Nedávno jsem se chtěl projet ale bohužel jsem nenastartoval. Svíčky byly doslova utopené v benzínu. Vinu dávám karburátorům s kterými jsem měl problém už loni. Rozhodl jsem se teda že udělám takovou menší inspekci a generálku. Koupil jsem si ještě jedny náhradní pro případ kdybych něco podělal (laik samouk) ale až jsem je rozebral tak se ukázalo že jsou nepoužitelné . Co už... začal jsem demontovat svoje, vše vypadalo v pořádnu až na pístky sytiče které už měli očividně to nejlepší za sebou. Objednal jsem těsnění a ty pístky a dneska jsem to začal skládat zase dohromady. V pondělí si ještě koupím nové imbusové šrouby abych to mohl celé složit a půjdu ladit hladiny. Jakožto laik jsem měl strach abych něco nepokazil ale ukázalo se že je tam jen pár věcí které se dají "ladit". Jsou tam dva šrouby na bohatost směsi volnoběhu a potom už jen volnoběh (otevření klapek) a šroub na synchronizaci klapek. Jsem z toho teď trochu mimo protože jsem myslel že se tam toho nastavuje víc např. trysky ale jak se ukázalo tak jsem se asi mýlil. Myslíte že za ty utopené svíčky může ten sytič? Mimochodem jsem začal dělat i na "dakar" přední masce (zatím jen z kartonu krabic...)
Vlastník | Springi | |
---|---|---|
Vloženo | 11.7.2013 | |
Aktualizováno | 25.3.2015 | |
Zobrazeno | 3 382x |
Pěknej pucunk, ty karbce to potřebujou. Sou umístěný dost na ráně a schytávaj sajrajt od předního kola dost intenzivně. Jinak ladit se toho dá samozřejmě víc, ale pokud to řidič nepotřebuje a motorka nemá žádný úpravy, tak ladit není potřeba. Kde si sehnal ty pístky sytiče a kolik to stálo? Mám je taky dost vyběhaný, ale kvůli nim se to přeplavit nemůže. Spíš bych se podíval na nastavení hladin v plovákovce a na stav jehlovejch ventilů, který zavíraj plovákovku.