PROFIL MOTORKY

BMW C 650 GT (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mira-KT
Vloženo 11.3.2013
Aktualizováno 19.2.2014
Zobrazeno 7 157x
HODNOCENÍ PROFILU OD 28 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9


Vloženo: 26.03.2013, Uskutečněno: 26.03.2013, Stav tachometru: 290 km, Zhlédnuto: 28x


Vzhledem k výbavě samotné motorky nebude třeba moc úprav k dokonalosti, ale jsou věci bez kterých si stroj nedokážu představit. Jelikož užíváme s batůžkem Nolan BT N - COM tak potřebuji pod sedlem zdroj, abych mohl mít možnost třeba při obědě bezpečně nabíjet zmíněnou komunikaci. Další prvek bez kterého pod 10°C nevyjedu je luxusní vyhřívání vložek bot o Gergingu a i tam je třeba mít speciální připojení. Vše už mám doděláno přesně jak je vidět na fotkách. Vodě odolná pojistkové pouzdro, zásuvky supersiel, bužírka a průchodky. Vše je myslím uděláno tak, abych se nemusel stydět, když by někdy musel sahat na stroj někdo jiný než já.

Jinak pod sedlem je neuvěřitelně místa, jen spodní přilba se musí dávat jak je na fotce a ne jak uvádí nepochopitelně některé zdroje. To pak nikdy sedlo nedovřete a mnoho lidí se diví a domnívá, že prostor pod sedlem je jen na nějaké dvě menší přilby, což není pravda. Jen mají své místo.

Každý plast má na druhé straně propracované polstrování, které se u konkurenčních strojů nevidí, což je jedna z mnoho věcí, když se někdo táže "proč je GT tak drahé" Na rozebrání mi stačily dva rozměry Torxů.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
quick (2) napsal 27.03.2013 v 07:38

Nevšiml jsem si

Mira-KT (4) napsal 27.03.2013 v 07:28

Zdravim Mirdo. Možná to s fotek neni patrné, ale ty malé zeléné silikonové manžetky tam mám. Někdo je tam dává špatně a tak koukají ty kousky s menším průměrem ven. Jediné co tam nepoužívám je ta velká společná manžeta kolem všech kabelů. Ale díky za informaci, neboť je spousta věcí co člověk nezná a rád si nechám poradit.

quick (2) napsal 26.03.2013 v 19:28

Míro k tomu konektoru Superseal se dělají ještě silikonové průchodky na jednotlivé kabely, určitě bych je tam dal, takhle do konektoru půjde vlhkost. Mají je třeba tady: //www.ges.cz/cz/srs-1-5-seal1-GES06614959.html


Nejnovější záznamy v deníku
  • Boční kufry

    Boční kufry jsem pořídil GIVI E 41N KEYLESS po velmi dobrých předchozích zkušenostech na B 650, kde byla ale motorka zhruba o více než 100mm "štíhlejší". Cena kufrů 6.200kč.

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 28.05.2013
    Uskutečněno: 28.05.2013
    Tachometr: 5600km
    Komentářů: 2x
  • Držáky bočních kufrů

    Jeden z mála maxiskútru, kde si člověk může dovolit koupit tovární držáky bočních kufrů. Cena od GIVI byla 3.690kč. Držáky plánuji nasazovat jen pro případ dovolené nebo delšího výletu, neboť skútr už tak má sám dost úlo

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 27.05.2013
    Uskutečněno: 27.05.2013
    Tachometr: 5600km
    Komentářů: 4x
  • Vyšší plexi a boční deflektory

    Vždy jsem na motorkách měl rád maximální pohodlí a ochranu proti větru a tak jsem pořizoval vyšší plexiskla. Zde Givi prodává společně se sklem i boční deflektory, které jsou velmi praktické. Sklo nikterak opticky neskre

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 25.05.2013
    Uskutečněno: 25.05.2013
    Tachometr: 5600km
    Komentářů: 4x


TOPlist