Triumph Tiger 800 XR (2012)

Vlastník Radek_S
Vloženo 5.5.2012
Aktualizováno 28.7.2016

Vloženo: 22.01.2017, Uskutečněno: 18.06.2016, Stav tachometru: 28900 km, Zhlédnuto: 10x

první část
Korsika , to slovo padlo poprvé v září 2015. V tom roce jsme projezdili Alpy italské, švýcarské, rakouské i slovinské. Původně se mně moc do tepla nechtělo, radši mám hory, než moře. Ale začal jsem studovat, číst, prohlížet mapy a tak se začal rodit plán, jak vyhovět těm, co se chtějí hlavně koupat, tak i mně, co má rád hory. Korsika totiž nabízí oboje. Původní sestava byla 4 motorky. Pak přibyl baťůžek a později ještě skútr. Tedy šest lidí. Na jaře jsem rozdal úkoly, kdo co má zařídit a sehnat. Nakonec to ale kromě lodních lístků, tak nějak zbylo na mě. Mám rád vše dobře naplánované, víc se těším, když předem vím, kam jedeme, co nás čeká, kde budou jaké výhledy, průsmyky a zajímavosti. Ubytování jsme měli objednané na prvních 6 dní dopředu. Plán byl 4 dny cesta do Livorna k trajektu, 7 dní na Korsice a pak 4 dny domů. A hodně atraktivní trasa to byla už od prvního dne odpoledne, kdy jsme sjeli k jezeru Traunsee. Průjezd Alp byl až na občasný déšť parádní. Výhledy do neuvěřitelné dálky z Monte Grappa nás zcela uchvátily. V Modeně jsme projeli kolem Maserati a byli se podívat u Muzea Enza Ferrariho. Další den započal návštěvou Maranella a Muzea Ferrari. Do Livorna jsme pokračovali přes Toskánsko a v podvečer jsme se prošli u šikmé věže v Pise. Kdo píše, že do Livorna (k trajektu) je z Čech nudná cesta, tak neumí plánovat. Minimálně 75% trasy jsme si parádně užili. Večer jsme se nalodili a noc strávili na trajektu. Budíčkem nám bylo nahození lodních motorů asi v půl sedmé. Kolem oběda jsme se vylodili na Korsice v Bastii. Po cca 30km na západ zastavujeme u moře a dva lachtani to už nevydrželi a šup do vody. Večer jsme dojeli do Corte, kde jsme měli zamluvené ubytování. Ráno se dělíme na dvě skupiny. Dva lachtani k moři a zbytek jede pod nejvyšší horu Korsiky, Monte Cinto, nádherné údolí podél vody. Další den jedeme opět z Corte do údolí Restonica. Na konci stavíme na parkovišti a pěšky jdeme asi hodinu k jezeru Lac de Melo. Pěkně ledové, ale nádhera. Po sestupu jedeme vnitrozemím k Andělským vodopádům a dál k hlavnímu městu Korsiky, Ajacciu.

milan1963 (273) napsal 22.01.2017 v 14:30

• Alpy a šotolinky 2020

Výlet do Alp a něco podle Pertlíčkovi knížky o šotolinách na hranicích Itálie a Francie. Objednali jsme krásné ubytování, celkem brzo a pak přišel covid a vše se zavřelo. Naštěstí se to zlepšilo a v létě jsme mohli vyraz

Vloženo: 01.02.2024
    Uskutečněno: 06.07.2020
  • Norsko 2019

Norsko, země fascinující přírody. Norsko, tam jsme prožili nádherou dovolenou i přes rozmary počasí. Norsko, tolik nám toho dalo a zas tak moc za to od nás nechtělo. Jsou tu skvělé podmínky k turistice a cestování, ať už

Vloženo: 10.10.2022
    Uskutečněno: 12.08.2019
  • Bosna 2018

Bosna 2018, nová parta, nové zážitky, trošku off road. Cesta dlouhá 3200km a trvající 62 hodin čisté jízdy. Máme plno nových zážitků, které jsme dosud na asfaltu nepoznali. Projeli jsme Bosnu, Chorvatsko, Slovinsko a Rak