piaggio X9 200 tříkolka pracovní
Recenze
JSEM MAJITELEM PIAGGIA OD SRPNA 2011. BYL DOVEZEN JAKO KLASICKÝ SKUTR .PO KRÁTKÉ PROJÍŽCE ,OTESTOVÁNÍ FUNKČNOSTI ,BYLO ROZHODNUTO !PŘEDĚLÁM SI TO NA TŘÍKOLKU . !! JIŽ V MINULOSTI JSEM NĚKOLIK MODELU TŘÍKOLEK VYRÁBĚL .PŘESTAVBA X9 BYLA CELKEM
SNADNÁ ,PŘEDNÍ ČÁST BYLA PONECHÁNA . PO SCHÁNĚNÍ DÍLU JAKO NAPŘ.ZADNÍ KOLA,DISKY ,NÁPRAVA,BLATNÍKY ,SVĚTLA MOHLA UPRAVA ZAČÍT.
MOJE PŘEDSTAVA BYLA OD ZAČÁTKU JASNÁ ,TŘÍKOLKA BUDE SLOUŽIT JAKO TAHAČ PŘIVĚS .VOZÍKU . V PRÁCI JI BUDU POUŽÍVAT PRO NAVÁŽENÍ OSOBNÍCH PNEU MEZI SKLADEM , PRODEJNOU A SERVISEM .VZDÁLENOST JE MEZI SKLADEM A PROVOZOVNOU JE ASI 200.METRU A ZA DEN TUTO TRASU JEDU ASI 10.X V SEZONĚ I VÍCEKRÁT. HMOTNOST NÁKLADU +VOZÍKU JE ASI 250.KG .
TAKŽE BYLO NUTNY UDĚLAT PŘEVOD DO POMALA 2,5:1 .A ZADNÍ KOLA MAJÍ MENŠÍ PRUMĚR ASI O 5 CM NEŽLI PUVODNÍ ZADNÍ KOLO COŽ BYLO TAKÉ K DOBRU. NA ZADNÍ NÁPRAVU JSEM NAMONTOVAL DIFERENCIÁL PRO LEPŠÍ OVLADATELNOST V ZATÁČKÁCH BRZDA ZUSTALA PUVODNÍ . NOSNÝ RÁM JE VYROBEN Z OCEL. TRUBEK A JE PŘIŠROUBOVÁN K MOTORU .
KDYKOLIV JDE VŠE NAVRÁTIT DO PUVODNÍHO STAVU ASI 2 HOD PRÁCE.
O TOM ALE NEUVAŽUJU.
PRVNÍ JÍZDA PO CESTÁCH PŘEČKALA MOJE OČEKÁVÁNÍ ,TŘÍKLKA JE DOBŘE OVLADATELNÁ MAX.RYCHLOST JE 50.KM PODLE DIGI TACHOMETRU. PRIKLÁDÁM PÁR FOTO A ČASEM PŘIDÁM VÍC POZNATKU.
Špica práce
Nádherná práce
no to je pěkný, moc zajímavé.
Že bych rozebral Satelise??
No velká dávka šikovnosti
Kurňa,to je peklostroj.No,hlavně ať dělá stále parádu.
Za mne 10 b.