PROFIL MOTORKY

Cagiva Elefant 750 (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Springi
Vloženo 11.7.2013
Aktualizováno 25.3.2015
Zobrazeno 3 382x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 01.02.2014, Uskutečněno: 01.02.2014, Stav tachometru: 36050 km, Zhlédnuto: 22x


Nedávno jsem se chtěl projet ale bohužel jsem nenastartoval. Svíčky byly doslova utopené v benzínu. Vinu dávám karburátorům s kterými jsem měl problém už loni. Rozhodl jsem se teda že udělám takovou menší inspekci a generálku. Koupil jsem si ještě jedny náhradní pro případ kdybych něco podělal (laik samouk) ale až jsem je rozebral tak se ukázalo že jsou nepoužitelné . Co už... začal jsem demontovat svoje, vše vypadalo v pořádnu až na pístky sytiče které už měli očividně to nejlepší za sebou. Objednal jsem těsnění a ty pístky a dneska jsem to začal skládat zase dohromady. V pondělí si ještě koupím nové imbusové šrouby abych to mohl celé složit a půjdu ladit hladiny. Jakožto laik jsem měl strach abych něco nepokazil ale ukázalo se že je tam jen pár věcí které se dají "ladit". Jsou tam dva šrouby na bohatost směsi volnoběhu a potom už jen volnoběh (otevření klapek) a šroub na synchronizaci klapek. Jsem z toho teď trochu mimo protože jsem myslel že se tam toho nastavuje víc např. trysky ale jak se ukázalo tak jsem se asi mýlil. Myslíte že za ty utopené svíčky může ten sytič? Mimochodem jsem začal dělat i na "dakar" přední masce (zatím jen z kartonu krabic...)

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pája19 (2) napsal 20.02.2014 v 08:44

Pěknej pucunk, ty karbce to potřebujou. Sou umístěný dost na ráně a schytávaj sajrajt od předního kola dost intenzivně. Jinak ladit se toho dá samozřejmě víc, ale pokud to řidič nepotřebuje a motorka nemá žádný úpravy, tak ladit není potřeba. Kde si sehnal ty pístky sytiče a kolik to stálo? Mám je taky dost vyběhaný, ale kvůli nim se to přeplavit nemůže. Spíš bych se podíval na nastavení hladin v plovákovce a na stav jehlovejch ventilů, který zavíraj plovákovku.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Deflektor dokončen

    Tak jsem ho konečně dodělal. Samozřejmě jsem ho taky hned patřičně otestoval a fouká na mě znatelně méně, čím rychleji jedu tím lépe funguje. (y)

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 02.08.2014
    Uskutečněno: 02.08.2014
    Komentářů: 2x
  • Výroba Deflektoru část 2.

    Tak, dneska jsem se po týdnu opět dostal k motorce tak jsem nelenil. Vyrobil jsem druhou část deflektoru která drží plexi (původně jsem to chtěl nastavitelné i výškově ale na to jsem se vykašlal). Vše pasuje, plexi už má

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 01.08.2014
    Uskutečněno: 01.08.2014
    Komentářů: 1x
  • Výroba plexi nádstavby část 1.

    Jelikož se neúprosně blíží termín dovolené tak jsem se konečně dokopal k tomu si vyrobit deflektor aby mi konečně přestaly lítat mouchy na helmu. Původně jsem zvažoval že si nějaký koupím ale vzhledem k tomu že jsem "dom

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 27.07.2014
    Uskutečněno: 27.07.2014
    Komentářů: 1x


TOPlist