Ladím pořád přední vidle. Po prvních pokusech s kompresí vráceno na předepsaný hodnoty a po poradě s technikem K-Tech přidáno na předpětí, bohužel opět jen s malým vlivem. Ještě něco zkusím. Musím vyzdvihnout vstřícnost K-Tech, poradí, navrhnou samozřejmě jejich řešení s celkem slušnou cenou (pokud to teda problémy vyřeší, že).
Potom montáž lamel a pružin, montáž CNC páček.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Takže novej oil motul, olejovej filtr, vyčištění KN vzducháče, nepatrný dopnutí řetězu..byl max půl centimetru nad limit, takže stačilo fakt jenom lehoučce dotáhnout. No a zadní dunlop roadsmart je na středu pod limitem
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 28.07.2015 |
Uskutečněno:
| 28.07.2015 |
Tachometr:
| 64723km |
-
výměna oleje a filtru, denicol racing a hiflo..šlo to hladce
další promazání přívěry, jakmile zahlásila chybu..uvidíme, jak dlouho to vydrží
podvozek vzadu nastaveno předpětí a komprese na max, pořád celkem komfortní,
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 05.06.2015 |
Uskutečněno:
| 05.06.2015 |
Tachometr:
| 62800km |
-
Namazání přívěry. Koncem sezóny už se mi objevila chyba přívěry, na jízdě to nebylo poznat a taky se během pár minut zase rozchodila, ale u tohohle fazera je údržba přívěry běžná záležitost, takže provedeno, bez problémů
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 03.11.2014 |
Uskutečněno:
| 02.11.2014 |
Tachometr:
| 60950km |
Komentářů:
| 2x |