PROFIL MOTORKY

Akumoto A10/70 (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník msedlin
Vloženo 2.11.2011
Aktualizováno 25.4.2013
Zobrazeno 4 208x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Elektrický skútr 48V (4x akumulátor 12V pod sedadlem) 1,5kW motor v zadním kole. Přední brzda kotoučová, zadní bubnová.

Více fotografii

První dojmy - Snadná ovladatelnost, opravdu tichá

Recenze

Elektrický skútr pro hóódně trpělivého řidiče.
Nicméně svůj účel (levné dojíždění do práce) plní.

Maximálně ujetá vzdálenost (zajeté baterie) cca 69km (69km tam ->nabíjení 13h ->69 km zpět a opět nabíjení 13h) při velmi šetrném způsobu jízdy: prům.rychlost 20km/h, terén bez prudkých kopců (JM),teplota kolem 20°C .

Vlastnosti:
Tachometr přeměřuje (ukazuje víc) v rozsahu +7 až +10 km/h (měřeno GPSkou a radarem, odchylka se zvyšuje s rychlostí).
Spotřeba elektrické energie se při běžném ježdění pohybuje okolo 22hal na 1km (22Kč/100km, při tarifu ČEZ 4,50-/kWh).
Běžné kopečky se ale dají dobře brzdit rekuperací (brždění elektromotorem).
Skútr je velice jednoduché konstrukce, v podstatě baterie->řídící jednotka->elektromotor.

Provozní závady (cca 3 roky provozu) :
Přední brzda od výroby slabší kvality, v záruce 2x opravovaná.
Oprava zámku zamykání řídítek (záruka)
Vadná jedna baterie (záruka)
Prasklá duše zadního kola - vyměněná
Po položení výměna zrcátka a pravé páčky brzdy (2011)

Moje úpravy proti sériovce:
Příplatkový řetěz v podlaze
Ledky do všech světel a blinkrů
Tempomat
Rekuperace při brždění
Kufr Givi
Lepší nabíječka

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
msedlin
msedlin napsal 10.02.12 v 13:13

Tak skútřík je v bezvadném stavu a nachystán k prodeji . K vidění po domluvě ve Slavkově u Brna.

msedlin
msedlin napsal 07.11.11 v 10:42

Pro případné zájemce: skútr budu brzy prodávat (koncem listopadu-kupuji dospělou moto), ale chci jej ještě před prodejem dát do bezvadného stavu (rozdělat a zkontrolovat, dotáhnout všechny spoje, vyčistit a nastavit brzdy...).

msedlin
msedlin napsal 07.11.11 v 10:35

Původní kapacita akumulátorů byla dle měřáku 2,2kWh, po třech letech ježdění mají AKU kapacitu 1,7kWh. Při nabíjení se odběr pohybuje okolo 300VA, ale mám od Akumota zakoupený lepší (rychlejší) typ nabíječky.

kopr1
kopr1 napsal 06.11.11 v 20:09

Zajimave...
Mam par dotazu:
- Jaka je kapacita akumulatoru?
- Kolik zere nabijecka, kdyz nabiji?

Více komentářů



TOPlist