"Ekšn" domluvená velmi na rychlo a vlastně na poslední chvíli. Jedno odpoledne jsme se bavili(Já a Slávek), že by vůbec nebylo špatné mrknout na testy Repsol Honda týmu, profouknout ušní kanálky a pokusit se udělat pár fotek pověstného Marquezova loktíku, druhý den ráno jsme nahřáli naše "jednohrnky" a frčeli směr Brünn.(Brno ) Příjezd k tribuně jsme si nemohli načasovat lépe , oba "repsoláci" byli na trati a řeknu vám vůbec se s tím nemazali. Až nám z toho naskakovala husí kůže. Po úvodní 1/4 hodince jsme oba konstatovali, že je to k...y rychlý, prostě mazec a vyrazili prozkoumat depo případně jiné zajímavé místo k focení. Depo bohužel průchozí nebylo, ale kaminónky HRC, Repsolu, Brigestone a Öhlinsu byly i tak nepřehlédnutelné. Vedle na parkovišti do konce i kamiony továrního týmu Yamahy , LCR Hondy a týmů z Moto 3, které na příštích závodech v Indianapolis asi nezbytné nebudou. Chtěli jsme si s kolegy za Slovenska udělat pár fotek, ale po chvilce nás z parkoviště vykázali. Kolegovia zo Slovenska se zúčastnili podvečerní motoškoly, na kterou Dani s Marcem zavítali taky a instruktora jim dělal Abája. Nadšení z nich sršelo ještě druhý den , kdy nám to celé barvitě vyprávěli. Z přírodních tribun bylo ve finále otevřené jenom "céčko" což bylo sice fajn, ale dost daleko od trati. Nicméně jsme chvíli zůstali a pokoušeli se "ulovit" loktíky. Z focení se však stala noční můra. První snímky byly rozmazané nebo na nich nebylo vůbec nic. Vzpomněli jsme si na Máru Paulíčka jak popisoval svoje začátky, kde fotil nějaké čmouhy a jen on sám věděl, že se jedná o zadní kolo motorky, která mu ujela ze záběru. Byli jsme na tom úplně stejně, možná ještě hůř a chtěli foťák strčit zpátky do baťohu, ale neustálé zkoušení na konec drobné ovoce přeci jen přineslo i přes naše obě levé ruce a oko z Kašparovy krávy. Chce to fakt trpělivost a slušný trénink. Bez toho to prostě nejde, poněvadž jízdu těch dvou španělských rychlíků bych spíše nazval průletem po zemském povrchu a udržet je v hledáčku je zprvu téměř nemožné. Ale v rámci našich možností se to na konec povedlo jako vlastně celý den. Na zpáteční cestu padla volba opět pro dálnici,jakožto fakt rychleší přesun domů a to hlavně i z časových důvodů a dalších plánů a povinností.No a kousek od Rousínova zacpané oba pruhy a štrajk jak sviňa,na ceduli svítící nápis "zdržení 30.min ale co to je pro naše De-eRka Slávek na mě kývnul že my stát nebudem a mažem si to rovnou středem po čáře mezi auty.Za jedna-dva někdy i za tři ale zas jedna a pořád dokola,někdo se dívá do zrcátek a uhne,někdo ne a leká se našim průletem kolem Adrenalin jak cyp zprava točící se kola návěsů od kamionů u našich ramen,zleva osobáci čumící na dva blázny co se cpou do mezery kde by se snad nikdo nepouštěl Nu co,strach možná byl,místy i dost ale vidina že minem cca 5km kolonu rychleji než pěšky byla silnější a vítězná Celý den pralo do nás slunko o 106 a doma jsme pak náležitě doplnili tekutiny formou několika pivíček bo voda je pro žáby
-
Brno circuit
-
Bez komentáře
-
Öhlins a Brigestone
-
Kolegové ze Slovenska
-
schválně kdo to je :-)
-
Ani nájezd do depa není nejpomalejší
-
Full Gas
-
výjezd na cílovku
-
a nejlépe driftem
-
Marquezův kalup !!!
-
to samé v podání Pedrosy
-
tušili jsme test "nových bačkor"
-
a taky že jo,Pedrosa přední
-
Marquez zadní
-
loktík v podání Daniho
-
a z dálky taky Marqézův
No, jak to pročítám Igore přemýšlím jaké i/y se píše ve slově cyp Pravopisné příručky jazyka českého zarytě mlčí ve Wikislovníku je to 50 na 50 Problém je v tom, že pro plynulejší a ze stran autičkářů ochotnější průjezd kolonou nemáme ani jeden ty správné decibely asi na tom budeme muset zapracovat. Jsme v ČR a tady to bez kraválu hold nikdy nepůjde ať se jedná o cokoli I přesto řadím tento den mezi ty příjemné
P.S. Asi jsem našel praotce kapot BIGa