PROFIL MOTORKY

MZ 125 SX (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník HovězíHlava
Vloženo 17.5.2014
Aktualizováno 18.5.2014
Zobrazeno 1 594x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8

Popis motorky


motorka francouzské armády http://news.motorbi...2004154509mwekbb.htm

Více fotografii

První dojmy - zpočátku jsem byl hlavně zděšenej, protože je to moje první motorka a oproti kolu je dost rychlá

Motorku bych doporučil pro - vhodná je pro kohokoli kdo chce 125 s 11 kW a na japonskou nemá peníze nebo je mu malá

Doplňky na motorce - žádny doplňky

Recenze

Proč jsem si ji vybral:
Chtěl jsem motorku, která mi nebude malá a nebude příliš drahá, bude dost silná na to aby nezdržovala na okresce a nebude mít spotřebu přes 4 l/100km. Všechno splnila až na ty peníze , kterých sem spoustu nasypal do GO.

Zkušenosti:
V motoškole jsem nejezdil sám, takže můžu srovnávat jedině s kolem.
Ovladatelnost - oproti kolu je dost těžká asi 125 kg což je na ten objem bežná hmotnost, je stabilní a při jízdě se nevlní, což moje kolo dělá.
Maximální rychlost - je tak 110 km/h z mírnyho kopce, je tam terénní vzorek a na rozetě je myslím o zub víc takže by měla být maximálka o něco nižsí. Někteří údajně jeli na MZ 125 SM 130 km/h, možná tak volnym pádem.
Brzdy - jsou o dost lepší než na kole, kdykoli lze zablokovat zadní i přední
Úložný prostor - je tak velkej, že se tam vlezou asi dvoje náhradní ponožky, asi to nebylo myšleno jako úložnej prostor.
Spotřeba - je tak 2,8 l/100km při ekonomické jízdě a 4l/100km při jízdě pořád na plnej plyn.
Servis - může být problém, někteří opraváři nechtějí opravovat motorky, ktery neznají a tuhle neznají. Doporučuju MTT Brno hned si pro ni přijeli, díly objednali a všechno spravili.
Pohodlí - je hodně velká, mám skoro 2 m a přes 100 kg a malá mi určitě nebyla, sedlo je tvrdy a úzky, doba do začátku bolení zadku je tak 1 hodina, já jezdil jako řidič takže nevím jak se sedí spolucestující, tvářili se většinou vyděšeně
Motor - má rád vysoké otáčky, ale pro klidnou jízdu tak do 70 km/h není třeba ho vytáčet
Zvuk - v nižsích otáčkách zní jako větší objem
Poruchy
- výměna spotřebních dílů - prasklá pojistka, špinavej vzduch. filtr, ojetá řetězová sada, zadní pneumatika, zadní brzdovy destičky,
- nevážny poruchy - prasklá příruba mezi karburátorem a motorem, ale to sem způsobil tím, že sem ji příliš utáhl, vypadený šroubek volnoběhu z karburátoru (vysoky otáčky, sání falešnyho vzduchu, nízkej výkon) vyřešil to novej šroubek zadarmo , zlomeny tykadla blinkrů (při parkování, byly už steřely)
- vážny poruchy - spálená řídící jednotka (to se prý moc nestává, v motoservisu to ještě neviděli), prasklá volnoběžka (u MZ 125 SM/SX/RT klasická porucha, stává se to při startování se špatnou baterkou, nová stojí asi 2800 kč, podle mě jediná vada téhle motorky, jde si na to dát pozor když o tom člověk ví), výměna trubek přední vidlice (guferama prosakoval olej)

Poruch bylo bohužel hodně, protože sem se nechal napálit při koupi a měl smůlu. Všechno bylo opotřebovany, tak sem to musel všechno vyměnit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist