PROFIL MOTORKY

Suzuki AN 400 Burgman (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Mira-KT
Vloženo 7.12.2012
Aktualizováno 7.12.2012
Zobrazeno 1 073x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Můj první stroj, kterej nebyl nikým jetej a já si mohl udělat tu velkou radast a odvézt si jej ze salonu začátkem roku 2005.

Více fotografii

Motorka koupena od Suzuki Liberec

Výška jezdce: 166 cm

První dojmy - Neměl jsem v té době moc možností srovnávat jako dnes, když už jsem projel docela dost strojů, ale na danou třídu je Burák každopádně na špici co do pohodlí obou jezdců, ochrany proti větru, úložného prostoru a v neposlední řadě i docela zajímavou spotřebou, včetně celkových provozních nákladů.

Doplňky na motorce - Kufr Givi N 46 s brzdovým a koncovým světlem v barvě stroje, chromovou zahrádkou se stožárem na vlajku, podsvícení předních směrovek, elektromagnetický odskok sedla při zaplém klíčku, vyhřívané rukojeti, chod motoru i na bočním stojánku při zatažené ruční brzdě,boční brašny Givi.
Všecny moje úpravy, včetně podrobné fotodokumentace lze snadno dohledat na stránkách skutrmoto.CZ

Recenze

Burgman byl první stroj, kterej mi dovezl do několika zemí Evropy , Alp a poprvé mi dovolil navštivit moře s moji přítelkyní. Jeho pohodlí a nízké náklady na provoz bych viděl jako idální kompromis pro lidi, co chtějí něco praktické, pěkné za rozumné peníze i třeba nové. Pro mě je to jednička, když bych měl někomu radit, kdo chce motorku k dennímu užívání, co dokáže jezdit od 3,2 až po 4 l/100km což je strop pro dva lidi s naloženou motorkou a velmi svižnou jízdou. Celkově i ceny pneu jsou na polovině o proti velkému B 650 a to nemluvim o jiných věcech co stojí u ostatních maxíků. Jedinej vážnej konkurentje je Majesty 400 a SW 400, kde už asi rozhodne jen subjektivní pocit majitele. Ostatní stroje jsou dle mého názoru o třídu a více mimo hru v dané kategorii. Jedinej nedostatek dá li se to tak nazvat, neboť vychází z koncepce rámu (vidle pouze ve spodní brejli a letmo uchycené zadní kolo s motorem, který tvoří kyvnou vidlici) je vlnící se podvozek, což je věc na kterou si člověk zvykne a pozná až při přesednutí z jiné dospělé motorky. Osobně mi to ale vůbec nevadilo, protože B 400 sice upaluje hnedle 160km/h, ale jeho předurčení není závodit, čímž netvrdím, že si nelze jízdu užít i ve "sportovnějším" duchu. S motorkou jsem najel za čtyři roky 55tis km na, které moc rád vzpomínám.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist