Černá raketa a krásná jízda. Naprostá spokojenost a radost.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1100 GS: důvod neuveden
První dojmy - Že jí nikdy nedostanu na hlavní stojan. První jízda se stala srdcovkou a zůstalo to do dneška. Vlastně je to každou jízdou silnější. Časem jsem zjistil jak na ní. Jízdu si užívám.
Motorku bych doporučil pro - Asi pro toho kdo ocení kovářské zpracování železa.
Doplňky na motorce - Mám jí překopanou na max.super moto od Wunderlichu. Hefty hřejou. S Garmin zuno 660 se nestrácím.
Recenze
První svezení je dost neohrabané ale domu dojedem na pohodu.
GS mám upravené od Wunderlichu a je naprosto parádní. Kola18" jsou z R 1150R. ABS jsem nechtěl ale dneska jsem za něj vděčnej už mi nejednou pomohlo. Sedlo je snížené a stupačky posunuté nahoru pro lepší náklon ve vynglech. Koleno ale nedávám. Mlhovky se hodí a výhřev heftů taky kort na podzim jsou fajn .Kdo to nezná ať neremcá. Až se poser.. zaplatí to, já vím.
Nic nového to nebude. Ta váha je opravdu po rozjezu poloviční. Kde jí ale na tutáč poznáš bude při parkování, takové to kousek SEM a TAM. Už při příjezdu rekognoskuju terén na parkování páč parkovat z kopce předkem znamená dřinu při odjezdu. Když tam samozřejmě nic není jede se vpřed.chp.. Po natankování 32l se jede jinak než na rezervu. Taková váha a tak nahoře posune těžiště jinam.
Jízda je na GS hladká nemusíš koukat po každé díře nebo nerovnosti na silnici podvozek to filtruje. Krom kráterů. Řízení nemá chybu. Vybrace a otřes bere Telever a vydle. Na ostrých zlomech poskočí zadek ale to je věcí nastavení. Posez je pohodlnej a vzpřímenej.Spotřeba cca 5.5l a to tahám dost vysoko. Může za ta "mottard" překopávka. Výhoda je že díky tomu nejela nikdy terén.
Nic méně na novou sezonu kupuju dráty a gumy. Foto dodám ihned po přerodu.
Podzim 2014 přezouvám na drapáky a ejhle motorka na silnici ještě víc zjemní přejezd ostrých hran ve výtluku a jde cítit že ta guma tam je. Na silničních to víc drncá. Do zatáček jezdím obesraně a čekám od špuntů nějakou levárnu ale nic se neděje.Jenom cítim jak v náklonu přechází adherze na jinou (venkovní) řadu špuntů. Tak na té první vyjížce prozatím odkládám terén a jedu asfalt. Jsem tak nadčenej jakou kudlu to dává. Takové hezké jemné poklouznutí na poslední řadu špalků (jsou dvojité) a pak náklon jak na těch silničních. Úžasnééé říkám si u kafe. Louky,lesní cesty a pole to už je jiné kafe než tenkrát.
Užasně popsaná ... už se na tu budoucí mou moc těším...
U mě za 10 b. Krásná
Jen sednout a ject ,-).
Zajímavá úprava!!! Dráty k ní máš taky??
krásná a veliká