Koupil jsem ji z itálie totálně rozebranou, vypadala jak lego
První dojmy - Když jsem ji dal dohromady, tak ta potvora nechtěla chytit tak prvotní zklamání, podtejkal mi ventil plováku a přechlastávala se tak, že se mi benzin dostal až do oleje. Ale poté co jsem závadu odstranil, no co říci můj první supersport s docela dobrym výkonem a to mi bylo 19 let
Motorku bych doporučil pro - Dneska, pro mladíky či mladice co se potřebujou vyjezdit a nemaj moc peněz. Protože je to sice stará ale furt dobrá motorka.
Recenze
V 19 co jsem prodal XJ jsem koupil svůj první supersport FZR 600 r, hele na tomhle stroji jsem pořád jen zkoušel rychlostní limity (víc jak 240 ale nedala), furt jem byl na letišti v Hradčanech a z někym sprintoval, nebo závodil kdo dál a rychleji dojede po zadnim, vzhledem k tomu, že jsem s touhe strojovnou absolvoval první STREETFIGHTERDAY V ČR, tak jsem chtěl jezdit aspoň jako Hanzlík (budiš mu dobře v motorkářském nebi) No ona cesta do Mimoně, taky nebyla k zahození, tady jsem zase hledal limity náklonů, kam až jsem schopen zajít a neposrat se nebo nerosekat se. A šlo to, musím říct, že FZR pro mne byla velká učitelka a moc jsem si to s ní užíval i když v pulce sezony mi už připadala jako čajovina a nějak se mi zdálo že vůbec nejede. Jo ve dvaceti i je člověk takovej bez mozku a strach nebyl tehdá můj kámoš. Bylo to fakt super, ale postupně jsem zhišťoval, že supersport není moje krevní skupina tak jsem se zase rozhodoval co dál. Motorka jela držela a málo žrala, zase jeden z nenáročných strojů.
Krasavice, měl jsem úplně stejnou, skvělá a spolehlivá motorka, rád na ní vzpomínám 10b. dát musím