Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
- velmi snadne ovladani motocyklu
- vyborna ergonomie pro delsi jizdy
- velmi slusny dojezd na nadrz
- jednoduchost stroje z hlediska udrzby
- jednoznacne spolehlivost
- umisteni ovladace smerovek nad tlacitkem klaksonu
Moje úpravy |
- original Honda plexi |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 4.4 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Lity hlinikovy mostovy ram |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 450km |
Obecné
Moje závady | - uvolneni spoje na padacim ramu GIVI |
---|---|
Použitý spotřební materiál | - motorovy olej Fuchs Comp 4 10W40 - chladici kapalina Fuchs Pro Cool maintenance - brzdova kapalina Fuchs maintain DOT4 - tlumicovy olej Fuchs Fork Oil 10W - olejovy filtr original Honda (Purflux) / Man Hummel MW64/1 - vzduchovy filtr original Honda - svicky NGK CR8EH-9 - brzdove desticky predni NISSIN 2P308 ST - brzdove desticky zadni NISSIN 2P244 ST - retezova sada original Honda - pneu Michelin Pilot Road II |
Zázemí
Servisní síť | |
---|---|
Dostupnost dílů | |
Servisní intervaly |