Překvapilo mě, jak je řetězovka na Multistradu drahá. Důvodem je zadní rozeta, resp. unašeč. Originální rozeta stojí přes 5000,- Kč, klasická náhrada vyjde na 900,-, ale je nutné koupit jejich vlastní unašeč za 2100,- Kč. Nakonec jsem zvolil variantu Supersprox Stealth (2800,- Kč), což je rozeta kombinovaná z leteckého duralu (střed) a oceli (ozubený věnec). Takže je lehčí, ale zůstává vysoce odolná. Navíc je možné použít originální unašeč. Rozetu dávám o zub větší. Řetěz nejvyšší kvality RK525GXW. Sakum prdum řetězovka bratru za 8000,- Kč.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Vzhledem k plánovanému Rumunsku a nějakým šotolinám dávám na světlo pro jistotu 3mm akrylový plast. Objednaný přes ebay, velmi dobře tvarovaný na světlo. Přichycený 3M "suchým zipem". Takže je možné kdykoliv sundat, nand
Typ:
| Montáž doplňku |
Vloženo:
| 16.08.2014 |
Uskutečněno:
| 16.08.2014 |
Tachometr:
| 23600km |
-
Tak jsem vyměnil originální desky Brembo za Brembo ve směsi SC s cílem vylepšit brzdný účinek a také si lépe užít okruhových jízd. Zároveň vyměněna brzdová kapalina za MOTUL RBF600 Factory Line s bodem varu 312°C.
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 23.07.2014 |
Uskutečněno:
| 15.07.2014 |
Tachometr:
| 23200km |
-
Přezuto na Pirelli Angel GT.
Typ:
| Údržba |
Vloženo:
| 24.06.2014 |
Uskutečněno:
| 26.02.2014 |
Tachometr:
| 20500km |