PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX7R (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník O.X.H.
Vloženo 4.11.2012
Aktualizováno 4.10.2014
Zobrazeno 4 723x
HODNOCENÍ PROFILU OD 38 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Částečná GO motoru (část 1)

Vloženo: 15.09.2014, Uskutečněno: 01.09.2014, Stav tachometru: 47210 km, Zhlédnuto: 6x


První týden v dubnu jsem byl nucen mašinu odstavit u kamaráda v dílně s tím, že motorka ve vyšších rychlostech začala krapet víc vibrovat, a to tak, že i plexi začalo kolem lemu trochu praskat. Podezřívaný byl spojkový koš a tlaky ve válcích. Tlaky se potvrdily, místo 10 to bylo 8, 3, 5 a 5. Záhadou dodnes je, že to jelo úplně normálně. Takže hlava šla dolů a vezla se k Hradci Královému k nějakému echt maníkovi, co asi vážně umí. Nutno podotknout, že hlava byla hotová snad do 2 týdnů, což bylo celkem milé překvapení. Tomu, co hlavu dělal, jen smeknout. Ve finále se hlava srovnala, zabrousily sedla a ventily. Další překvapení čekalo ve víku hlavy - malá vodící lišta nikde. Po rozborce motoru byla rozemletá a nasátá v sítku sacího koše olejovýho čerpadla. Díky její absenci mi rozvoďák částečně ubrousil dva úchyty, na nichž lišta drží. Už jsem se viděl, že budu muset shánět nové víko, ale naštěstí po objednání nové lišty z parts depotu (spolu s novým rozvoďákem, dvěma vodícíma lištama, napínákem rozvoďáku a dvěma O kroužky) i na těch ubroušenených úchytech drží celkem pevně. Pro jistotu se ale ještě zakápla dvousložkovým vysokopevnostním lepidlem od Pattexu. Téměř kompletní těsnění na celý motor mi poskytl za drobnou úplatu kamarád, který má snad všechno (Stevee, danke chon). Mezitím, co se čekalo na hlavu, se kuchnul zbytek motoru. Už jsem si myslel, že mě nic nepřekvapí. Když jsem si četl zprávu, ať se na něco přijedu podívat, tušil jsem, že mě asi nečeká žádná zlatá cihla v motoru a písty z platiny. Ve válcích vrypy, písty, kde se dotýkaly válce, se musely lehce na hranách zabrousit a rovnou se i vyčistily. O ojničních šálách a šálách klikovky bych radši ani nemluvil - místy vydřené. Původní domněnku, že motor, jenž má natočených 47 tisíc, buď někdo brutálně zanedbával, nebo že jej tak dvakrát stočil, po rozborce nahradil jiný fakt, a to že inteligent, jistojistě kutil domácí, který motor rozebíral a následně skládal, zalepil silikonem i odtokové kanálky na klice.
No, a když byla žába rozebraná, tak se udělalo ložisko v krku, u něhož jsem měl podezření, že mělo vakl (nakonec OK), ložiska v kolech a komplet vidle, aj s futrama. Vidle se snad ani rozebírat neměly, páč že jsou kopnuté, a moc dobře nepracují, mě moc nepotěšilo. Když se motor vyčistil a všechno poskládalo, seřídily se ventily, karburátory, znovu udělala synchonizace a pro klid v duši se přeměřily tlaky, které byly všude 1O, což je oproti původním 8, 3, 5 a 5
jiné kafe. Celá tahle sranda mě i s prací, materiálem a novým olejem vyšla na 27 ticíc, a to mě bude, až finance dovolí, bude stát odhadem dalších 40, neb se budou muset vyhonovat válce, vyměnit šály, znovu přetěsnit motor, když bude
kuchnutej, koupit nové olejové čerpadlo, koupit nové kluzáky (zlaté za 12.700 Kč) do vidlí i s futrama a bůhví, co ještě.
Ale co, sedma už u mě zůstane.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
meerecheck (0) napsal 16.09.2014 v 17:14

Ty kravo, to je na knizni vydani

DejvGSR (52) napsal 15.09.2014 v 19:25

Veký nadšenec. Ať se práce daří.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Havárie

    28. září ve 3 hodiny jsem nad Dubí směrem na Cínovec boural. Podklouzlo mi v zatáčce zadní kolo a moto skončila v německém autobusu, kde následně shořela. Já si udělal výlet do svodidel a následně do ústecké Masarykovy n

    Typ: Havárie
    Vloženo: 04.10.2014
    Uskutečněno: 04.10.2014
    Tachometr: 48400km
    Komentářů: 12x
  • Nová baterie

    Stará baterka, která už byla třikrát kody a navíc posledních 6 měsíců jen ležela na ponku, to měla samozřejmě spočítané. Tudíž pořízena nová, 8 Ah nahrazeno 9 Ah. :-DD

    Typ: Údržba
    Vloženo: 18.09.2014
    Uskutečněno: 18.09.2014
    Tachometr: 47718km
  • Vidlice

    Sice vidle ještě netekly, ale byly zapotřebí vyměnit futra. Objednávat něco z parts depotu je docela dobrozdružství, jelikož se na futra čekalo přes měsíc. Po rozborce velké překvapení - vidlice mírně ohnuté, tudíž fčnos

    Typ: Oprava
    Vloženo: 15.09.2014
    Uskutečněno: 14.09.2014
    Tachometr: 47210km


TOPlist