PROFIL MOTORKY

Simson S 51 Enduro (1993)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník DannyK
Vloženo 26.4.2012
Aktualizováno 20.6.2014
Zobrazeno 1 204x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Toto byla moje 2. motorka. Byto to někdy v letech 1993-1994

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - První dojmy z jízdy byly "divné", protože jsem s ní musel jet v době, když ještě nebyla dostavěna - upravena, bez SPZ a čísla motoru. A jako na potvoru mi u ní upadl výfuk (matice k bloku motoru nebyla dobře utažena) na nájezdu na dálnici. Zastavil jsem, snažil se matici znovu upevnit, ale kde se vzali - tu se vzali - policajti. Po pár minut trapného vysvětlování, mi "nabídli" čestný doprovod na místní oddělení, kde se rozebíralo, jak jsem k motorce přišel. Po několika hodinách vysvětlování, výslechu a čekání v cele (opravdu zamřížovaná cela, naštěstí nebyla zamčena) mě propustili, že to musejí došetřit. Ať přijdu příští týden. Štěstěna stála při mně, někdo "nahoře" rozhodl, že řešit toto je asi malichernost, tak ať si ji odvezu a už se tam neukazuji... Uf. Motorku jsme pak dostavěli, nalakovali a vyšperkovali. Pak jsem si připadal jako král... :-) Jak jinak?

Motorku bych doporučil pro - Ideálně pro mladíka s málo penězi.

Doplňky na motorce - Nainstaloval jsem na ni panel se zadním světlem z Jawy 350, přední světlo se štítkem z Mototechny v Platnéřské ul. (tehdy byla v centru Prahy Mototechna!!!), Simson motor 70 ccm a delší přední vidlici. Ozdobil jsem ji pak koženým sedlem s třásněmi, koženým opředením tyček od zrcátek s třásněmi, koženými šňůrkami na koncích řidítek a vlastnoručně šitou koženou brašničkou na základní nářadí pod přední světlo.

Recenze

Simsona jsem zvolil protože jsem neměl řidičák na mašinu a ani peníze.
Z dnešního pohledu je dobrá na popojíždění po okolí, i když kdysi bych s ní jel třeba i za hory. Ale nebyl nějak důvod
Spotřeba byla minimální, kolem 2 l/100 km.
Silniční enduro.
Za pomoci kamaráda jsem si ji zrekonstruoval a upravil do tohoto stavu. Má prodlouženou přední vidlici, jinou masku a světlo, zadní spoiler s koncovým světlem má z Jawy 350, nově potažené sedlo s třásněmi, řídítka s třásněmi a co zde ještě není vyfocené - taštička na nářadí pod přední světlo - také ručně šité.
Barvu mi známý vypaloval přímo v Jawě Strašnice.
No a aby to nebylo málo, tak jsem si sehnal z NDR motor o obsahu 70 ccm + 17-zubé kolečko (do rychlosti). A byl jsem šťastný jako blecha.


Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist