Suzuki VL 1500 Intruder (2006)

Vlastník zdenikk
Vloženo 8.5.2013
Aktualizováno 17.12.2013

Monte Negro 2013

Vloženo: 21.08.2013, Uskutečněno: 03.08.2013, Zhlédnuto: 19x

Po dlouhém čekání na to správné datum 3.8.2013 jsme se dočkali.Já a má žena vyrážíme směr Monte Negro.(cesta měla být ve dvou strojích,ale nakonec jedeme sólo)
1.DEN.Vyrážíme z Broum (vesnice za Berounem) směr Mikulov.Tam máme domluvené jediné spaní v penzionu pod platanem.Do Mikulova jedeme za kamarádem.Cesta směr hraniční přejezd Nová Bystřice.Do Mikulova je lepší cesta po Rakouských silnicích.Cesta v pohodě.Ubytování také klaplo a šup za kámošem.Akce se hodně vydařila a návrat taxíkem v pozdních nočních hodinách toho byl jen důkazem.
2.DEN Vyrážíme směr SK a pak na hraniční přejezd do HU směr balaton.Sehnali jsme ubytování v rodinném domku u jedné starší paní.Asi nejslabší místo co se týče ubytování za celou cestu.Ale co za 600kč pro oba se to dalo vydržet.Dali jsme pivko a šli se podívat na tu špinavou louži.Nakonec došlo i na koupání (tedy po 1km chůze ve vodě než přišla hloubka )Večer nějaké to pivko a jídlo a šup do pelechu.(bába nám tam stihla ubytovat ještě spolubydlící)
3.DEN Přejezd zbytku HU a šup do Chorvatska přes hranice u Barcs.Tento kousek Chorvatsko bylo v plánu pouze přejet a zajet rovnou do Bosny a tam se někde ubytovat.Dle plánu rychlý přejezd a na hranicích do Bosny přišel první zádrhel.Před námi mělo auto problém a nechtěl je celník pustit.Koukal jsem jak tahají jeden dokument za druhým a tak jsem předal ženě doklady od motorky,aby mu je rovnou vrazila do ruky.Při příjezdu k okýnku ten nešťastný celník se na nás jen podíval a mávnul rukou,že máme jet.Nechtěl vidět vůbec nic.Po přejdu hranic jsme začali hledat ubytko v městě Doboj.Bohužel jsou tam jen dva hotely a to za 50E a 30E.To bylo na mě trošku moc.Po hodinovém objíždění jsem se rozhodl jet dál.Za dva km jsme narazili na penzio.Chtěli 20E za nás oba.Super ubytování s klima.
4.DEN Ráno jsme zjistili,že nám někde po cestě z hranic zmizel techničák i se zelenou kartou.Tento problém jsme museli okamžitě řešit,protože by nás nepustili z Bosny do Monte Negra.Po pár e-mailech bylo rozhodnuto.Musíme do Sarajeva na konzulát.Tam jsem si vytiskl kopie dokumentů (VTP a zelenou kartu).Na konzulátu nám to ověřili a s těmito provizorními doklady směr Foča k Monte Negru.Na celnici nás pochopitelně odstavili a dělali problémy.Nakonec vše dobře dopadlo a obě strany nás po mírném prudění pustily.Plán byl dojet do Plužine a tam se ubytovat.Cesta byla opravdu krásná a tento přejezd i když né po moc kvalitních cestách (Bosna cca 30km) stál opravdu za to.Krásné kaňony k řece Tara,tunely a jezero stály za to.Ubytování v chatce přímo s přístupem do Pivského jezera za 15E.
5.DEN Ranní koupel v jezeře (zcela sám v 6:30 ) a pak směr pohoří Durmitor.Nejkrásnější místo naší cesty.Opravdu nádherné scenérie atd.Zde byla mírná chyba,že jsme nezůstali déle.Po projetí Durmitoru jsme vyrazili směr moře a to do města Ulcinj.V Ulcinj není problém sehnat ubytko.Všude jsou naháněči s ubytováním okolo 10E.Nás odchytil starší pán a zavezl ke svému penzionu.Ubytování s klima vše ok.Bohužel město je hodně koncipované pro turisty což nám vůbec nevyhovuje.Pláže se slunečníky,že člověk nedohlédl ani na konec.Nakonec ze znechucení nedošlo ani na koupel v moři.
6.DEN Odjezd někam hledat malou vesničku s malou pláží.Nakonec zakotvení v malé vesničce s názvem Bigovo.Malá pláž a došlo i na koupání.Ubytování v penzionu za 15E.Pěkné místo a tak rovnou ubytování na dva dny.
7.DEN Pouze na lehko bez bagáže na výlet do Kotoru a na kotorský hrad.Hned po ránu bez turistů krásný zážitek.Pak průjezd Lovčenským národním parkem zakončený návštěvou mausolea.
8.DEN Odjezd z Monte Negra směr Chorvatsko.V Kotoru využívá přívozu a jedeme směr hranice.Přejezd do Chorvatska bez potíží.Nechtějí naštěstí vidět zelenou kartu.Předjeli jsme asi 3km frontu aut čekajících na clo. Vzhledem k absenci dokladů bylo rozhodnuto,že se musíme vyhnout Bosenským hranicím a tak jsme jeli na ostrov Pelješac.Z tohoto ostrova se následující den přeplavíme opět trajektem do Chorvatska a tím se vyhneme Bosně.Našli jsem ubytko ve městě Orebič.Penzion ok 14E.
9.DEN plavba trajektem cca 1 hodinu.Po připlutí jsme se rozhodli,že nebudeme pokračovat po jadranské magistrále vzhledem k její plnosti a zamířili jsme do vnitrozemí.Byl vybrán cíl Peručkovo Jezero.Po prohídce už byl jen jeden cíl a to najít ubytování ve městě Knin.Podařilo se po večeři a nějakém tom pivko na kutě.
10.DEN Směr Plitvická jezera.Zde jsem byl zcela v šoku z množství lidí,kteří se tam pohybují a zkoušíme se dostat k jezerům z druhé strany.Po hodinovém průjezdu po lesních cestách se nám to nepodaří a tak znechuceni z populace odjíždíme.Ubytování ve městečku Slunj.
11.DEN přejezd do Julských alp do Slovinska.Zastávka u jezera u městečka Lokve.Ubytování v Julských alpách v městečku Most na Soči.Bohužel bylo hodně pozdě a tak ubytko za 25E.Bylo to i se snídaní a večer byly ochotni nám dát i večeři a pivko,tak to nakonec šlo.
12 DEN ráno nepotěšil pohled z okna.Slejvák.Bohužel Julské alpy nám ukázaly odvrácenou tvář.Byl to první deštivý den na celé dovolené.Přišli na řadu nemoky.Tento den byl plán projet Alpy a už pouze transit přes Rakousko na ubytko do Třeboně.Tím,že pršelo se vše malinko protáhlo a do Rakouska byl přejez až ve 14:30 odpoledne.Po dálnici na Salzburg a Linz šup do naší vlasti.Bohužel ubytko kde už to známe bylo plné a v Třeboni v 22:00 už také nešlo nic sehnat.Bylo pouze 11 stupňů a tak nezbývalo než jet směr Praha a čekat,že trefíme na nějaký motel.Podařilo se a po 750km ve 24:00 hotel Elnet u Tábora.
13 DEN Po snídani vyrážíme směr Sedlčany,Příbram,Zdice a Broumy.
Dovolená to byla parádní.Obdiv patří mé ženě,která to vše vydržela a dokonce se těší na další dovolenou v sedle.(něco říkala o Palermu)
Ujeto celkem cca 3700km.
Pokud někdo bude chtít nějaký kontakt tak klidně napište.
Jesti někdo bude chtít vidět více fotek,tak se klidně také ozvěte.Pošlu odkaz.