Po sezóně 2013 jsem objednal z Němec tuto opravnou sadu všech těsnění, trysek a jehel.
Cenovka 110 EUR i s poštovným.
Vyměněny byly tedy komplet střeva, kromě membrán a sytičové jehly.
Na synchro karbců jsem si podle fóra supertenere udělal s pomocí prkna a hadice vychytávku na seřizování, je to neskutečná piplačka a jakmile se o kousek seknete hladiny se pak rozebíhají jinam.
Hladiny v karb. změřeny, ale byly OK.
Teď už mi jen zbývá během sezóny dořešit správnou bohatost na obou válcích. každá úprava se dělá se sundanou nádrží, upravíte nandáte, ujedete 10km, kouknete na svíčky a zase dokola. Dělal jsem to asi 6x a pak jsem to vzdal, vyřeším za pochodu.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Čepradlo bylo již nějakou dobu nefunkční a měl jsem hadice přepojeny napřímo.
Takže na rok 2014 jsem pořídil nové čerpadlo. Dle fóra supertenere jsem našel náhradu, kterou používají Afrikánci a to Mikuni MK DF 52-82 z
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 11.05.2014 |
Uskutečněno:
| 11.05.2014 |
-
Původní nosič byl již v minulosti opravován a měl na sobě přivařenu pásovinu s otvory na plotnu kufru.
Jedná se o výrobní nedostatek a praskne snad všem :-DD
Bohužel vařením materiál zkřehl a nosič časem opět pr
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 11.05.2014 |
Uskutečněno:
| 11.05.2014 |
-
Při jedné vyjížďce mi shořely kontakty na regulátoru, celý konektor se zapekl do sebe. Celkem častá závada, někdy odejde celý regulátory, jindy kontakty na elektrice.
Ještě, že jsem byl nedaleko, nastartováno přes kabel
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 11.05.2014 |
Uskutečněno:
| 01.10.2013 |