Honda RVF 400 NC35 r.v.1998 mě osobně slouží k závodění v kategorii 400SSP na přírodních okruzích.
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VFR 400: důvod neuveden
První dojmy - Motocykl je velmi dobře ovladatelný jak na motodromu tak na přírodních tratích. Překvapen jsem byl z průběhu motoru a jeho výkonu v porovnání s GSXR, FZR, ZXR téhož obsahu. Motocykl odpouští chyby což je velké pozitivum.
Motorku bych doporučil pro - Motocykl je vhodný spíše pro sběratelské účely.
Doplňky na motorce - Zadní část svodu výfuku, tlumič výfuku, tlumič řízení, litinové závodní kotouče, laminátové kapoty, pancéřové brzdové hadice, závodní stupačky.
Recenze
Tento motocykl jsem si vybral jen z toho důvodu že jsem vždy chtěl 4 válec do V k závodění. RVF jsem vybral nejen proto že je poslední z řady V4 ale i proto že je z celé řady 400SSP nejvíce cenná. Úvaha byla i nad předchůdcem VFR 400 NC30 kterou bych rád přikoupil do sbírky. Proč RVF? Protože jsou na ní značné inovace podvozku které se odráží na jízdních vlastnostech. Tužší rám který nemá sebe menší problém s rychlou či klidnou jízdou. Tlumení si prošlo inovací a po motorové stránce je změna jen v převodovém poměru.
Motocykl je vhodný spíše na závodění díky své převodovce kde 1. rychlostní stupeň je dosti natažený.
Tak těchto už opravdu moc není, já je viděl na německé inzerci 2 za cca posledních 10 let. Ať se ti daří vítězit!