renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Nevada 350 (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník kotal.p
Vloženo 22.9.2011
Aktualizováno 9.10.2012
Zobrazeno 5 183x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.6

Popis motorky


Italský design ve stylu amerických cruiserů, lehce ovladatelná, ale přeci jenom trošku slabší.

Recenze

S motorkama jsem teprv začínal, takže jsem chtěl něco lehčí a slabšího na vyježdění. Nevada se mi líbila od začátku, ale 750 mi přišlo trochu moc, takže inzerát na 350 za hodně rozumnou cenu (z dnešního pohledu až moc výhodnou...) vypadal jako přesně to, co jsem hledal. Vydali jsme se tedy s kamarádem do Kroměříže odhodláni jí koupit. Jak se ukázalo, motorka nebyla rozhodně v tak dobrém stavu, jak to pan Rumplík inzeroval (nevracela se řadička, občas na volnoběh chcípala, destičky vypadaly sjeté, na hodně místech orezlá, očividně se o ní nikdo moc nestaral...), navíc domluva se samotným majitelem byla poměrně problematická (nebylo mu pořádně rozumět a často ani nereagoval na naše otázky...). Nakonec nás přesvědčila cena (34000,-) a naděje, že se to v Praze v servisu dá za nějakou rozumnou cenu dohromady. Cestu do Prahy po vlastní ose zvládla ještě celkem dobře, další den už však nenastartovala a začaly problémy (více v deníku). Nakonec však po skoro dvou měsících a investici dvaceti tisíc jezdí, takže jí zkusím trochu zhodnotit.


Jízda na ní je příjemná, posed je vzpřímený a pohodlný, hodně pomáhá i plexi. Opravdu dobře se ovládá, což umožňuje zřejmě malá hmotnost i nižší těžiště, budíky jsou přehledné, kontrolky svítí... prostě dobře navržená motorka. Navíc se i dost líbí, britská závodní zelená jí překvapivě hodně sluší (slečna na pumpě: "bude to za tři sta a máte fakt moc pěknou motorku" :)


Převodovka po opravě funguje dobře, ale občas nejde podřadit ze čtyřky na trojku nebo z trojky na dvojku. Řešením je řadičku trochu nadzvednout, pak prošlápnout a potom normálně podřadit. Každopádně trochu složitý proces, když to před váma někdo zašlápne :(


Motor po delším stání (přes noc) většinou naskočí hned, ale pak zas taky hned chcípne (nízké otáčky). Po několika dalších pokus spojených s hejbáním páčky sytiče nakonec naskočí a celkem drží. Táhne vcelku dobře už od spodu, ale mezi 3 a 4 tisíci je trochu nižší výkon (prostě to přestane jet). Při rozjezdu má trochu tendenci chcípat, nějak nezvládá přechod z volnoběhu na plyn. Stejně tak při dojezdu otáčky občas spadnou moc nízko, volnoběh je už nestihne vytáhnout a motor chcípne.


Výkon je trochu nižší, takže na rozjezdech nepatřim mezi nejrychlejší a max. rychlost je tak 120. Na ježdění po Praze nebo na dálnici to moc není, naopak na okreskách si vede statečně a zvládá i delší výlety. Motor docela příjemně vibruje a má hezkej zvuk, ve vyšších rychlostech mi ale připadá, že se celá motorka trochu klepe.


Přední brzda dost píská, ale jinak brzdí dobře, na zadní se musí trochu víc šlapat, ale jde jezdit i jenom na ní (opatrně teda...).


Je to jednoduše pěkná a dobře postavená motorka, ale stará a málo udržovaná, což se na ní bohužel dost podepsalo :(

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
civetta
civetta napsal 13.01.16 v 22:45 10b.

Michal.72
Michal.72 napsal 02.09.13 v 19:15

Krásná

Michal.72
Michal.72 napsal 08.05.13 v 15:40 10b.

Pěkná dávám 10b

deadchopper
deadchopper napsal 02.09.12 v 16:43

Pěkný stroj hodně pohody na cestách

JirikM
JirikM napsal 04.10.11 v 18:48

Jen až jezdí a kolama jen k silnici !

Více komentářů



TOPlist