Po dlouhém pátrání jsem nakonec přišel na to, že nejlépe sluší Multistradě chrániče z KTM SM-T.
Po malém zkrácení závažíčka v říditku sedly velice dobře.
Přestože na netu se dočtete, že sedí pouze na hliníková řídítka modelu S, dá se to krásně připevnit i na normální.
KTM má přímo v nabídce i redukce z 28mm na 22mm řídítka a jelikož se většinou nevyužijí, válí se někde na dílně.
Takže v KTM Banská Bystrica mi je věnovali k blastrům, já všechno vyzkoušel, sedlo a jako bonus to stálo třetinu co originální chrániče Ducati.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Překvapilo mě, jak je řetězovka na Multistradu drahá. Důvodem je zadní rozeta, resp. unašeč. Originální rozeta stojí přes 5000,- Kč, klasická náhrada vyjde na 900,-, ale je nutné koupit jejich vlastní unašeč za 2100,- Kč
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 13.10.2014 |
Uskutečněno:
| 01.02.2015 |
Tachometr:
| 27600km |
Komentářů:
| 1x |
-
Vzhledem k plánovanému Rumunsku a nějakým šotolinám dávám na světlo pro jistotu 3mm akrylový plast. Objednaný přes ebay, velmi dobře tvarovaný na světlo. Přichycený 3M "suchým zipem". Takže je možné kdykoliv sundat, nand
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 16.08.2014 |
Uskutečněno:
| 16.08.2014 |
Tachometr:
| 23600km |
-
Tak jsem vyměnil originální desky Brembo za Brembo ve směsi SC s cílem vylepšit brzdný účinek a také si lépe užít okruhových jízd. Zároveň vyměněna brzdová kapalina za MOTUL RBF600 Factory Line s bodem varu 312°C.
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 23.07.2014 |
Uskutečněno:
| 15.07.2014 |
Tachometr:
| 23200km |