Cagiva Elefant 750 (1994)

Vlastník Hery22
Vloženo 6.1.2013
Aktualizováno 19.4.2024

Vloženo: 21.10.2013, Uskutečněno: 21.10.2013, Zhlédnuto: 5x

Dlouho jsem se nikam neprojel a tak jsem si říkal, že je čas někam ještě vyrazit, dokud to jde.
Věděl jsem už včera že dnes (v pondělí) budu mít ráno čas, počasí mělo být ideální a tak jsem plánoval kam bych si mohl zajet, abych stihl být ve 14h doma. Už dlouho jsem se chtěl zajet podívat na Slovensko na Oravu, na hrad a přehradu a tak jsem si dal brzo budíček, abych to do oběda všechno stihl.
Vstával jsem už v 6:45 (na mé poměry brzdo, teda když mám volno) a vyjel okolo půl osmé. Cestu do Ostravy a dálniční přesun do Frýdku nebudu popisovat, celkem nuda. Teda vlastně nuda ani ne, byl velký provoz jak lidi jezdili do práce, takže hodně otravného kličkování mezi auty. Velký provoz byl i na Ostravici, ale dál už to celkem šlo. Jel jsem na hraniční přechod Bumbálka, protože jsem se chtěl podívat na památník partyzánu u Trojačky. Pak jsem jel přes Makov do Žiliny. V horách byla docela zima a cesta už od Šance byla vlhká a tak jsem jel raději opatrně, vím, jak se na tom dá lehce uklouznout, už jsem jednu nehodu na podzim měl. Před Žilinou jsem jel zase v mlze. V Žilině u Kii mi tachometr ukázal číslovku 60.000km . Pak jsem jel na Terchovou a to už se jelo parádně, provoz malý a počasí parádní (jasně, chladno trochu bylo, ale mlha zmizela a slunko vylezlo). V Terchové jsem si vyfotil místního hrdinu, sochu Juraje Jánošíka. Pak už jsem jel na Oravský Podzámok, kde jsem si vyfotil hrad a poté jsem jel přes Tvrdošín okolo Oravské přehrady. Dál jsem jel po cestě přes Námestovo, pak přes nekonečně dlouhou vesnici Oravská Polhora do Polska. Tam na mě v první vesnici Korbielov chtěl spáchat sebevražedný atentát nějaký pes, běžel přímo proti mě a štěkal jak o život, ani nevím, jak jsem se mu dokázal vyhnout. No jo no, pošastaný polák . Po tomto nezdařeném atentátu na mě jsem úspěšně dojel do Zywiece, kde jsem se podíval na náměstí a pak na přehradu. Pak už jsem jel v horách do Wisly, kde jsem si vyfotil skokanský můstek Adama Malyše, do Ustroňe, pak do Těšína, Havířova, Ostravy a domů do Dolního Benešova.
Vše je foceno mobilem, takže jsou fotky horší kvality
Byl to vydařený podzimní, pravděpodobně poslední letošní výlet do zahraničí.
Ujeto 407km

-Jandys- (16) napsal 22.10.2013 v 13:37

Paráda,napíšu to tak ať to přečteš "CHARAŠO MALAĎEC" Fotky máš i tak pěkné a vystihl si i pěkné momentky nebo souhru mraků a slunce a že mobilem,no a co,já tak fotím běžně a není zrovna "in" hlavně že ji čím Jen tak dál Vláďo

• Chvíle dopoledního volna

Měl jsem dopoledne volno, děti s babičkou a dědou, manželka mi zabavila skútr, jela na něm do práce, a tak mi nezbylo nic jiného, než se jet projet na slonovi :-D Projel jsem se jen tak u nás po Prajzské, s tím, že js

Vloženo: 03.08.2022
    Uskutečněno: 03.08.2022
  • Kontrola chalupy

Po delší době jsem vytáhl nejen slona z garáže, ale i ženu na motorku, pár let nejela (děti, práce...) Jako záminku na projížďku jsme si dali zkontrolovat, jak nám postupujou dělníci se střechou na naší chalupě. Trasu pr

Vloženo: 11.09.2021
    Uskutečněno: 11.09.2021
  • Slovensko, Ukrajina

přidám pár fotek z mé letošní cesty na Ukrajinu, které fotil kolega, než jsme se v Mukačevu rozdělili a každý jsme si pak jeli svou cestu, já dál do Zakarpatské Ukrajiny a oni zpět na SK