Suzuki DR 800 Big (1992)

Aktualizováno 2.11.2016

Jižní Čechy - Podzimní výlet

Vloženo: 27.09.2017, Uskutečněno: 22.09.2017, Zhlédnuto: 20x

Celý tento výlet by se dal popsat jako příběh plný očekávání dvou moto-bláznů milující volnost, pěknou přírodu a zajimavé místa.Tato akce nebyla vůbec v plánu, zrodila se doslova těsně před odjezdem který taky nebyl bůh ví jak jistý kvůli počasí a jiným okolnostem v den odjezdu Původně jsme měli dojet až na Šumavu, počasím se měnila trasa i bodu zájmu, hlavně ať nám moc neprší a bude to v pohodě, znělo v naších hlavách Cesta aby se dalo více stihnout začla rovnou dálnicí na Brno, no teda nemít enduro tak jsem pěkně naklepaný jak řízek Ta naše slavná "Hopssa-štráse" je čím dál horší a pěkných úseků abys pohledal.Po nějakém čase se nám ukázal 1.bod a to jaderná elektrárna Dukovany, joj to je ale dílo, těch 8. chladících věží je vidět už z dálky Jelikož večer se blížil a my museli dojet do Slavonic, kde bylo zajištěno luxusní ubytko včetně parkingu pro motorečky.Jeli jsme směr Vranov nad Dyjí a po perfektním povrchu a hodně utažených zatáčkách na kolínko se za jednou vracečkou vyhoupl zámek či hrad nevím, a most plný zámků zamilovaných.Za tmy po ubytování ve Slavonicích se vydáváme na nějaký dlabanec a časně ráno nás vítá mlhavé náměstí se spoustou krásných domečků a památek.Nákup snídaně se změnil poté v údiv, fotím domy, couráme se cestičkami zpět a proti nám cízí chlápek, míjíme se a úsměvně s hlasitým pozdravem dobrého rána zase mizí v ranním oparu, inu jiný kraj a lidé, u nás vím že i lidi co se znají se skoro nezdraví a to je škoda Po kafi a snídani vyrážíme přes rožek Rakouska na Novohradské Hory a ve vrcholcích přes 800m/moř. nacházíme úžasné výhledy a zajimavosti jako třeba 3.tunový mědený zvon. O něco dál pak ještě zajimavou zvoničku v pastvinách s ovcemi a bílými koňmi.Jo byli jako z Jiříkova vidění, doslova jako bájní pohádkoví jednorožci Počasí se mělo kazit a dle přesné předpovědi jsme věděli že pozměníme plány a budem muset otočit a jet domů, tři dny déšť není na vandrování ideální, takže ještě něco málo se zajet dalo tak rovnou do Nové Bystřice.Tam je stále funkční úzkokolejná trať a zachovalá "parní souprava" co pořád jezdí až do Jindřichova Hradce.Štěstí nám přálo a na nádraží nás čekala mašinka i s vagonky těsně před odjezdem pryč.Za mohutného dýmu houkání pískaní se dává do pohybu a ještě chvíli se kocháme okolím a pak Slávek povídá, jedem omrknout jak se valí z kopce lesem, že zná jedno místo.Nebylo to zrovna snadné a přístup spíše naznačoval trialovou vložku a né enduro ale povedlo se Jednalo se o místo kde byl z vlaku údajně vyhozen Jára Cimrman a na jeho počest a památku je tam zastávka i pomníček, pěkné místo ale dost od civilizace.Na odpočinek moc nebyl čas a ve vzduchu už byla cítit voda, cestou do Telče nám začalo lehce pršet, na náměstí kde byl zrovna jarmark si v podloubí navlékáme nepromoky a stáváme se tak pro místní malou atrakcí .Od tama už bohužel za stálého deště až domů, což dělalo nějakých 5.hodin cesty po dálnici.Nebyla to dlouhá adventura ale užili jsme si to parádně.Slávovi patří velký dík za vzornou navigaci, Ktm a Big zaslouží poklonu za vše co zvládli a i přes to vše natočeno 838km tak zas příště co čas a počasí dovolí

Wildaja (44) napsal 05.10.2017 v 19:27

Život stojí za to, aby se o něm přemýšlelo a když už si dáte takovou práci s plány, tak stojí za to, abys o nich i napsal . Působivé fotky , prokládané historií, zajímavostmi a krásnými "body" zájmu .
Jsem ráda, že sny se splnily .

Mann (1525) napsal 01.10.2017 v 20:02

No bodejť, když jsme nazpátek jeli jako v myčce

owenovic (12) napsal 01.10.2017 v 19:47

Klobouček, moc pěkně se to čte , fotky vhodné na kalendář. A výlet jaki vždy povedený. K tomu není co vytknout. Možná jen ty čisté motorky . Pěkně kluci.

Clint. (77) napsal 28.09.2017 v 21:43

moc pěkný výlet

Mann (1525) napsal 28.09.2017 v 21:08

Vytáhli trochu dál paty což o to Jardo my bychom s nadšením "rajzovali" až by se z nás kouřilo hlavně ze mě ale poskládat to časově bývá někdy problém. I tady jsme museli spoustu naplánovaných tras vypustit. Byl to tak trochu boj časem a počasím. Z Telče už spíše Teletubbies na výletě Člověk z pohledu "nemotokáře" vypadá jako kašpar už v momentu kdy do toho nepromoku sápe

-Jandys- (16) napsal 28.09.2017 v 11:16

Elvisi a Hery, taky to nemáme zrovna jednoduché s ježděním a když už nejde čekat a musí se jet.Hold práce a rodina, spíše ta práce a volný čas Stejně se nedalo stihnout vše a proto za nějaký čas, třeba příští rok budem pokračovat

-Jandys- (16) napsal 28.09.2017 v 11:12

Jardo, my sami jsme ze severu Jasné, rádi bychom i k tobě a jednou se tak i stane

SERZO (0) napsal 28.09.2017 v 10:21

Hery22 (20) napsal 28.09.2017 v 10:08

Hezky vikendovy motovylet skoda jen toho pocasi. Ja mam letos snad prvni sezonu, kdy jsem na motorce nikde dal nez okolo komina nebyl a uz mi to chybi, snad to pristi rok napravim

elvis78 (134) napsal 28.09.2017 v 09:42

Pecka, tichá závist . Mě svrběj ruce ale nemůžu, musim házet maltu a jet do zoo. Víkend šichty. Ach jo.
Včera jsem si jen smutně sednul na motorku Příští týden mi to snad vyjdě

Jardas444 (10) napsal 28.09.2017 v 08:13

Moc hezká projížďka s hezkými místy a samozřejmě lokalita "Jižní Čechy" taky. .Telč nádherné náměstí,jinak pohled od toho mostu zamilovaných je na zámek Vranov n/D,také krásné místo.Jinak řečeno,konečně jste se Slávkem vytáhli trochu dál paty .Příště až budete někam vyrážet,tak samozřejmě k nám na Sever a rád vás tady protáhnu

-Jandys- (16) napsal 27.09.2017 v 23:07

Fotky co se nevešly do deníku

• Příprava na Ukrajinu 2018

Vkládám se zpožděním ale hold někdy není na písmenka čas ani chuť (s) Dlouho se plánuje cesta k našim sousedům do Polska ale ta opět nevycházela z různých důvodu všech účastníků(doufám že to ještě výjde).Zatímco já už od

Typ: Údržba
    Vloženo: 09.01.2019
    Uskutečněno: 15.06.2018
  • První Jarní

Dlouhodobě jsem nic neudělal ani nenapsal, letos v zimě měl kromě Vánočni jízdy Bigouš klid.Jindy něco upravuji,zkouším,nebo i jezdím.Zima skončila velmi nezvykle rychle a teploty se přehouply na 16-18c.Tomu se už nedalo

Vloženo: 11.03.2018
    Uskutečněno: 11.03.2018
  • " Valašsko II. "

:-D Nevím jak se mi to stalo ale je to asi tím že mám dvě 800(osmistovky) Prostě deník jsem špatně vložil ale to nevadí aspoň doplním pár písmenek a fotek ;-) Krom toho že jsme dobře pojezdili, tak i se dobře najedli "