Čepradlo bylo již nějakou dobu nefunkční a měl jsem hadice přepojeny napřímo.
Takže na rok 2014 jsem pořídil nové čerpadlo. Dle fóra supertenere jsem našel náhradu, kterou používají Afrikánci a to Mikuni MK DF 52-82 za 1302 Kč.
Dodání přes DK Racing do 4 týdnů. Má jeden vývod navíc, který je třeba zaslepit. Jinak je téměř totožné, pro upevnění je třeba pouze přehodit dva šroubky.
Zapojení: Přívod benzínu z nádrže; vývod do karbce a podtlak zapojit na jeden z válců(na přírubě mezi karbcem a motorem má každý vývod). Jednoduché jako facka, i tak se mi to podařilo nejdřív prohodit
Také se jedná o celkem častou závadu.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Po sezóně 2013 jsem objednal z Němec tuto opravnou sadu všech těsnění, trysek a jehel.
Cenovka 110 EUR i s poštovným.
Vyměněny byly tedy komplet střeva, kromě membrán a sytičové jehly.
Na synchro karbců jsem si
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 11.05.2014 |
Uskutečněno:
| 11.05.2014 |
-
Původní nosič byl již v minulosti opravován a měl na sobě přivařenu pásovinu s otvory na plotnu kufru.
Jedná se o výrobní nedostatek a praskne snad všem :-DD
Bohužel vařením materiál zkřehl a nosič časem opět pr
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 11.05.2014 |
Uskutečněno:
| 11.05.2014 |
-
Při jedné vyjížďce mi shořely kontakty na regulátoru, celý konektor se zapekl do sebe. Celkem častá závada, někdy odejde celý regulátory, jindy kontakty na elektrice.
Ještě, že jsem byl nedaleko, nastartováno přes kabel
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 11.05.2014 |
Uskutečněno:
| 01.10.2013 |