Cagiva Elefant 750 (1994)

Vlastník Hery22
Vloženo 6.1.2013
Aktualizováno 19.4.2024

Vloženo: 29.10.2013, Uskutečněno: 29.10.2013, Zhlédnuto: 2x

Už jsem si myslel, že letos na SK nepojedu, ale počasí se zatím docela drží a tak jsem se tam dneska ráno opět vyjel projet.
Takže letos na SK po páté, z toho po čtvrté na motorce (jednou vlakem do Liptovského Mikuláše a pak výšlap na Chopok)
Dnešním cílem byla obec Lietava, kde je jedna z nejkrásnějších zřícenin hradu na Slovensku.
Vyjel jsem z domu před devátou hodinou a jel jsem do Ostravy, kde jsem si objednal padací rám na slona, Pak jsem jel přes Brušperk do Janáčkových Hukvald a dál na Frenštát a Rožnov pod Radhoštěm. Dál cesta vedla přes Horní Bečvu na Makov, Bytču a Žilinu, kde jsem trochu zabloudil. Jakmile jsem se z Žiliny vymotal, tak jsem se se vydal směr Rajecké Teplice. U odbočky na Lietavu mě zaujal lanovkový dopravník místní cementárny. V Lietavě jsem si udělal foto zříceniny a vydal se na cestu zpět. To jsem jel na Kysucké Nové město, Čadcu a pak přes vesnici Olešná, kde cesta byla v horším stavu (kdybych neměl enduro, tak se asi raději vrátím na hlavní tah ) na Klokočov. Pak už jsem jel přes Staré Hamry okolo vodní nádrže Šance, přes Ostravici, Frýdek Místek, Ostravu domů.
Cesta byla celkem dobrá, provoz moc velký nebyl, počasí bylo chladnější, hlavně po cestě zpátky, ale jsem s výletem spokojen. Ale asi nepochopím, proč silničáři musí ve velkém spravovat zrovna před zimou
Najeto cca 300km

Hery22 (20) napsal 01.11.2013 v 14:01

jo, to uz jsem byl zpatky, tak abych stihl zenu, nez dojde domu za dopoledne se da stihnout hodne, treba ta orava a to bylo pres 400km Igor mi uz neco rikal, pocitejte se mnou

Mann (1532) napsal 01.11.2013 v 12:58

Počkej, počkej, počkej potkal jsem tě mezi 13-14.00 hod. to už si jel asi domů. To jsi stihnul za 5 hod. natočit 300 km? Lítáš na tom jak čert To tě budem muset s Igorem malinko přibrzdit
Á už máme něco v plánu

Hery22 (20) napsal 31.10.2013 v 20:27

letos už asi bohužel poslední taková projížďka
ale tuto sezonu jsem měl jen takovou testovací, takže bylo více kratších výletů takže příští rok se pojede už někam dál a na víc dní , už aby tu bylo zase jaro

-Jandys- (16) napsal 31.10.2013 v 20:18

Ty jsi ale rychlo cestovatel A počásko ti vyšlo nic se nepodělalo a to je jen dobře.Nějaké díry a výtluky na cestě?Co to je pro enduro tvého typu,jen se to zhoupne a nic se neděje

Hery22 (20) napsal 29.10.2013 v 16:07

Tak zas až tak dramatické to nebylo, s tím točením jsem to nemyslel zas tak vážně a horší cesty už jsem taky jel , ale autem bych tam denně jezdit nechtěl a na gsxr bych tam nadával
Určitě si tam jednou nahoru zajdu až bude víc času, ale teď raději ještě využívám počasí a jezdím dokud to jen jde
ps: raději tam dodám smajlíka, aby se pochopilo, že to beru s nadhledem

fidlimydli (321) napsal 29.10.2013 v 15:30

Olešná - Klokočov jsem letos jel a nic tak mimořádného, aby mne vůbec napadlo točit jsem tam neviděl. Sem tam díra, sem tam vydrolený povrch, ale to je vše. Jinak Lietavský hrad je opravdu pěkný, někdy si zajdi i nahoru, je to druhá největší zřícenina v SK.

• Chvíle dopoledního volna

Měl jsem dopoledne volno, děti s babičkou a dědou, manželka mi zabavila skútr, jela na něm do práce, a tak mi nezbylo nic jiného, než se jet projet na slonovi :-D Projel jsem se jen tak u nás po Prajzské, s tím, že js

Vloženo: 03.08.2022
    Uskutečněno: 03.08.2022
  • Kontrola chalupy

Po delší době jsem vytáhl nejen slona z garáže, ale i ženu na motorku, pár let nejela (děti, práce...) Jako záminku na projížďku jsme si dali zkontrolovat, jak nám postupujou dělníci se střechou na naší chalupě. Trasu pr

Vloženo: 11.09.2021
    Uskutečněno: 11.09.2021
  • Slovensko, Ukrajina

přidám pár fotek z mé letošní cesty na Ukrajinu, které fotil kolega, než jsme se v Mukačevu rozdělili a každý jsme si pak jeli svou cestu, já dál do Zakarpatské Ukrajiny a oni zpět na SK