Dovoluji si Vám všem představit mé osobně kompletně renovované motocykly od A do Z. Kompletní renovace mi zabere zhruba tak 320 hodin piplavé práce. Někdy i dost náročné na čas i finančně, ale každopádně se to vyplatí.
První dojmy - Pařeza jsem ihned co nejdříve zajíždel cca. 500 km a vše v pohodě. Po zajetí pařez slouží a chodí jak hodinky. Startování super. Jízda na samotném veteránu vzbuzuje vážně velký obdiv.
Recenze
Pařez je vážně velice obdivuhodný veterán. Hezky se na něm jede. Řízení je snadné. Pozor v zatáčkách, mírně klopit, abyste neškrtaly stupačkama o silnici. Bohužel se mi to stalo, dobře to dopadlo pro motorku, ale já byl pěkně na lokti
odřenej.
Samotná renovace probíhala celkem uspěšně. Nejhorší je shánění chybějících originálních dílů.
Barvu jsem zvolil dle originálu. Slonová kost. Plechařina vzácná originál 1955. Zhruba 40 odlišností v detailech.
Pařez je vyroben v. r. 1955 v. č. 10001 na originálních dokladech, placený již od roku 1955. Vývozní verze s oválným tachometrem.
Více na: http://cs.jawa-club...r_detail.php?id=2198
Video ukázka:
Tyto renovace mám rád, až jednou dokončím vsechny velké Jawy a Čz tak na mě čekají renovace 3x 555 které musím ještě prohnat přes notáře.
Ahoj,
moc a moc děkuji za vaše ohodnocení je to moooc milé.Jimone...klakson není trumpetka-vše je v naprostém OR.stavu taktéž společně s AL.držákem-nosičem tašky i se zrcátkem a.p.d. pochopeno.
737 752 317
vsetecka.lubos@seznamcz
S pozdravem L.V.
To je krásnej unikátek! Moc oceňuji ty ráfky ve stříbřence, tak je to správné, tak to má být. Ale ten indický klakson... fuj tajxl
Pěkný, pěkný, pěkný! Moc dobrá práce. A k tomu borec na konec a ode mě palec nahoru
Když se to umí je to nádhera