večeře a zmrzlinové poháry jaký svět neviděl,pochodili skály a tak. Vzpomněl jsem si, že v Mezní louce v kempu byl brácha se škodou 1202 a spali v ní se švagrovou...dál pokračuju hlubokým lesem, silnicí nic moc, ale se spousty zatáček,vyjíždím z lesa a objevuji se u Vysoké Lípy, kde jsem kdysi obdivoval Suzuki DR800Big a vedle něj stojícíh Caipan 14, odtud jsme sešli do údolí k legendárnímu Dolskému mlýnu...
jo, jak tam je krásně, jedeme dál, přijíždím do obce Jetřichovice nad níž se tyčí Marinina vyhlídka,viz foto, dále mizím přes Chřibskou, Krásnou Lípu do Rumburka kde si fotím Desiro německých státních drah a upaluju výjezdem směr Svor, cestou pohlížím na rozhlednu Jedlová, kde jsme se také kdysi kochali, ve svoru točím na Cvikov, kde jsem nejel alespoň 18 let...dále Jablonné v Podještědí, Chrastava, Liberec, Turnov kde sjíždím zadem na Všeň, fotím se mezi Žďárem a Olešnicí taky v pozadí Ještěd, a nebo Příhrazské skály...ze Žďáru mizím lesem kolem Žehrovské obory ve které jsme taky strávili nějaký ten čas i prací na hájovně, na střeše, dále nejedu na rozesranou cestu na Kost ale točím na Kamenice a Dobšín, Horní a Dolní Bousov, Skyšice, Řitonice, kde za kolejema ale točím na Veselice, Bačalky(výhled na polabí), Lično, Dětenice,Rožďalovice, Zámostí, Viničná Lhota a za ní romantický úsek trati se starými závorami a návěstmi, kde se v lese nachází železniční odbočka na Jičín, dále jedu na Nové Zámky, Křinec a pak Nymburk. Najeto 315 km. Spokojenost, ale někerý cesty by slušely spíše Triumphu Exploleru nebo Yamaze supertenere či BMW R1200GS...a ta cesta byla jakási pilulka na nervy, na duši, tak byl myšlen nadpis