Není nejlepší na off ani silnici, ale ani jednoho se nebojí.
První dojmy - XF předemnou bylo ježděný čistě po asfaltu, já jsem ho naučil jezdit po blátě. Občas spolu překvapíme i ostřílený enduráky, i když má obutý jen E-07. Nevýhody v podobě kratších zdvihů a nižšího podvozku vyvažuje lehkost a obratnost. V městském a meziměstském provozu je vyloženě jako ryba vodě, na dálnici ztrácí dech. Motor pracuje spolehlivě, i po najetých 50.000 km ( přiznaných na tacho při koupi bylo 42.000 km )únik a spotřeba oleje je nulová. Motor startuje bez obtíží jak teplý, tak studený.
Recenze
XF předemnou bylo ježděný čistě po asfaltu, já jsem ho naučil jezdit po blátě. Občas spolu překvapíme i ostřílený enduráky, i když má obutý jen E-07. Nevýhody v podobě kratších zdvihů a nižšího podvozku vyvažuje lehkost a obratnost. V městském a meziměstském provozu je vyloženě jako ryba vodě, na dálnici ztrácí dech. Motor pracuje spolehlivě, i po najetých 50.000 km ( přiznaných na tacho při koupi bylo 42.000 km )únik a spotřeba oleje je nulová. Motor startuje bez obtíží jak teplý, tak studený.
Konečně další skutečnej endurák..
Freewind je na cesty a do nepohody.. jezdím taky E-07 a je na nich jako doma:)
Freewind využitý do posledního koníka.. Myslím, že si pod jezdcem libuje.. 10b.
TommyMe, sice to nevypadá na tý fotce, ale byl jsem s ním cca 30cm ve vzduchu i zadním kolem
Moc pěkné. Hodnotím na 10. Taky se chci naučit na zadní,ale mám strach :( Snad se mi povede a nelehnu :)
jsi BOREC !
Teda koukám, kam všude se s ní dostaneš Všechna čest stroji i jezdci