Chtěl jsem přes zimu trošku zvýšit ochranné prvky kočky. Rozhodl jsem se tedy stvořit padáky do přední a zadní osy kola. Originální díly by možná splnily lepší funkci, ale jejich cena by byla vysoká, dal jsem tam tedy samovýrobou vytvořené padáky. Jsou jako taková menší jistota, záměrně je nehodlám zkoušet :D
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Před sezonou bylo nutné provést pravidelný servisní interval na motorce. Základem všeho bylo shodit obě boční kapoty dolů, celkem to šlo v pohodě, nedošlo k žádnému většímu problému. Pak následovala jako první výměna sví
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 16.02.2013 |
Uskutečněno:
| 16.02.2013 |
Tachometr:
| 62712km |
-
Bylo na čase provést údržbu řětězovky, jelikož byla od pořízení motocyklu nehorázně zašpiněné od prachu a ostatního svinstva. Jako účinný nástroj na vyčištění se mi osvědčila nafta a štěteček.
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 07.03.2012 |
Uskutečněno:
| 07.03.2012 |
Tachometr:
| 59100km |
Sem taky uvažoval tam dát silon, ale chtěl jsem jej šetřit až do rámu, aby ochránil kapoty.
Takže myslíš, že by bylo lepší dat ty plastový trubky na koncích pryč a vyměnit to za silon ? Tu závitovou tyč, na který to je, tu bych tam měl nechat a dát na něj silon.
Jaký průměr by jsi pro tyče zvolil ? Díval sem se na netu, ale nedokážu odhadnout, kolik by to mělo být.
Díky za radu, cením si toho
Provedení pěkný, ale ještě bych to trochu promyslel
Podle mě to nemůže fungovat tak, jak si představuješ - na tu šířku je to hrozně vysoký - to se spíš ohne než aby to něco pobralo - navíc ty vyčuhující hlavičky taky moc parády asi neudělaj
Zkus se v hutnim materiálu poptat po silonovejch tyčích - je to matroš ze kterýho se ty padáky dělaj běžně a neni to tak drahý (metrová tyč tak 2-3 stovky) Když to navrtáš a zapustíš do toho ty šrouby, tak to podle mě bude mít daleko lepší funkčnost