Nepopsatelný zážitek. Lehká , snadno ovladatelná , krásná a velmi silná
Motorka koupena od Motomo Hustopeče - Perfektní přístup a ochota... Pan vedoucí i po zavírací době předvedl motocykl a zařídil všechny náležitosti s prodejem , pojištěním atd... A cena ? Bezkonkurenční z celé ČR !
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ8 N/S: váha a nižší výkon oproti FZ1
Honda CB 1000R: asi moc hodná a uhlazená. Jsem fanda Yamahy :-)
První dojmy - Má dvě tváře . Do 5000 je celkem hodná , příjemná a svižná , pro město pohodička. Od 6000 se ale stane něco , pro co jí asi všichni mají. Úžasný tah , který nebere konce. Čím jede rychleji , tím lépe sedí. Rám a podvozek optroti XJR 1200 ve všech směrech lepší a stabilnější. Jedinná výtka , dost tvrdé sedlo...Po 150 km už nevím jak sedět , ale nemám zatím biker kalhoty a dost dlouho sem nejezdil :-)
Motorku bych doporučil pro - Určitě pro někoho , kdo už má něco za sebou. Myslím , že si s ní hodně užijou jak sporťáci tak i cesťáci. Potřebný výkon z ní dělá celkem bezpečnej stroj zvláště při předjíždění
Doplňky na motorce - zatím jen tankpad a 12 v adaptér na řídítkách . Do budoucna přibude Gipro , padáky a spodní kryt motoru...pak se uvidí
Recenze
Fejzrovka je nová a doufám , že už se mnou dojede až do důchodu. Takže první kiláky byly v záběhovým rytmu , ale pro mě i přesto úžasný. Asi je to tím , že rodina , děti a povinnosti mě na 15 let hodily trochu jinam než na sedlo motorky . Takže i jízda do záběhových 6000 ve mě zanechala fantastický pocity. Na radu prodejce , že po 300 km jí občas můžu otevřít na chvilku i na 9000 a vymést pavučinu jsem zažil i to , co jí dělá opravdu vyjímečnou. A to tah , který nebere konce ...
Teď po 1200 km a první servisce ve Vrbovce můžu říct , že je to ta nejlepší motorka od Yamahy , na který jsem kdy seděl. Jsem fandou náhačů , takže se supersportama jí nebudu srovnávat , zvláště ne s R1 , ta jezdí jinou ligu
Co se týče jízdních vlastností , tak čím je rychlejší , tím líp sedí. Rám je fakt tuhej , nekroutí se , pérování velmi dobrý. Možná je to s ní složitější při pomalý jízdě v zatáčkách , ale je to o zvyku. Trošičku připadává , ale dá se to dobře korigovat plynem.
Spojka si sedá , musel jsem jí trošku povolit , jinak mašina je motoricky bezvadná .
Těžiště je pěkně dole , dá se z ní krásně vysedávat v zatáčkěch , ale úplný hrany zatím nejedu dokuď nebudou pořádný hadry... Brzdy chodí velmi dobře , zadní mi nepřipadá tak účinná , ale zas tak moc jí nepoužívám
Větrný štítek něco zachytí , když se lehne na nádrž , tak se dá jet celkem rychle , možná někdy časem na delší tůry pořídím ten vyšší.
Celkově zatím jen pozitiva i od mladý , která jezdí hodně se mnou . Dá se s ní jet i hodně konzervativně na pohodičku 80-90 na 5-6ku a taky to "táhne" Jen to sedlo je pěkně tvrdý , anebo moje prdel je rozmazlená , ale při 300 km tůře fakt už ke konci trpím.Nemám zatím pořádný kalhoty , ale podle ohlasů ostatních asi netrpím sám
Ahoj, krásný stroj. V sobotu jsem pořídil litříka v bezvadném stavu. Ještě ho mám na vozíku kvůli přihlášení. Jinak jak píšeš, že připadává pri pomalé jízdě, myslýš, že by pomohl tlumič rízení? A taky mám z něho strach, jak zaburácí je to mazec.
Suuppeerrr 10b
Parádní stroj... ! Před pár dny jsem taky pořídil fázovače a největší spokojenost
Ahoj kolego , moc díky, a přeji skvělou sezonu, za moto 10b+
Sedlo je tvrdý, ale nepohodlný není. Problém jsou rozbitý silnice. Když je pěkná cesta, sedí se na něm dobře. Jinak motorka super, co budu povídat