Triumph Tiger 800 XR (2012)

Vlastník Radek_S
Vloženo 5.5.2012
Aktualizováno 28.7.2016

Vloženo: 09.04.2017, Uskutečněno: 24.06.2016, Stav tachometru: 30500 km, Zhlédnuto: 10x

druhá část (první zde).
Spíme v kempu kousek od Ajaccia. Ráno opět hic, v Ajacciu parkujeme na chodníku a jdeme na prohlídku a na trhy. Odpoledne, asi 30km pod Ajacciem se obě naše skupiny spojují a zase pojedeme společně. Nejdříve se ale koupeme v moři, pláž jak v Karibiku. I když…., za rohem hned u vody leží stádo krav. Večer kempujeme před Bonifaciem a ještě jedeme do města, které je krásně osvětlené. Procházíme se po úzkých uličkách plných lidí a lákadel v podobě restaurací s místními specialitami. Další den míříme k jezeru Lac de L'Ospedale a na Col de Bavella. Pod vrcholem svačíme v lese, kde nás přepadla dvě prasata. Popojedeme jen kousek a někteří z nás jdou pěšky na Cascades du Polischellu, ostatní se koupou hned u silnice v řece. Kousek za Ghisonacciou nocujeme v pěkném kempu. Další den projíždíme opět hornatým vnitrozemím, abychom skončili v kempu před Bastií. Poslední noc na ostrově. Po snídani poslední koupání v moři, před polednem jedeme do přístavu a plujeme zpět na pevninu. Moc dobře mně na trajektu nebylo. Uvnitř zima, na palubě hic a trochu se to houpalo. V Pise se definitivně dělíme na dvě skupiny. Je totiž pozdě večer a odmítám návrh nocovat někde v polích, jdeme s kolegou tedy do kempu. Po příjemné noci míříme k Lago di Garda, kde máme asi 20km před jezerem objednané ubytování s bazénem i klimatizací. Ráno na nás čeká luxusní snídaně. Odjíždíme po deváté a Lago di Gardu objíždíme po západní straně a odbočujeme k Lago di Idro. Stoupáme na Passo del Maniva. Po lehké a krásné šotolinové cestě dorazíme na Passo Crocedomini, nádhera. Ale ještě nás čeká Passo Vivione a úzké Passo Mortirolo. Tam nás chytne déšť. Spíme před Bormiem, naštěstí stan stavíme už za sucha. Ráno Stelvio, pokolikáté už? Ale pořád má čím překvapit, tentokrát třeba množstvím sněhu, je začátek července. Přes Passo de Reschia, Nauders, Fernpas, Ga-Pa přijíždíme na placenou, ale moc pěknou cestu podél řeky Isar. Kolem Achensee jedeme do Loferu, do známého kempu. Ráno trochu poprchává, vyrážíme už v sedm. Za hranicemi se loučíme a kolem třetí jsem doma.
Ujel jsem necelých 3800km se spotřebou 4,9l/100km a dovolená vyšla na cca 21 tisíc korun českých za 15 dní. Tak zase za rok. To bude pouze ve dvou, TRIUMPHální jízda po RdGA.

Tempo_veloce (21) napsal 05.04.2021 v 12:04

Nádhera ,byli jsme na Sardinii a ta je také krásná,od Korsiky jsem byl odrazován že je hodně drahá.
Ale cena dovči -15 dní za 21000 je super.

Wildaja (44) napsal 22.09.2017 v 17:44

Korsika je vyhlášená a nedivím se, že jste se tam vypravili .
Fotky krásné a lákavé Ta voda, cesty, údolí ... radost pohledět .
To se bude v zimě nač vzpomínat, že? .

Figi25 (59) napsal 11.04.2017 v 07:15

krása

• Alpy a šotolinky 2020

Výlet do Alp a něco podle Pertlíčkovi knížky o šotolinách na hranicích Itálie a Francie. Objednali jsme krásné ubytování, celkem brzo a pak přišel covid a vše se zavřelo. Naštěstí se to zlepšilo a v létě jsme mohli vyraz

Vloženo: 01.02.2024
    Uskutečněno: 06.07.2020
  • Norsko 2019

Norsko, země fascinující přírody. Norsko, tam jsme prožili nádherou dovolenou i přes rozmary počasí. Norsko, tolik nám toho dalo a zas tak moc za to od nás nechtělo. Jsou tu skvělé podmínky k turistice a cestování, ať už

Vloženo: 10.10.2022
    Uskutečněno: 12.08.2019
  • Bosna 2018

Bosna 2018, nová parta, nové zážitky, trošku off road. Cesta dlouhá 3200km a trvající 62 hodin čisté jízdy. Máme plno nových zážitků, které jsme dosud na asfaltu nepoznali. Projeli jsme Bosnu, Chorvatsko, Slovinsko a Rak