Občas klepalo něco v motoru, po bližším průzkumu identifikován napínák rozvodového řetízku. Takže výměna napínáku, preventivně i rozvodového řetízku a kontrola ventilových vůlí.
Dokoupil jsem plexi od MRA s deflektorem - trochu se zlepšil proud vzduchu (měřím 180cm), ale asi by pro mne byla lepší kombinace zvýšené turistické plexi plus deflektor.
Podařilo se mi konečně našetřit a nakufrovat TDMku !!!
Takže vzadu bydlí GIVI Maxxia E55 Tech3, boční kufry jsou taky GIVI - V35NT tech - jsou tvarovaný tak nejsou tak široký jako ty standardní.
Dokoupil jsem padací rám a hlavní stojan (edit. po zkušenostech z Alp - centrál stojan je k nezaplacení a rám jsem zkoušel jen jednou když mi spadla ze stojánku - bočního !!!)
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Začalo to tím, že jsem si koupil měrku řetězu. Jen tak pro jistotu. Zadní rozeta vypadala dosud OK, řetěz na namátkové měření taky, primár nebylo důvod odkrytovávat.
Jenže při měření celého řetězu jsem zjistil že tři čt
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 07.08.2014 |
Uskutečněno:
| 04.08.2014 |
Tachometr:
| 33050km |
Komentářů:
| 1x |
-
Poslední dobou jsem měl pocit, že to "nějak blbě brzdí" a taky při dobřžďování lehce pískaly přední třmeny. Když jsem sundal třmeny a zkouknul pístky zjistil jsem že:
1) ze čtyř pístků ve třmenu chodí lehce tak jeden
2
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 07.08.2014 |
Uskutečněno:
| 30.05.2014 |
Tachometr:
| 31500km |
-
Nastal čas - jako obvykle :-), tak jsem koupil flašu - jako obvykle. Samozřejmě Castrol Power 1 10W40 - jako obvykle. Starej černej vylil, novej růžovej, dokonce navoněnej nalil. Aj filtr vyměnil. Tentokrát jsem zkusil k
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 07.04.2014 |
Uskutečněno:
| 29.03.2014 |
Tachometr:
| 30500km |